FORA
Zašto naš mozak voli Instagram?
Znanstvenici su po prvi put pokazali što se događa u našem mozgu kada registrira nečiji lajk. A jedna profesorica ima ideju kojom bi se današnji svijet društvenih medija okrenuo naglavačke.
Vicotriju van Violence iz Berlina na Instagramu prati gotovo 200.000 ljudi koji gledaju njezine lijepe fotografije na plaži, na festivalima, u kući s psom. Ali pored fotografija s najviše lajkova često su tekstovi koji se ne uklapaju u savršeni svijet Instagrama: „Svatko ima faze kada mu je stvarno grozno, negativna iskustva, gubitak posla, rastanke, ali o tome jednostavno ne govorimo. Međutim, to je sasvim normalno"
Influenserica, čije je pravo ime Victoria Müller, redovno odlazi na psihoterapiju jer je prije nekoliko godina pala u depresiju. „Stalno visoka razina stresa, nikad kraja poslu - takozvani burn out - je fenomen s kojim se susrećemo u mnogim zanimanjima", kaže ona. Ali na Instagramu se direktna usporedba s drugima događa bez prestanka, ne samo po broju pratitelja i lajkova. „Drugi uvijek imaju zanimljiviju suradnju, bolji život... na svim mogućim poljima čovjek može biti gori od drugih", kaže van Violence.
Već neko vrijeme ona se bavi i važnim i ozbiljnijim temama kao što su zaštita klime, mržnja na internetu i mentalno zdravlje. Njeni foloweri su to dobro prihvatili. Ali najveći dio Instagrama i dalje je „savršeni nestvarni svijet". Fotošop i plastične operacije su dio svijeta influensera i korisnika. Svakodnevno platformu koristi više od 500 milijuna ljudi- to je otpirilike broj ljudi koji živi u Europskoj uniji.
Zašto nas ova platforma tako fascinira? Što se događa u našem mozgu kada je koristimo? „Mi smo društvena bića. Još u kamenom dobu bilo je lakše preživjeti u grupi", kaže Dar Meshi, neurolog s državnog sveučilišta Michigana. On je prvi na svijetu počeo korisnike društvenih medija proučavati uz pomoć magnetne rezonance MRT i to na Slobodnom sveučilištu u Berlinu.Kao hrana, piće, seks...
Skener mozga je pokazao koji dijelovi su aktivni kada nešto postavimo na mreže, kada lajkamo i kada se nešto naše lajka. Svaka od tih akcija na mreži izaziva reakciju u moždanom središtu za nagrade, takozvanom ventralnom striatumu. Taj dio mozga je inače aktivan kada se radi o jelu, piću, seksu, novcu - ili upotrebi droga.
Na društvenim mrežama je lako aktivirati ove male nagrade. Tijekom 24 sata se možemo povezati sa stotinama ili tisućama ljudi, a pritom čak ne moramo ni ustati iz stolice. Međutim, znanstvenik Dari Meshi ne smatra da se tu radi o ovisnosti. Za njega je ta riječ prejaka. Još, primjerice, nije zabilježen slučaj da je nekome oduzeto pravo na skrb o djetetu zbog pretjerane upotrebe socijalnih medija. No postoje studije i slučajevi kada su ljudi spavali lošije, imali lošije ocjene u školi ili čak izgubili posao jer nisu mogli izaći na kraj s nešto dužim odvajanjem od socijalnih medija.
Mit o dopaminu
Dopamin je transmiter u mozgu koji se često dovodi u vezu s društvenim mrežama. Eksperimenti s novcem pokazali su da se luči i kada se čovjek samo ponada uspjehu. Time znanstvenici objašnjavaju zašto ljudi nastavljaju visiti po automatima igara na sreću ili zašto stalno iznova provjeravamo svoje aplikacije.
Meshi na osnovu dosadašnjih istraživanja ne može potvrditi da su dopamin i korištenje društvenih medija povezani. Ali i on pretpostavlja kako nada da će centar za nagrađivanje u mozgu biti aktiviran čini društvene medije tako atraktivnim.
Naš moždani centar za nagrađivanje ne aktivira se samo kada dobijemo lajkove. Aktivan je i kada mi lajkamo druge slike ili jednostavno iz radoznalosti pogledamo šta rade naši prijatelji. Meshi to objašnjava činjenicom da nam je status u grupi vrlo važan i da želimo da nas drugi „vole".
Stalno uspoređivanje s drugima
Profesorica medijske etike Petra Grimm također se pita je li poriv da se međusobno uspoređujemo urođen ili je ipak kulturološki uvjetovan. Na platformama poput Instagrama stalno se međusobno uspoređujemo. „To postaje problematično kada uspoređivanje dovedi do osjećaja obezvrjeđivanja ili pak označavanja superiornosti", kaže ona.
Stalno uspoređivanje također može spriječiti mlade da otkriju tko su oni zapravo. „Kada pratim influensere kako bih se prema njima orijentirala, recimo, kada se pitam što bih trebala obući, što konzumirati i kako bi trebala živjeti, a istovremeno se trudim biti jedinstvena, teško se mogu koncentrirati na to što su zapravo moje iskrene želje."
Nova vizija svijeta društvenih medija
Tko bi onda trebao snositi odgovornost za mentalno zdravlje korisnika društvenih mreža? Takve platforme imaju interes da zadrže korisnike što je moguće duže na pametnim telefonima, jer tako zarađuju novac. One eksperimentiraju s ciljem da što više zaokupe pažnju korisnika..
Petra Grimm smatra dakle da su za to odgovorne internetske platforme. Ona pritom tvrdi da bi bilo naivno očekivati da one same nešto promijene i time ugroze svoj model poslovanja. No postoji i jedna drugačija vizija: „Morala bi postojati neka vrsta javno-pravne platforme koja bi štitila podatke, privatnost i mentalno zdravlje korisnika." Najbolje bi bilo kada bi ta platforma bila uspostavljena na europskoj razini.
„Ne može biti da nemoćno prepuštamo američkim kompanijama da nam određuju pravila", kaže ona i nada se da bi se za to mogli pridobiti influenseri koji bi bili aktivni na novoj platformi s jasnim pravilima.
A influenseri?
Victoria van Violence kaže da joj na Instagramu najviše smetaju nepouzdani algoritmi. Aplikacija se konstantno mijenja. „Frustrirajuće je kada novi algoritam ponovo dovede do toga da se ljudima uopće pokažu moje slike", kaže ona. Ova tridesetogodišnjakinja je sigurna da će se platforma ponovo promijeniti, a time i sam posao influensera. Na Facebooku danas gotovo niti jedan influenser nije toliko aktivan kao na Instagramu, kaže ona. „Pored toga, ljudi koji stvaraju sadržaj u profesionalnom okviru moraju biti transparentniji", traži Victoria van Violence govoreći o tome koliko je sadržaja na instagramu čista laž - fake.
Što je dobro za mene?
Grimm smatra da najveće mogućnosti za promjene postoje kod mladih: „Ogromna je potreba za preventivnim radom u školama", kaže ona. S jedne strane, nastavnici bi trebali objasniti strategije koncerna koji su vlasnici društvenih mreža. Učenici moraju imati više mogućnosti razgovarati o tome i razmjenjivati mišjenja o posljedicama koje na njih ostavlja korištenje društvenih medija. "Važno je da svako može pronaći svoju ravnotežu kako bi točno znao što je za njega dobro", kaže ona.
Van Violence, koja zbog posla dnevno na Instagramu provodi dva do šest sati, u danima kada se ne osjeća tako dobro svjesno izbjegava Instagram, a više je s obitelji i prijateljima. „Svjesna sam da sve to na internetu nije stvarno. Danas vam tisuće ljudi govore koliko ste sjajni, sutra se sve može promijeniti. Ako u stvarnom svijetu nemate stabilnu mrežu ljudi - nemate ništa." Ona stoga smatra da s honorarnim poslom radio-voditeljice ima bolju perspektivu.
Ni Grimm, ni Victoria van Violence, ni Dar Meshi ne ocrnjuju društvene medije. Oni su svjesni da je to jedinstven način povezivanja s drugim ljudima. „Mogu dobiti i dijeliti informacije na nekonvencionalan način i učiti od vrlo različitih ljudi", kaže van Violence i zaključuje: „Društveni mediji su mjesto koje možete sami osmisliti. Ako ljudi na mrežama koje prate čine da se čovjek osjeća loše, onda bi trebalo prestati pratiti ih."
Piše: Elisa Margareta Miebach/DW
KOMENTARI NA ČLANAK
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
- 24 Sata
- 7 Dana
- 30 Dana
Najčitanije:
Tab 1
Hitna aktivacija konsultativnog tijela za rekonstrukciju tunela Crnaja
Iz Turske stižu dobre vijesti za Peteva
Zašto treba paziti na unos sira?
Manipuliraju li žene seksom?
Tab 2
U Sarajevu proglašene oštrije mjere
Jelka Milićević objavila da se FBiH zadužuje za 1,9 milijardi dolara!
Preminuo Đorđe Balašević
Koliko će Dinamo Zagreb zaraditi?
Hitna aktivacija konsultativnog tijela za rekonstrukciju tunela Crnaja
Tab 3
PROMO
-
Hitna aktivacija konsultativnog tijela za rekonstrukciju tunela Crnaja
-
Budi dobro. Budi CE
-
Sentimentalna potrošnja porasla je za 180% u protekloj deceniji
-
"Poslovanje bez korupcije"
-
Četvrtina ispitanika bi da plaća do 90 KM bez PIN-a
-
Potrošači očekuju veću transparentnost transakcija u digitalnom bankarstvu
-
Netto nulta emisije do 2024. godine
-
Toyota Motor Europe postigla rekordnih 6% tržišnog udjela u 2020. godini
-
Svjetsko rukometno prvenstvo na HOME.TV-u
-
Pobjednik je CITROËN Ë-JUMPY
-
NOVA REVOLUCIJA U PODRUČJU PERFORMANSI
-
Ovu zimu provedite uz najbolji sadržaj na HOME.TV-u!
-
23% više online kupaca nego prije pandemije, skoro 50% kupuje samo na domaćem web-u
-
Opel predstavio novi logo i identitet brenda
-
Novi Globalni Index definira šta digitalne ekonomije čini pouzdanijim i otpornijim
-
DINAMIČNIJI IZGLED I DODATNA EKSKLUZIVNOST
-
Grand kafa nas uvodi u praznične dane
-
Kešom plaća manje od trećine građana
-
Saradnja HT Eronet I Tehno Maga
-
Mastercard i PayPal omogućili Instant Transfer na devet europskih tržišta
-
Kompanija Mastercard obnovila globalno sponzorstvo UEFA Lige šampiona
-
UPFBiH: hitno promijeniti odluku Kriznog štaba KS
-
Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri
-
Evropljani ponovo otkrivaju radnje u susjedstvu
-
HAJDE DA IMAMO VREMENA!
-
Tiramisu, Kokos kocka i Kolač jabuka i orah!
-
Oktobar - mjesec mikrofinansiranja
-
Štedite svoje vrijeme i sebe, tehnologija radi za vas
-
Mađunarodni dan kafe uz HELL ENERGY COFFEE
-
Sada nudi bolje performanse i i ekskluzivni paket Black
-
BiH u ozračju digitalnih tehnologija po potrebi savremenog potrošača
-
Legenda savjetuje šampione
-
ZDRAVO CRIJEVO JE CENTAR SNAŽNOG IMUNITETA
-
Bez obustave saobraćaja u Crnaji, dok se ne nađu alternativna rješenja
-
Novi način plaćanja koji te štedi
-
Goodyear ulazi u svijet luksuznih satova
-
Trčanje sa psima sve popularnije u BiH
-
Facebook će od septembra imati novi izgled za sve korisnike
-
Hiljade obožavatelja podržalo online priče
-
Bruce Willis u novom reklamnom spotu za HELL
-
Goodyear uz nove gume u Pure ETCR
-
Argeta i Sarajevo Film Festival zajedno u novoj online tradiciji
-
Privlačan i indvidiualan identitet - YARIS
-
Dosljedno se pridržavajte mjera kriznih štabova
-
Svi smo mi iz istog filma
-
Pomoć korisnicima mikrokredita
-
HT ERONET sponzor digitalne konferencije Connecto 2020.
-
Toyota hibridi osvajaju Europu
-
Gdje god se nalazili, surfajte kao kod kuće!
-
Nagrađeni najbolji Toyota partneri u Europi u izvrsnosti i zadovoljstvu stranaka
-
Četvrta generacija Toyotinog europskog bestselera
-
Novo doba za Toyotu
-
Snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom
-
CITROËN OTKRIVA KOMPAKTNU LIMUZINU!
-
Knjaz Miloš pod okriljem kompanije PepsiCo
-
Zvijezda ketchup majoneza - jedna tuba sreće
-
Raspored igara dostupnih na PlayStation Plusu
-
Sjajna prilika iz ERONET-a!
-
Više nije samo mit da zubi mogu biti uzročnici drugih oboljenja
-
Weekend ide dalje!
-
Nova radna mjesta i potpuno novi ambijent
-
Još bolje vozne sposobnosti i atraktivan izgled
-
Nova mineralna linija za sunčanje
-
Upoznajte novi Redmi Note 9 Pro
-
Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva
-
Zvijezda predstavlja Butissimo – lako maziv i brzo topiv namaz
-
Viber uvodi nov način razgovora
-
ZNA SVE U ËLEKTRIČNOM MODU!
-
Highlander u pohodu na Europu
-
Covid-19 potiče beskontaktno plaćanje
-
Toyota hibridi sve popularniji
-
Svi Toyota saloni i servisi su otvoreni
-
Da li ste spremni za druženje i kafenisanje na sajtu Grand kafe?
-
KOMPAKTNI SUV - YARIS CROSS (VIDEO)
-
Mi smo tu za Vaš užitak u kafi
-
Mastercard i vcita lansirali platformu „Business Unusual“
-
Hell Energy svojim potrošačima besplatno pruža vitamine C i D
-
Do 60KM bez unošenja PIN-a
-
OD PRVOG NA SVIJETU DO NAJBOLJEG NA SVIJETU
-
Briga o oralnom zdravlju započinje sa prvim zubićima
-
Sve nas spaja i ukus i miris
-
Dosegli smo 10 miliona prodanih primjeraka (VIDEO)
-
Miris i ukus koji volimo
-
Uz HT ERONET organizirajte rad od kuće, brzo i lako
-
Komunicirajte i ostanite vidljivi
-
Plaćajte beskontaktnim karticama
-
Novi PEUGEOT 208 i PEUGEOT 2008 primili nagradu za dizajn
-
Šest automobila PEUGEOT bilo je Europski automobil godine
-
Lijep osmijeh nikada ne izlazi iz mode
-
Toyota garancija je sigurna
-
Poslušajte DOPE LOVE
-
Nadoknadite vitamine na kraju zime
-
Sudbina naših firmi i naših radnih mjesta je u našim rukama
-
Za dodatnu sigurnost, aktivirajte e-račun!
-
Otključani dodatni TV kanali i videoteka
-
Holywood smile kao savremeni imperativ ljepote
-
BRZI OBROK KOJI NE ŠTETI ZDRAVLJU
-
Svi !hej korisnici vraćeni u status aktivnih
-
Zbog zaštite djelatnika i korisnika, HT ERONET i partneri odgodili brojne događaje
-
Novi PEUGEOT 208 je pobjednik
-
HT ERONET uz Mostar Run Weekend za udrugu Down
-
Nastavak saradnje i novi spot
-
Gdje su danas i šta rade protagonisti iz spota "Despacito"?
-
Još više osobnosti i udobnosti!
-
Sigurniji i pogodniji način za plaćanje režija i računa
-
Najbolji poklon za dan zaljubljenih su neprocjenjiva iskustva
-
Ključevi automobila Toyota Yaris uručeni Hermini Oručević
-
Ski2Pay prepaid kartica za besprijekorno iskustvo na planini
-
Novi Peugeot 208 stigao u Bosnu i Hercegovinu
-
Skijanje je ljepše uz Mastercard
-
Toyota želi izgraditi "grad budućnosti"
-
Goodyear testira upotrebu inteligentnih guma u voznim parkovima
-
Proučavanjem snijega do veće izdržljivosti guma
-
Doživi trenutke od kojih srce brže kuca
-
Poslovne veze koje traju
-
OSCE pokreće novi online servis u cilju borbe protiv nasilja nad ženama
-
Veze koje traju u mjesecu darivanja
-
Primjenjena WRC iskustva
-
Sportska, privlačna, ekonomična
-
Veza koja traje
-
Kampanja OSCE-a "Prekinimo šutnju"
-
Učinite zimu energičnom!
-
Najznačajnija promjena uvođenje O Dnevnika u četiri formata
-
„Start your impossible“
-
Novi RAV4 Plug-in Hybrid
-
Sportisti znaju zašto!
-
Recite ne plastičnim bocama, o tome ovisi naša budućnost
-
Hybrid: SUV u klasi Ë-Confort
-
Inspired By Pro
-
200 stabala za 200 Toyota hibrida
-
Mastercard partner takmičenja Sarajevo Business Forum Start-up Challenge
-
Još jedna potvrda vrhunske kvalitete
-
Energetska pića – praktičan i brz izvor kofeina
-
Goodyear obogatio svoju ponudu zimskih guma novom serijom UltraGrip
-
Uz spektakularan video, otvorene prijave za Vučko Trail 2020
-
DIZAJNIRANA ZA URBANI ŽIVOT
-
Toyota predstavlja ultra-kompaktni BEV
-
Metal koji ima višestruke prednosti
-
U Bosni i Hercegovini 47% korisnika finansijskih usluga su online kupci
-
„Online shopping od sada još sigurniji“
-
Stimulacija koja prati ritam života
-
Energetska pića i potencijalni benefiti za vaše zdravlje
-
Stihovima plati kafu
-
Više hibrid, više povezana i više legendarna
-
American Ride by General Tire dolazi u Sarajevo
-
Činjenice o kofeinu i energetskim pićima
-
Da li znate koliko energetskih pića smijete popiti dnevno?
-
Studenti, povećajte svoju koncentraciju!
-
Kako da pravilno uradite “All nighter”
-
Pružamo ljudima jedinstvene povlastice i iskustva
-
Nema univerzalnog recepta za dobar film
-
Argeta Gala Party u Sarajevu, gradu filma
-
Mastercard sprema neprocjenjiva iznenađenja
-
Poznati glumci poslali poruku „Svi smo mi iz istog filma“
-
Naručite taksi i platite vožnju u okviru aplikacije, Mastercard karticom
-
Omiljeni novi okusi iz HELL ENERGY limitirane serije
-
Tri blagodeti Kofeina
-
Platna kartica idealan partner na putovanju
-
Volio bih se takmičiti u Formuli 1
-
Uložite više vremena u fizičke aktivnosti ovog ljeta
-
Potrošači u Bosni i Hercegovini zahtijevaju veću sigurnost i povjerenje
-
Nastanak, svrha i zloupotrebe
-
Broj vlasnika debitnih kartica u Bosni i Hercegovini porastao za 6%
-
"Vučko" okuplja i ujedinjuje
-
Ovog ljeta putujte kroz vrijeme
-
Aktiviraj se sa osvježavajućom HELL inovacijom
-
Nagrada za neprestanu posvećenost zadovoljstvu stranaka
-
Popularnost mobilnih plaćanja raste
-
Novi Toyota Corolla i RAV4 osvojili 5 zvjezdica
-
Najpopularniji topli napitak na planeti
-
I ukus i miris
-
Vožnja u stilu Ë-CONFORT
-
Legendarni ukus bez šećera
-
MHP objavio uslove kupovine većinskog paketa akcija Perutnine Ptuj
-
Nova paleta kompaktnog furgona
-
Urbana mobilnost - veća efikasnost za gradove i veća praktičnost za građane
-
Jedinstvena HuHu mobilna aplikacija na tržištu
-
Izazovi digitalizacije i transformacije HT ERONET-a
-
Riznica proteina
-
Argeta pozdravlja manifestaciju „Stotinu žena na Trebević“
-
Digitalna kompanija za digitalno doba
-
Četiri je sretan broj
-
Profit za krajnje korisnike
-
Spektakularna prezentacija u Sarajevu
-
Futuristički i mladelački
-
Stižu još dvije verzije legendarne Corolle
-
MHP-u odobreno da preuzme PERUTNINU PTUJ
-
Multivita IMMUNO HOT DRINK
-
Inovacija na bh. tržištu
-
Niz poboljšanja, novi agregati i fantastična cijena
-
Nova generacija Renaultovog bestselera
-
Prilogodljiv svakoj situaciji
-
Pepsi se vraća
-
Istorijska pobjeda Toyote na dakaru 2019
-
BBI banka i Mastercard® nagradili 46 klijenata
-
Potpuno novi Rav4
-
70 godina postojanja i uspješnog rada
-
Užitak za djecu i odrasle
-
„HVALA VAM ŠTO SMO VAŠ PRVI IZBOR“
-
Novi standardni plaćanja stupaju na snagu u septembru 2019.
-
Nazovi Concierga za premium iskustvo
-
Titule ponijeli i Barcaffè Tradizione i Barcaffè Prestigio
-
Zimski praznici nikad uzbudljiviji
-
U fokusu su poduzetničke ideje
-
Osam od deset Evropljana kupuje telefonom - čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone
-
Ekologija prije svega
-
Izabrano sedam finalista
-
Luksuzni wellness break u Termama Tuhelj
-
Garancija za dalji razvoj
-
Inovativna medicinska riješenja u liječenju
-
Biran razumom
-
X-Trail "progovorio" ruski
-
Investicioni plan za Perutninu Ptuj u vrijednosti od oko 200 miliona eura
-
U posjeti Sportskoj akademiji Mali most iz Mostara
-
Odvedite svoje najmlađe na proslavu 90. rođendana Mickey Mouse
-
Atraktivni Renault Mégane u floti MUP-a KS
-
Novi 1.3 TCe motor za Daciu
-
Baš za nas dvoje
-
Renault u Parizu predstavio cjenovno pristupačni električni automobil
-
MHP kupuje Perutninu Ptuj
-
Veliki gradovi, veliki poslovi
-
Na putu za Tokio
-
Nova isporuka Dacia bestseller modela
-
Ikona High-Tech stila
-
Jesenske misterije za dobrobit vašeg tijela
-
Skoro svako drugo plaćanje u Evropi beskontaktno
-
79% ispitanika kupuje online, odjeća i dalje najpopularniji artikal
-
Za uživanje tokom posla
-
Elegantna, rafinirana i svestrana
-
Prirodnim elementima za čas se riješite jesenskog bluesa
-
Više informacija i interakcije
-
Uzbudljivo novo razdoblje za Corollu
-
Vrhunski tretman i fiksni troškovi
-
Budućnost plaćanja postaje realnost u BiH
-
Publika iz cijele regije sudjelovala u snimanju jedinstvenog videa
-
Dobra vijest za kupce Nissan automobila u BiH
-
Argeta uz doručak servira kreativnost
-
Anđeoski dodir vode u Termama Tuhelj
-
Pet razloga zbog čega je sauna zdrava i ljeti
-
Probudi kreativca u sebi
-
Dacia Duster ponosni partner GSS-a, vatrogasaca i CZ
-
Neodoljivi ljetni okusi u Dvorcu Mihanović
-
Zašto su hibridi toliko pouzdani?
-
Pet razloga zbog čega volimo ljeto
-
Selfness, posvetite se sebi
-
Domaća hrana i dobrodošlica gostima grada
-
Partnerstvo za bolje poslovne rezultate
-
Nezaboravno ljeto za čitavu obitelj
-
Zadovoljni klijenti su najvažniji
-
Priča o Argeti BiH
-
Kartice obavezan saputnik turista iz Bosne i Hercegovine
-
Šampionska humanost
-
BEKO uz „Srce za djecu“
-
Svaki treći građanin BiH svakodnevno koristi kartice
-
TEHNOLOŠKI OPREMLJEN PO VAŠOJ MJERI!
-
Kako odabrati pravu platnu karticu i šta sa njom?
-
Glamping Olimia Adria Village nositelj oznake World of Glamping
-
Camry se vraća na europsko tržište
-
Splashljeto nikad nije bilo zabavnije
-
Postani splash ambasador Terma Tuhelj
-
Uspješna prva decenija u BiH
-
Novi model zapošljavanja ljudi s Balkana
-
Stvoren za velike stvari
-
Radikalan karavan!
-
Četvrti put zaredom „motor godine“
-
Ključni su veće povjerenje i jednostavnost korištenja
-
Prvi obiteljski wellness u Sloveniji otvorio svoja vrata
-
Splash ljeto za cijelu obitelj
-
Logična alternativa dizelašima
-
Iznimno svestran SUV sa jedinstvenim karakterom
-
Lopte stigle i u Mostar
-
Unaprijeđenje mogućnosti industrije finansijskih tehnologija
-
U korak sa vremenom
-
Pokaži fudbalsku strast
-
IZNIMNO UDOBNA LIMUZINA
-
Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije
-
Novo ime starog znanca
-
Opasno dobri filmovi
-
Put ka boljem iskustvu online plaćanja počinje danas
-
Sinergija prirode i znanosti pretočena u novu liniju proizvoda
-
Novi sadržaji za još bolji odmor i opuštanje
-
Radikalna limuzina!
-
Volio bih... manija u BIH
-
Novi izgled, legendaran okus
-
„Supermarket“ - poluljubavna pjesma o neveselom tranzicionom poludruštvu
-
Mastercard Index otkriva koje zemlje napreduju u osnaživanju žena preduzetnica
-
Mastercard i Facebook digitalizuju mala preduzeća
-
Za savršeni osjećaj
-
Poslodavac za poželjeti
-
Još opremljeniji, još kvalitetniji, još poželjniji
-
Evropljani žele najmodernije platne tehnologije
-
Pogledajte “Film za djecu i odrasle”
-
Igman postaje svjetski paintball centar
-
Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću
-
Zaljubite se u Termama Tuhelj
-
Kompanija Mastercard postavlja biometrijsku tehnologiju za novi standard za sigurniju onlajn kupovinu
-
2018. je godina kada vaše stvari postaju vaš novčanik
-
SPA raj za klince i klinceze
-
Zimski praznici u Termama Tuhelj
-
Huawei Honor V10 - malo čudo
-
Pet razloga zašto se boravak u sauni isplati
-
1 od 5 građana želi koristiti platne kartice u javnom prijevozu
-
ROCKABILLY DOČEK NOVE GODINE u TERMAMA TUHELJ
-
Neprekidno napajanje i inteligentno upravljanje cloud uslugama
-
Dinamičan, emocionalan
-
Kupanje je zabavno uvijek
-
Pet razloga zašto odabrati odmor u tjednu
-
Otvorena nova poslovnica u Novom Sarajevu
-
Najskuplji obrok na svijetu
-
Tehnološka ofenziva
-
Vrijeme je da osmislite idealno novogodišnje slavlje
-
SUV u sasvim novom svjetlu
-
UPS-ovi sa litij-ionskim baterijama Schneider Electrica sve zastupljeniji
-
Mastercard predstavlja novi alat za banke za predviđanje prevara
-
Pravi konkurent u klasi
-
Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama
-
Jesenji odmor u glamuroznom svijetu termalnih voda
-
Snaga prirode u ljekovitom tuheljskom termalnom blatu
-
Evolucija na djelu
-
Korištenje platnih kartica u regionu: Bugarska, BiH, Hrvatska i Srbija debitna tržišta koja prelaze na bezgotovinska plaćanja
-
MINI predstavlja studiju dizajna čiste električne energije
-
Pregršt stila u gradskoj vožnji uz kul izgled SUV-a
-
Huawei P9 Lite i u Mini izdanju
-
Jugoton i Croatia Records kroz godine
-
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
-
Budite FIT - Terme Tuhelj
-
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, proširena sloboda
-
Vrhunski hrvatski hoteli zapošljavaju za sezonu 2017.
-
Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih
-
FOTO: Na bh. tržište stigla Renaultova elegantna kompaktna limuzina – Mégane GrandCoupe
-
FOTO: Novi dizelski snagator dCi 165 za Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour
-
LANACO prva kompanija iz BiH u ELITE programu Londonske berze
-
Posjetite SPARK Gadget Show i osvojite nagradu
-
Predstavljena savremena Volkswagen web stranica
-
ŠKODA u oktobru ostvarila rast od 10,6 %
-
FOTO: Vozili smo novi PEUGEOT 3008
-
'Najzdraviji namaz na svijetu' stigao i u BiH
-
Open Space Technology - Vaša prilika da zablistate
-
FOTO: Jesenski spa užitak uz velike popuste
-
Grand kafa Gold ne prestaje da iznenađuje svoje vjerne potrošače i nagrađuje njihovo povjerenje vrjednim i korisnim poklonima!
-
Audi BH i Porsche Sarajevo prijatelji 12. Wine Weekend-a Art of wine 2016
-
Novi SEAT Leon – Unaprijeđen dizajn, nove tehnologije više funkcionalnosti
-
Nova godina u Termama Olimia – First Minute BRZE REZERVACIJE = VELIKI POPUSTI
-
Čarobna Hyundai noć u Sarajevu
-
Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu
-
Predstavljamo novi Renault TREZOR - Električni izlog budućnosti