20.01.16 u 00:03

BROJKE ZA SVAKU POHVALU

Porast svjetske prodaje grupe PSA Peugeot Citroën

Prodaja marke PEUGEOT povećala se za 9,4 %, na 1 056 000 vozila, osobito zahvaljujući sjajnom uspjehu modela PEUGEOT 308 (+31 %), uz bok solidnih rezultata modela PEUGEOT 2008 (+11 %, u porastu već treću godinu za redom) i 208 (+10 %). 

Modeli 2008 i 308 nalaze se na vodećem mjestu u svojim segmentima u Europi. 


Najznačajniji porast ostvaren je u Nizozemskoj (+25 % odnosno + 10 500 prodanih vozila), Španjolskoj (+24 % odnosno + 19 900 prodanih vozila), Italiji (+21 % odnosno + 17 500 prodanih vozila) i u Francuskoj (+7 % odnosno +23 900 prodanih vozila). 


CITROËN od 2012. bilježi prodaju vozila na najvišoj razini sa 731 000 vozila i godišnjim porastom od 3 % koji se ubrzao u drugoj polovini 2015 (+6 %). U pogledu broja registriranih vozila Marka postiže porast od 5 % u godini dana (+7 % u drugoj polovini godine). Broj prodanih vozila marke CITROËN povećava se na najvećim tržištima poput Velike Britanije, Španjolske, Italije i Njemačke. 


Takvo postignuće podjednako je rezultat uspjeha modela osobnih vozila C4 Cactus (82 000 prodanih vozila), Novi C1 (60 000), C4 Picasso (113 000 prodanih vozila), kao i uspjeha modela gospodarskih vozila, posebice novog modela Berlingo, vodećeg vozila u svom segmentu. 


Marka DS, s porastom prodajnog obujma od 20,7 % postignutim u četvrtom tromjesečju u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, bilježi 76 500 prodanih vozila u godini dana. Taj napredak osobito je rezultat lansiranih noviteta (Novi DS 5 u lipnju, Novi DS 4 i DS 4 Crossback u drugoj polovini godine), ograničenih serija vozila koje se nude za model DS 3 i razvoja mreže DS koja u Europi broji 17 prodajnih mjesta DS STORE i 78 prodajnih mjesta DS SALON.


U Kini i jugoistočnoj Aziji prodaja grupe PSA Peugeot Citroën gotovo je stabilna (-0,9 %) sa 736 000 prodanih vozila


Na kineskom tržištu, na kojem su međunarodne marke u umjerenom porastu tijekom godine, Grupa povećava prodaju u četvrtom tromjesečju (+8,9 % u odnosu na 2014.) i ostaje usmjerena na rentabilnost.


Prodaja marke PEUGEOT u Kini se povećava za 6 % na 408 000 prodanih vozila, čime Dongfeng Peugeot postaje jednom od međunarodnih marki s najsnažnijim rastom. Ova postignuća rezultat su uspjeha novog modela PEUGEOT 408, koji s rastom od 68 % prelazi brojku od 107 000 prodanih vozila u 2015. 


Tome je pridonijelo i osnivanje inovativnih platformi za internetsku trgovinu u suradnji s velikim kineskim stranicama za internetsku trgovinu. Valja istaknuti i stalni uspjeh game SUV-ova marke PEUGEOT (3008 i 2008), s više od 110 000 prodanih vozila tijekom godine.


CITROËN u regiji bilježi više od 300 000 prodanih vozila i porast veći od 10 % u četvrtom tromjesečju. Taj napredak temelji se na uspjehu modela SUV C3-XR, puštenog u prodaju početkom godine, koji je sa 67 000 prodanih vozila već premašio sva očekivanja, dok model Citroën C-ELYSÉE s 90 000 prodanih vozila potvrđuje svoj status najprodavanijeg automobila mreže Dongfeng Citroën. 


Novi model C4 s trodijelnom karoserijom, u prodaji od listopada, ostvario je izvrstan početak s već 8 000 prodanih vozila. Ta se postignuća temelje na izvrsnosti komercijalne mreže Dongfeng Citroën, kao prvi u poretku JD Power 2015 CSI (Customer Service Index), ističe se svojom kakvoćom odnosa s kupcima.


S brojkom od 21 500 prodanih vozila, Kina čini 21 % svjetske prodaje marke DS. Kao dokaz oduševljenja luksuznim francuskim proizvodima u toj zemlji, Marka bilježi porast od 46 % isporuka svojih vozila. 


Regija Bliskog Istoka i Afrike treći je stup razvoja Grupe sa 180 200 prodanih vozila odnosno porastom od 6,4 %.


Grupa PSA Peugeot Citroën zadržava snažan položaj na nekoliko tržišta (prvi u Tunisu, drugi u Alžiru i Maroku). 


Sa 117 000 prodanih vozila Marka PEUGEOT ostvarila je porast od 2,3 %. Marka jača svoj položaj u Alžiru, Maroku, Tunisu, u Francuskim prekomorskim departmanima (DOM) te u Izraelu. Njezina je prodaja osobito zahvaljujući modelima PEUGEOT 208, 301 i 308 u značajnom porastu u Turskoj (+40 %), Izraelu (+67 %) i u istočnim arapskim zemljama (+26 %).


Marka CITROËN, sa 61 500 prodanih vozila, bilježi porast od 16,1 %. Marka jača svoj položaj u Alžiru, Tunisu i Izraelu, te uvelike povećava broj prodanih vozila u Turskoj (+43 %), Izraelu (+79 %) i Tunisu (+29 %), osobito zahvaljujući uspjehu modela C-Elysée, najprodavanijeg vozila marke CITROËN u navedenim zemljama.


Marka DS nastavlja s ubrzanim razvojem u regiji te, među ostalim, najavljuje dolazak u Iran i otvorenje prodajnih mjesta DS STORE u Ankari i u Tunisu, prvi put na afričkom kontinentu.


U Latinskoj Americi i Euroaziji prodaji vozila Grupe još uvijek šteti vrlo loša gospodarska situacija. U navedenim regijama Grupa ostaje usmjerena na svoju rentabilnost i na lokalnu integraciju svoje proizvodnje. 


U Latinskoj je Americi PEUGEOT ostvario nekoliko većih lansiranja: model PEUGEOT 2008 pušten je u prodaju tijekom godine u Brazilu, a novi modeli PEUGEOT 308 i 408 pušteni su u prodaju u Argentini i Brazilu u posljednjem tromjesečju 2015. 


Valja istaknuti da se broj prodanih vozila marke PEUGEOT u Meksiku povećao za 34 % te da se prodaja u Čileu, na tržištu koje bilježi pad od 14 %, povećala za 4 %.


CITROËN je u Latinskoj Americi prodao 56 600 vozila te je u studenom pustio u prodaju Novi C3 AIRCROSS, mali crossover po mjeri lokalnog stanovništva, koji se proizvodi u Brazilu u tvornici Porto Real.


U regiji Indija-Pacifik zahvaljujući modelima 2008 i 308 marke PEUGEOT te modelu C4 Picasso marke CITROËN, Grupa bilježi broj od 23 800 prodanih vozila. Taj porast od 6,5 % ostvaren je ponajprije zahvaljujući uspjehu u Koreji i Japanu.


Maxime Picat, glavni direktor marke PEUGEOT, izjavio je: ˆ„Znatan porast Marke u 2015. godini, s naglaskom na četvrto tromjesečje, uz povećanje svjetske prodaje vozila od 4,6 % pokazuje da se PEUGEOT vratio u velikom stilu, nudeći učinkovite, dinamične i inovativne proizvode. 


Ovaj uspjeh savršeno prikazuje namjeru marke PEUGEOT da postane najuspješniji proizvođač vozila prve klase za masovno tržište.” 


Linda Jackson, glavna direktorica marke CITROËN, izjavila je: „U 2015. godini CITROËN je bez obzira na teške prilike u Latinskoj Americi i Euroaziji nastavio s porastom prodaje koja na svjetskoj razini bilježi 1,2 milijuna prodanih vozila. 


Osim što se po broju prodanih vozila u Europi još od 2012. godine nalazimo u samome vrhu, ostvarili smo napredak u regijama Bliskog Istoka i Afrike te u regiji Indija-Pacifik, a u zadnjem smo tromjesečju u Kini zabilježili ponovni rast od 10 %. 


Taj dinamičan razvoj temelji se na uspjehu modela koji su posljednji pušteni u prodaju u Kini: Novi C1, C4 Cactus i C3-XR. To dokazuje i naš novi atraktivan položaj, o kojem osobito svjedoče koncepti Aircross i Cactus M.”


Yves BONNEFONT, glavni direktor marke DS, izjavio je: 


- Bogata događanjima i intenzivna, 2015. godina bila je plodno tlo za postavljanje temelja naše dugoročne strategije, osobito lansiranjem novog identiteta Marke, početkom obnove naše game i otvaranjem prodajnih mjesta DS STORE i DS SALON diljem svijeta. Sada je naša gama opremljena motorima koji spajaju snagu i učinkovitost, automatskim mjenjačem EAT6 najnovije generacije te novim internetskim uslugama koje su kompatibilne sa svim pametnim telefonima. Samouvjereno ulazimo u 2016. godinu, s ciljem da nastavimo takav razvoj.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO