03.06.19 u 21:10

SAVJETI

Najbolje namirnice nakon intenzivnog treninga

Ako dodate HIIT treninge svojoj rutini, proučite prehranu koja ide uz njega za optimalne rezultate.

Intenzivni treninzi odlični su za zdravlje, a posebice za liniju. HIIT (high-intensity interval training) fokusiran je na kraće treninge a u kojim je cilj da se što više umorite. Studije su dokazale da je HIIT povezan s brzim gubitkom kilograma, jačanjem mišića i izdržljivošću.

Međutim, ako dodate HIIT treninge svojoj rutini, proučite prehranu koja ide uz njega za optimalne rezultate... pa evo nekoliko sjajnih namirnica:

Avokado - čudesno voće obiluje magenzijem koji je ključan u izgradnji mišića i bržem oporavku i opuštanju tijela. Sadrži gotovo 14 posto preporučene dnevne doze kalija koji regulira zadržavanje tekućine, rad srca i drugih mišića. Avokadom ćete unijeti i vitamine C, K i B-6 koji ublažavaju upale u tijelu do kojih dođe uslijed intenzivnog treninga. Jedite ga na tostu, iskoristite za pripravljanje namaza ili ga dodajte u kajganu.

Borovnice - prepune su vlakana, vitamina, proteina te antioksidansa. Gotovo sve vrste vježbanja uzrokuju oksidativni stres pa je bitno uključiti borovnicu u prehranu nakon treninga kako bi uspostavili balans u tijelu. Borovnice su povezane i s bržim oporavkom mišićnog tkiva, a možete ih iskoristiti na bezbroj načina. Većina ih preferira ubaciti ih u doručak: kombinirajte ih sa zobenima ili smoothiejem, ako vježbate ujutro.

Jaja - nutritivno bogate namirnice koje pomažu tijelu da se oporavi. Svako jaje sadrži čak 7 grama proteina i 5 grama zdravih masti, a smatraju se izvorom tzv. potpunog proteina. Potpuni proteini oni su koji sadrže sve esencijalne aminokiseline povezane s oporavkom mišića. Sadrže i vitamin B koji vam vraća energiju, a jaja je vrlo lako dodati u gotovo svaki recept za večeru ili ručak.

Proteinski prah - obavezno u svoju prehranu dodajte cjelovite proteine kako bi ubrzali izgradnju mišića i oporavak tijela. Međutim, to nije uvijek jednostavno koristeći prirodnu hranu. Upravo je zato ponekad dobra ideja posegnuti za proteinskim prahom koji pomaže tijelu kada dođe do mikropuknuća u mišićima. Još je jedna pozitivna strana činjenica da se obrok od proteinskog praha napravi u nekoliko minuta, a drži vas sitima vrlo dugo.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO