05.02.20 u 16:22

NIJE LAKO

Mršavljenje u četrdesetima

Tijelo se ponaša u skladu s godinama, pa tako imamo cijeli niz problema koje trebamo riješiti kako bismo održali kilažu u granicama željenoga.

Četrdesete možda jesu nove tridesete, ali samo u glavama - tijelo se ponaša u skladu s godinama, pa tako imamo cijeli niz problema koje trebamo riješiti kako bismo održali kilažu u granicama željenoga.

Stoga, evo nekoliko korisnih savjeta:

Brinite o štitnjači - hipotireoza je stanje u kojem štitnjača luči premalo hormona, što kao posljedicu može, ali i ne mora imati gomilanje kilograma. Hipotireoza je često kod žena srednjih godina pa ako sumnjate da vaša štitnjača ne radi dobro, otiđite na pregled. Ostali simptomi hipotireoze su kronični umor, suha koža i kosa, lomljivi nokti.

Izgradite mišiće - "Jedan od razloga zbog kojih je u 40-ima teško smršavjeti je gubitak mišićne mase. Izgradnja mišića potaknut će metabolizam, a tijelo će time trošiti više kalorija", objašnjava za Women's Health liječnca Keri Peterson. Manje mišića znači sporiji metabolizam i debljanje.

Povećajte unos povrća - povrće ima jako malo kalorija, no nutritivno je bogato te ga se preporuča jesti u što većim količinama. Osim toga, obiluje vlaknima koji će nas dulje vrijeme držati sitima. Najbolje je u sirovom obliku, kuhano na pari ili ispečeno u pećnici. Izbjegavajte povrće prženo u dubokom ulju ili pohano.

Prilagodite prehranu hormonima - nije tajna da se u 40-ima počinju događati hormonalne promjene u tijelu, kod nekih žena i ranije. Vrijeme perimenopauze ima svoje zakonitosti i treba ih poštovati kako bi tijelo što bolje funkcioniralo. U prehranu bi trebalo uvrstiti namirnice bogate fitoestrogenom poput sjemenki lana, sezama, suhog voća i soje. Fitoestrogen je biljni estrogen koji će ublažiti hormonalne promjene i spriječiti usporavanje metabolizma te debljanje.

Uklonite stres - žene su izložene stresu u svim periodima života. Briga za obitelj jedan je od većih izvora stresa, što je sasvim prirodno. Kada je organizam pod stresom, luči povišene razine kortizola, a ovaj hormon utječe na tijelo tako da ono umjesto da sagorijeva, skladišti masti.

Kako biste neutralizirali učinke stresa, prakticirajte vježbe disanja, osobito pred počinak. Također, jedite namirnice bogate C vitaminom i omega-3 masnim kiselinama za koje je dokazano da ublažavaju učinke stresa na organizam.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO