ANALIZA
Kome koriste fake news o koroni?
Rat u glavama: izvori tajnih službi i jedna studija govore da Rusija pokušava ciljanim širenjem lažnih vijesti o koroni destabilizirati zapadnu demokraciju i EU.
Dobro došli u svijet korona-fake-news. U tom svijetu je "korona virus ciljani akt bio-terorizma kojim NATO želi pobijediti Rusiju. Njegovo širenje u Italiji moglo je biti zaustavljeno samo zahvaljajući ruskoj pomoći. Rusko cjepivo protiv korone je već odavno spremno, pranje ruku kao prevencija pandemije je beskorisno, COVID-19 je normalni val gripe, a iza svega toga su skriveni planovi Bila Gatesa o vladavini svijetom".
U vrtlogu straha od korona virusa već odavno se proširila jedna druga pošast: tzv. "infodemija". Od otkrića korona virusa Sars-Cov-2 teorije zavjera, lažne informacije i glasine niču kao gljive poslije kiše. Kao i stvarni virus i "infodemija" utječe na ljude i može imati opasne posljedice. U međuvremenu istinski razmjer ove epidemije poluistina i laži postaje sve jasniji, a akteri koji stoje iza nje sve izraženiji.
"Cilj je oslabiti EU"
Od kako se virus širi intenzivirala se borba za utjecaj i pojašnjenja na digitalnim platformama. "Pandemija je perfektno plodno tlo za dezinformacije", kaže Petar Stano u razgovoru za DW. "Cilj je potkopati i oslabiti EU", kaže on. Stano je glasnogovornik Europske službe za vanjske poslove i između ostalog je zadužen za dezinformacije i hibridne prijetnje.
Od kako je virus stigao u Europu njegov tim je već registrirao više od 600 slučajeva dezinfomracija o virusu korona u bazi podatataka EUvsDisinfo i to samo vezano za Europu. Arsenal digitalnih dezinformacija je raznolik: Tako je posijano nepovjerenje prema zdravstvenim sistemima, donositelji političkih odluka su predstavljeni kao slabi, demokratske institucije kao nesposobne, a Europa kao podijeljena.
Ponekad se izjave i činjenice izvade iz konteksta i iznova kombiniraju, nekada se neukusno i drsko laže. Obje varijante imaju potencijal, posije se sumnja i čak ugrožava ljudske živote.
Veliki doseg Fake News
Tako su zbog lažnih vijesti da mobilna mreža 5G uzrokuje COVID-19, zabilježeni vandalizmi na stupovima za mobilnu mrežu u Belgiji, Velikoj Britaniji i Nizozemskoj. A ako se dovedu u pitanje pravila higijene poput pranja ruku ili držanja distance onda "takve poruke mogu biti smrtonosne", kaže Stano.
On smatra da je posebno pogođena regija Balkan. Tamo "akteri ruske propagande pokušavaju stvoriti nesigurnost i spriječiti planirani pristup EU-u", vjeruje Stano. Doduše, kako kaže, ne postoje jasni dokazi o učinku propagandnih metoda, ali postoje neke indicije.
U jednoj aktualnoj studiji istraživači sa Sveučilišta Oxford su uspjeli dokazati vodeću ulogu državnih ruskih medija. Prilozi o temi korone, koji su objavljeni na francuskom, njemačkom i španjolskom, imali su prosječno veću stopu interakcije nego članci u nacionalnim vodećim medijima poput "Le Monda", "Der Spiegela" i "El Paisa".
Christian Schwieter, koautor studije, objašnjava zašto: "Mediji poput Russia Today (RT) često izvještavaju o socijalnim protestima i temama koje uzburkavaju. Emocionalno izvještavanje provocira više reakcija na društvenim mrežama", kaže ovaj istraživač iz Njemačke koji je zajedno sa svojim kolegama analizirao pisanje 35.856 članaka na tri jezika.
Pošiljalac nepoznat
Prema istraživanjima sa Oxforda ruski državni mediji posebice opširno izvještavaju o anti-korona protestima i teorijama zavjere. Kineski i turski državni mediji naglašavaju radije navodni uzorni odnos prema epidemiji u svojim zemljama. HispanTV, ogranak iranske državne televizije "IRIB" na šanjolskom jeziku, je iskoristio pandemiju, prema ocjenama istraživačkog tima, kako bi proširio kritičke glasove prema SAD-u.
Ipak postoje napadi bez jasne identifikacije pošiljatelja. Tako portali vijesti InfoRos, InfoBrics.org kao i OneWorld.Press šire informacije o pandemiji korona virusom, koje prema saznanjima službenika američke vlade imaju svoje izvore u ruskoj vojnoj tajnoj službi GRU.
"New York Times" kao i novinska agencija AP su izvještavali o odgovarajućim naznakama iz krugova američkih tajnih službi prema kojima se širenje lažnih informacija na ovim platformama može pripisati dvjema osobama koje su imale vezu sa GRU. Na ovaj način bi trebalo stvoriti zbrku uoči američkih predsjedničkih izbora u studenom. To je, kako se navodi, dalji razvoj ruske propagandne taktike, koja je već korištena u američkoj predizbornoj kampanji 2016. godine.
Skrenuti pažnju s pandemije
U Rusiji se ovakvi izvještaji često primaju k znanju slijeganjem ramenima. "Još jedna porcija fake news iz NYT", objavila je državna televizija Vesti.ru. Publikacije su na pogrešan način stavljene u kontekst miješanja u američku predizbornu kampanju, rekao je Andrei Iljašenko, glavni urednik InfoRos-a. Prošlost Denisa Tjurina i Alexandra Starunskija, kao navodnih ljudi u pozadini ruske vojne tajne službe GRU, nije uopće dokazana, glasi komentar u Vesti.ru. Priča, kako se dalje navodi, nije ništa drugo nego pokušaj da se skrene pažnja s vlastitih problema vezanih uz pandemiju. I ruski stručnjaci koji slove kao neovisni su skeptični kada je riječ o posljednjim publikacijama o lažnim vijestima iz Rusije. "Je li vojska umiješana u stratešku dezinformacijsku kampanju o virusu korona? Ne vjerujem", kaže Ivan Sassurskij u razgovoru za DW.
Sassurskij je šef Katedre za nove medije i teorije komunikacije na Sveučilištu Lomonosov u Moskvi. Objavljene informacije tajnih službi ne znače automatski da je riječ o vjerodostojnom izvoru, kaže on. "Ni izdaleka nije moguće sve objasniti 'rukom Moskve'", kaže Sassurskj. "Na predsjedničkim izborima u SAD-u se puno govorilo o ruskom utjecaju, ali se samo rijetko radilo sa verificiranim informacijama. Računa se s tim da američka predizborna kampanja sama proizvodi mnoštvo lažnih vijesti", kaže on.
Želja za osvetom
Aktuelna ruska propaganda se razlikuje pri tome u osnovi od starog sovjetskog stila: "Umjesto propagiranja vjere u komunistički napredak, današnje dezinformacijske kampanje pokušavaju potkopati povjerenje u racionalno rješavanje problema", smatra ruski medijski analitičar Andrej Arhangelskij. "To nije samo pokušaj diskreditacije demokracije, već i želja Kremlja da se demokraciji osveti za propast sovjetskog projekta", tvrdi on. Brojne fake news su, kako dalje kaže, razumljive ako se razmisli o tom motivu.
Peter Stano je uvjeren da se u ratu u glavama može pobijediti samo društvenim naporima. "Civilno društvo je pozvano, svi mi moramo reagirati", kaže on. "Jedan od načina borbe protiv širenja dezinformacija se sastoji u tome da se poveća medijska pismenost stanovništva i da se s više kritike preispituju izvori na internetu", kaže Stano.
Piše: Joscha Weber, Mikhail Bushuev/DW
KOMENTARI NA ČLANAK
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
- 24 Sata
- 7 Dana
- 30 Dana
Najčitanije:
Tab 1
Zašto gledamo siromašan derbi, zato što ne igraju sarajevska djeca!
Leteći internet
Počeo Berlinale u digitalnom okruženju
Liverpool i Leipzig ni revanš neće igrati tamo gdje su trebali
Tab 2
U Sarajevu proglašene oštrije mjere
Hitna aktivacija konsultativnog tijela za rekonstrukciju tunela Crnaja
Koju god vakcinu da tražite, dat ćemo vam (VIDEO)
Čerkez: U Kantonu Sarajevo najgore stanje, sigurno će donijeti strožije mjere
Iz Turske stižu dobre vijesti za Peteva
Tab 3
PROMO
-
„Kroz HuHu plati, 5 KM ti se vrati“
-
Leteći internet
-
PEUGEOT lav riče glasnije
-
Restorani i lokalna organska hrana
-
Budi dobro. Budi CE
-
Sentimentalna potrošnja porasla je za 180% u protekloj deceniji
-
"Poslovanje bez korupcije"
-
Četvrtina ispitanika bi da plaća do 90 KM bez PIN-a
-
Potrošači očekuju veću transparentnost transakcija u digitalnom bankarstvu
-
Netto nulta emisije do 2024. godine
-
Toyota Motor Europe postigla rekordnih 6% tržišnog udjela u 2020. godini
-
Svjetsko rukometno prvenstvo na HOME.TV-u
-
Pobjednik je CITROËN Ë-JUMPY
-
NOVA REVOLUCIJA U PODRUČJU PERFORMANSI
-
Ovu zimu provedite uz najbolji sadržaj na HOME.TV-u!
-
23% više online kupaca nego prije pandemije, skoro 50% kupuje samo na domaćem web-u
-
Opel predstavio novi logo i identitet brenda
-
Novi Globalni Index definira šta digitalne ekonomije čini pouzdanijim i otpornijim
-
DINAMIČNIJI IZGLED I DODATNA EKSKLUZIVNOST
-
Grand kafa nas uvodi u praznične dane
-
Kešom plaća manje od trećine građana
-
Saradnja HT Eronet I Tehno Maga
-
Mastercard i PayPal omogućili Instant Transfer na devet europskih tržišta
-
Kompanija Mastercard obnovila globalno sponzorstvo UEFA Lige šampiona
-
UPFBiH: hitno promijeniti odluku Kriznog štaba KS
-
Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri
-
Evropljani ponovo otkrivaju radnje u susjedstvu
-
HAJDE DA IMAMO VREMENA!
-
Tiramisu, Kokos kocka i Kolač jabuka i orah!
-
Oktobar - mjesec mikrofinansiranja
-
Štedite svoje vrijeme i sebe, tehnologija radi za vas
-
Mađunarodni dan kafe uz HELL ENERGY COFFEE
-
Sada nudi bolje performanse i i ekskluzivni paket Black
-
BiH u ozračju digitalnih tehnologija po potrebi savremenog potrošača
-
Legenda savjetuje šampione
-
ZDRAVO CRIJEVO JE CENTAR SNAŽNOG IMUNITETA
-
Bez obustave saobraćaja u Crnaji, dok se ne nađu alternativna rješenja
-
Novi način plaćanja koji te štedi
-
Goodyear ulazi u svijet luksuznih satova
-
Trčanje sa psima sve popularnije u BiH
-
Facebook će od septembra imati novi izgled za sve korisnike
-
Hiljade obožavatelja podržalo online priče
-
Bruce Willis u novom reklamnom spotu za HELL
-
Goodyear uz nove gume u Pure ETCR
-
Argeta i Sarajevo Film Festival zajedno u novoj online tradiciji
-
Privlačan i indvidiualan identitet - YARIS
-
Dosljedno se pridržavajte mjera kriznih štabova
-
Svi smo mi iz istog filma
-
Pomoć korisnicima mikrokredita
-
HT ERONET sponzor digitalne konferencije Connecto 2020.
-
Toyota hibridi osvajaju Europu
-
Gdje god se nalazili, surfajte kao kod kuće!
-
Nagrađeni najbolji Toyota partneri u Europi u izvrsnosti i zadovoljstvu stranaka
-
Četvrta generacija Toyotinog europskog bestselera
-
Novo doba za Toyotu
-
Snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom
-
CITROËN OTKRIVA KOMPAKTNU LIMUZINU!
-
Knjaz Miloš pod okriljem kompanije PepsiCo
-
Zvijezda ketchup majoneza - jedna tuba sreće
-
Raspored igara dostupnih na PlayStation Plusu
-
Sjajna prilika iz ERONET-a!
-
Više nije samo mit da zubi mogu biti uzročnici drugih oboljenja
-
Weekend ide dalje!
-
Nova radna mjesta i potpuno novi ambijent
-
Još bolje vozne sposobnosti i atraktivan izgled
-
Nova mineralna linija za sunčanje
-
Upoznajte novi Redmi Note 9 Pro
-
Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva
-
Zvijezda predstavlja Butissimo – lako maziv i brzo topiv namaz
-
Viber uvodi nov način razgovora
-
ZNA SVE U ËLEKTRIČNOM MODU!
-
Highlander u pohodu na Europu
-
Covid-19 potiče beskontaktno plaćanje
-
Toyota hibridi sve popularniji
-
Svi Toyota saloni i servisi su otvoreni
-
Da li ste spremni za druženje i kafenisanje na sajtu Grand kafe?
-
KOMPAKTNI SUV - YARIS CROSS (VIDEO)
-
Mi smo tu za Vaš užitak u kafi
-
Mastercard i vcita lansirali platformu „Business Unusual“
-
Hell Energy svojim potrošačima besplatno pruža vitamine C i D
-
Do 60KM bez unošenja PIN-a
-
OD PRVOG NA SVIJETU DO NAJBOLJEG NA SVIJETU
-
Briga o oralnom zdravlju započinje sa prvim zubićima
-
Sve nas spaja i ukus i miris
-
Dosegli smo 10 miliona prodanih primjeraka (VIDEO)
-
Miris i ukus koji volimo
-
Uz HT ERONET organizirajte rad od kuće, brzo i lako
-
Komunicirajte i ostanite vidljivi
-
Plaćajte beskontaktnim karticama
-
Novi PEUGEOT 208 i PEUGEOT 2008 primili nagradu za dizajn
-
Šest automobila PEUGEOT bilo je Europski automobil godine
-
Lijep osmijeh nikada ne izlazi iz mode
-
Toyota garancija je sigurna
-
Poslušajte DOPE LOVE
-
Nadoknadite vitamine na kraju zime
-
Sudbina naših firmi i naših radnih mjesta je u našim rukama
-
Za dodatnu sigurnost, aktivirajte e-račun!
-
Otključani dodatni TV kanali i videoteka
-
Holywood smile kao savremeni imperativ ljepote
-
BRZI OBROK KOJI NE ŠTETI ZDRAVLJU
-
Svi !hej korisnici vraćeni u status aktivnih
-
Zbog zaštite djelatnika i korisnika, HT ERONET i partneri odgodili brojne događaje
-
Novi PEUGEOT 208 je pobjednik
-
HT ERONET uz Mostar Run Weekend za udrugu Down
-
Nastavak saradnje i novi spot
-
Gdje su danas i šta rade protagonisti iz spota "Despacito"?
-
Još više osobnosti i udobnosti!
-
Sigurniji i pogodniji način za plaćanje režija i računa
-
Najbolji poklon za dan zaljubljenih su neprocjenjiva iskustva
-
Ključevi automobila Toyota Yaris uručeni Hermini Oručević
-
Ski2Pay prepaid kartica za besprijekorno iskustvo na planini
-
Novi Peugeot 208 stigao u Bosnu i Hercegovinu
-
Skijanje je ljepše uz Mastercard
-
Toyota želi izgraditi "grad budućnosti"
-
Goodyear testira upotrebu inteligentnih guma u voznim parkovima
-
Proučavanjem snijega do veće izdržljivosti guma
-
Doživi trenutke od kojih srce brže kuca
-
Poslovne veze koje traju
-
OSCE pokreće novi online servis u cilju borbe protiv nasilja nad ženama
-
Veze koje traju u mjesecu darivanja
-
Primjenjena WRC iskustva
-
Sportska, privlačna, ekonomična
-
Veza koja traje
-
Kampanja OSCE-a "Prekinimo šutnju"
-
Učinite zimu energičnom!
-
Najznačajnija promjena uvođenje O Dnevnika u četiri formata
-
„Start your impossible“
-
Novi RAV4 Plug-in Hybrid
-
Sportisti znaju zašto!
-
Recite ne plastičnim bocama, o tome ovisi naša budućnost
-
Hybrid: SUV u klasi Ë-Confort
-
Inspired By Pro
-
200 stabala za 200 Toyota hibrida
-
Mastercard partner takmičenja Sarajevo Business Forum Start-up Challenge
-
Još jedna potvrda vrhunske kvalitete
-
Energetska pića – praktičan i brz izvor kofeina
-
Goodyear obogatio svoju ponudu zimskih guma novom serijom UltraGrip
-
Uz spektakularan video, otvorene prijave za Vučko Trail 2020
-
DIZAJNIRANA ZA URBANI ŽIVOT
-
Toyota predstavlja ultra-kompaktni BEV
-
Metal koji ima višestruke prednosti
-
U Bosni i Hercegovini 47% korisnika finansijskih usluga su online kupci
-
„Online shopping od sada još sigurniji“
-
Stimulacija koja prati ritam života
-
Energetska pića i potencijalni benefiti za vaše zdravlje
-
Stihovima plati kafu
-
Više hibrid, više povezana i više legendarna
-
American Ride by General Tire dolazi u Sarajevo
-
Činjenice o kofeinu i energetskim pićima
-
Da li znate koliko energetskih pića smijete popiti dnevno?
-
Studenti, povećajte svoju koncentraciju!
-
Kako da pravilno uradite “All nighter”
-
Pružamo ljudima jedinstvene povlastice i iskustva
-
Nema univerzalnog recepta za dobar film
-
Argeta Gala Party u Sarajevu, gradu filma
-
Mastercard sprema neprocjenjiva iznenađenja
-
Poznati glumci poslali poruku „Svi smo mi iz istog filma“
-
Naručite taksi i platite vožnju u okviru aplikacije, Mastercard karticom
-
Omiljeni novi okusi iz HELL ENERGY limitirane serije
-
Tri blagodeti Kofeina
-
Platna kartica idealan partner na putovanju
-
Volio bih se takmičiti u Formuli 1
-
Uložite više vremena u fizičke aktivnosti ovog ljeta
-
Potrošači u Bosni i Hercegovini zahtijevaju veću sigurnost i povjerenje
-
Nastanak, svrha i zloupotrebe
-
Broj vlasnika debitnih kartica u Bosni i Hercegovini porastao za 6%
-
"Vučko" okuplja i ujedinjuje
-
Ovog ljeta putujte kroz vrijeme
-
Aktiviraj se sa osvježavajućom HELL inovacijom
-
Nagrada za neprestanu posvećenost zadovoljstvu stranaka
-
Popularnost mobilnih plaćanja raste
-
Novi Toyota Corolla i RAV4 osvojili 5 zvjezdica
-
Najpopularniji topli napitak na planeti
-
I ukus i miris
-
Vožnja u stilu Ë-CONFORT
-
Legendarni ukus bez šećera
-
MHP objavio uslove kupovine većinskog paketa akcija Perutnine Ptuj
-
Nova paleta kompaktnog furgona
-
Urbana mobilnost - veća efikasnost za gradove i veća praktičnost za građane
-
Jedinstvena HuHu mobilna aplikacija na tržištu
-
Izazovi digitalizacije i transformacije HT ERONET-a
-
Riznica proteina
-
Argeta pozdravlja manifestaciju „Stotinu žena na Trebević“
-
Digitalna kompanija za digitalno doba
-
Četiri je sretan broj
-
Profit za krajnje korisnike
-
Spektakularna prezentacija u Sarajevu
-
Futuristički i mladelački
-
Stižu još dvije verzije legendarne Corolle
-
MHP-u odobreno da preuzme PERUTNINU PTUJ
-
Multivita IMMUNO HOT DRINK
-
Inovacija na bh. tržištu
-
Niz poboljšanja, novi agregati i fantastična cijena
-
Nova generacija Renaultovog bestselera
-
Prilogodljiv svakoj situaciji
-
Pepsi se vraća
-
Istorijska pobjeda Toyote na dakaru 2019
-
BBI banka i Mastercard® nagradili 46 klijenata
-
Potpuno novi Rav4
-
70 godina postojanja i uspješnog rada
-
Užitak za djecu i odrasle
-
„HVALA VAM ŠTO SMO VAŠ PRVI IZBOR“
-
Novi standardni plaćanja stupaju na snagu u septembru 2019.
-
Nazovi Concierga za premium iskustvo
-
Titule ponijeli i Barcaffè Tradizione i Barcaffè Prestigio
-
Zimski praznici nikad uzbudljiviji
-
U fokusu su poduzetničke ideje
-
Osam od deset Evropljana kupuje telefonom - čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone
-
Ekologija prije svega
-
Izabrano sedam finalista
-
Luksuzni wellness break u Termama Tuhelj
-
Garancija za dalji razvoj
-
Inovativna medicinska riješenja u liječenju
-
Biran razumom
-
X-Trail "progovorio" ruski
-
Investicioni plan za Perutninu Ptuj u vrijednosti od oko 200 miliona eura
-
U posjeti Sportskoj akademiji Mali most iz Mostara
-
Odvedite svoje najmlađe na proslavu 90. rođendana Mickey Mouse
-
Atraktivni Renault Mégane u floti MUP-a KS
-
Novi 1.3 TCe motor za Daciu
-
Baš za nas dvoje
-
Renault u Parizu predstavio cjenovno pristupačni električni automobil
-
MHP kupuje Perutninu Ptuj
-
Veliki gradovi, veliki poslovi
-
Na putu za Tokio
-
Nova isporuka Dacia bestseller modela
-
Ikona High-Tech stila
-
Jesenske misterije za dobrobit vašeg tijela
-
Skoro svako drugo plaćanje u Evropi beskontaktno
-
79% ispitanika kupuje online, odjeća i dalje najpopularniji artikal
-
Za uživanje tokom posla
-
Elegantna, rafinirana i svestrana
-
Prirodnim elementima za čas se riješite jesenskog bluesa
-
Više informacija i interakcije
-
Uzbudljivo novo razdoblje za Corollu
-
Vrhunski tretman i fiksni troškovi
-
Budućnost plaćanja postaje realnost u BiH
-
Publika iz cijele regije sudjelovala u snimanju jedinstvenog videa
-
Dobra vijest za kupce Nissan automobila u BiH
-
Argeta uz doručak servira kreativnost
-
Anđeoski dodir vode u Termama Tuhelj
-
Pet razloga zbog čega je sauna zdrava i ljeti
-
Probudi kreativca u sebi
-
Dacia Duster ponosni partner GSS-a, vatrogasaca i CZ
-
Neodoljivi ljetni okusi u Dvorcu Mihanović
-
Zašto su hibridi toliko pouzdani?
-
Pet razloga zbog čega volimo ljeto
-
Selfness, posvetite se sebi
-
Domaća hrana i dobrodošlica gostima grada
-
Partnerstvo za bolje poslovne rezultate
-
Nezaboravno ljeto za čitavu obitelj
-
Zadovoljni klijenti su najvažniji
-
Priča o Argeti BiH
-
Kartice obavezan saputnik turista iz Bosne i Hercegovine
-
Šampionska humanost
-
BEKO uz „Srce za djecu“
-
Svaki treći građanin BiH svakodnevno koristi kartice
-
TEHNOLOŠKI OPREMLJEN PO VAŠOJ MJERI!
-
Kako odabrati pravu platnu karticu i šta sa njom?
-
Glamping Olimia Adria Village nositelj oznake World of Glamping
-
Camry se vraća na europsko tržište
-
Splashljeto nikad nije bilo zabavnije
-
Postani splash ambasador Terma Tuhelj
-
Uspješna prva decenija u BiH
-
Novi model zapošljavanja ljudi s Balkana
-
Stvoren za velike stvari
-
Radikalan karavan!
-
Četvrti put zaredom „motor godine“
-
Ključni su veće povjerenje i jednostavnost korištenja
-
Prvi obiteljski wellness u Sloveniji otvorio svoja vrata
-
Splash ljeto za cijelu obitelj
-
Logična alternativa dizelašima
-
Iznimno svestran SUV sa jedinstvenim karakterom
-
Lopte stigle i u Mostar
-
Unaprijeđenje mogućnosti industrije finansijskih tehnologija
-
U korak sa vremenom
-
Pokaži fudbalsku strast
-
IZNIMNO UDOBNA LIMUZINA
-
Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije
-
Novo ime starog znanca
-
Opasno dobri filmovi
-
Put ka boljem iskustvu online plaćanja počinje danas
-
Sinergija prirode i znanosti pretočena u novu liniju proizvoda
-
Novi sadržaji za još bolji odmor i opuštanje
-
Radikalna limuzina!
-
Volio bih... manija u BIH
-
Novi izgled, legendaran okus
-
„Supermarket“ - poluljubavna pjesma o neveselom tranzicionom poludruštvu
-
Mastercard Index otkriva koje zemlje napreduju u osnaživanju žena preduzetnica
-
Mastercard i Facebook digitalizuju mala preduzeća
-
Za savršeni osjećaj
-
Poslodavac za poželjeti
-
Još opremljeniji, još kvalitetniji, još poželjniji
-
Evropljani žele najmodernije platne tehnologije
-
Pogledajte “Film za djecu i odrasle”
-
Igman postaje svjetski paintball centar
-
Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću
-
Zaljubite se u Termama Tuhelj
-
Kompanija Mastercard postavlja biometrijsku tehnologiju za novi standard za sigurniju onlajn kupovinu
-
2018. je godina kada vaše stvari postaju vaš novčanik
-
SPA raj za klince i klinceze
-
Zimski praznici u Termama Tuhelj
-
Huawei Honor V10 - malo čudo
-
Pet razloga zašto se boravak u sauni isplati
-
1 od 5 građana želi koristiti platne kartice u javnom prijevozu
-
ROCKABILLY DOČEK NOVE GODINE u TERMAMA TUHELJ
-
Neprekidno napajanje i inteligentno upravljanje cloud uslugama
-
Dinamičan, emocionalan
-
Kupanje je zabavno uvijek
-
Pet razloga zašto odabrati odmor u tjednu
-
Otvorena nova poslovnica u Novom Sarajevu
-
Najskuplji obrok na svijetu
-
Tehnološka ofenziva
-
Vrijeme je da osmislite idealno novogodišnje slavlje
-
SUV u sasvim novom svjetlu
-
UPS-ovi sa litij-ionskim baterijama Schneider Electrica sve zastupljeniji
-
Mastercard predstavlja novi alat za banke za predviđanje prevara
-
Pravi konkurent u klasi
-
Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama
-
Jesenji odmor u glamuroznom svijetu termalnih voda
-
Snaga prirode u ljekovitom tuheljskom termalnom blatu
-
Evolucija na djelu
-
Korištenje platnih kartica u regionu: Bugarska, BiH, Hrvatska i Srbija debitna tržišta koja prelaze na bezgotovinska plaćanja
-
MINI predstavlja studiju dizajna čiste električne energije
-
Pregršt stila u gradskoj vožnji uz kul izgled SUV-a
-
Huawei P9 Lite i u Mini izdanju
-
Jugoton i Croatia Records kroz godine
-
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
-
Budite FIT - Terme Tuhelj
-
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, proširena sloboda
-
Vrhunski hrvatski hoteli zapošljavaju za sezonu 2017.
-
Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih
-
FOTO: Na bh. tržište stigla Renaultova elegantna kompaktna limuzina – Mégane GrandCoupe
-
FOTO: Novi dizelski snagator dCi 165 za Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour
-
LANACO prva kompanija iz BiH u ELITE programu Londonske berze
-
Posjetite SPARK Gadget Show i osvojite nagradu
-
Predstavljena savremena Volkswagen web stranica
-
ŠKODA u oktobru ostvarila rast od 10,6 %
-
FOTO: Vozili smo novi PEUGEOT 3008
-
'Najzdraviji namaz na svijetu' stigao i u BiH
-
Open Space Technology - Vaša prilika da zablistate
-
FOTO: Jesenski spa užitak uz velike popuste
-
Grand kafa Gold ne prestaje da iznenađuje svoje vjerne potrošače i nagrađuje njihovo povjerenje vrjednim i korisnim poklonima!
-
Audi BH i Porsche Sarajevo prijatelji 12. Wine Weekend-a Art of wine 2016
-
Novi SEAT Leon – Unaprijeđen dizajn, nove tehnologije više funkcionalnosti
-
Nova godina u Termama Olimia – First Minute BRZE REZERVACIJE = VELIKI POPUSTI
-
Čarobna Hyundai noć u Sarajevu
-
Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu
-
Predstavljamo novi Renault TREZOR - Električni izlog budućnosti
Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !