29.08.19 u 23:00

SAVJETI

Kako da pravilno uradite “All nighter”

Koliko god pokušavamo organizirati naš dnevni život, višak posla i stresa se, jednostavno, nakupe. U takvim slučajevima all night-er je upravo ono što vam je potrebno da bi vratili normalni raspored u vaš život. Zato se ovaj tekst fokusira na najproduktivniji i sigurniji način da izvedete all-nighter.

Dovoljno sna

Kad pričamo o ovakvim stvarima, prvi problem koji pada na pamet je sigurnost izvođenja. Ostati budan veći dio noći nije najzdravija stvar za vaše tijelo, ali radi kaotičnog svakodnevnog života, nekad je upravo takvo što neophodno da bi se završio projekt na poslu ili za fakultet. Kako bi se umanjila količina negativnih efekata na tijelo, preporučljivo je  dovoljno odspavati noć ranije i par sati prije nego sto počnete raditi na vašem projektu.

Pravilna prehrana

Iako nas dugoprugaški sportovi uče drugačije, karbohidrati nisu najbolji izvor energije kad su u pitanju All nighter-i. U našem slučaju proteini su korisniji, jer kabohidrati postanu energija tek nakon što ih naše tijelo pretvori u energiju. Dakle, karbohidrati ce nas zasitit i uspavati. Protein je korisniji kao kratkotrajna energija i tokom noći pomaže mozgu da se bolje fokusira na dati zadatak. Zato idući put,  kad vas posao bude zahtijevao prekovremeni rad, posegnite za grickalicama poput badema.

Aktivni odmor

Tokom rada je potrebno, tu i tamo, obustaviti sve što radite da bi dopustili mozgu da se fokusira na druge zadatke i tako ostane budan. Isto važi i za nas, kratke fizičke aktivnosti poput sklekova ili čučnjeva će pokrenuti snažniju cirkulaciju krvi u tijelu i tako nas razbuditi.

Konzumacija kofeina

Većina nas i na samu pomisao prekovremenog rada zaključi da je najbolje popiti veliku šolju kafe. Ali, to je pogrešno razmišljanje. Naglim povećanjem kofeina u tijelu se dobije samo kratkotrajna energija, jer kako nivo kofeina u tijelu opada,  tako  se i ono uspavljuje. U ovakvim situacijama je najbolje umjereno i postepeno konzumirati kofeinsko pice poput kafe ili energetskog napitka.

Važno je napomenuti da prosječna odrasla osoba može konzumirati do 400mg kofeina dnevno unutar granica sigurnosti. (5 šoljica kafe ili 5 limenki / 250ml/ energetskog pića)


Piše: Timur Čerkez

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO