17.01.20 u 10:52

SAVJETI

Hrana koja čuva naše zdravlje

Ova hrana je jako snažna i vrijedi je uvrstiti u prehranu jer nam pomaže u jačanju našeg mikrobioma, ali i regenerira stanice.

Više od dva desetljeća istraživanja i eksperimenata koje je provodio dr. William Li pomoglo mu je da identificira više od 200 namirnica koje se zajedno s našim obrambenim mehanizmom bore protiv dijabetesa, demencije i karcinoma.

Ova hrana je jako snažna i vrijedi je uvrstiti u prehranu jer nam pomaže u jačanju našeg mikrobioma, ali i regenerira stanice, piše Health.

Doručak - dr. Li svako jutro započinje sa šalicom kave ili zelenog čaja. Ove napitke naziva "velikom hranom" jer aktiviraju svih pet obrambenih sustava u tijelu koji su važni za zdravlje. Obožava matcha zeleni čaj posebno zbog njegove visoke koncentracije antioksidansa. Dan voli započeti i s posebno zdravim namirnicama kao što su bobičasto voće i mango koji se serviraju s zobenom kašom koja je puna vlakana. U doručak uključuje i kurkumu i orahe kako bi pojačao borbu protiv upala.

Ručak - 
jednostavan ručak, često se odluči za veliku zelenu salatu koja je prepuna hranjivih sastojaka kao što su radič, rikula ili špinat. Voli svaki dan jesti nešto zeleno, naravno tu je i avokado. Za povećanje snage koristi i druge zelene biljke, te jako voli poslužiti mahunarke kao što su leća, crni grah i slanutak. Ove biljke bogate su bjelančevinama, vlaknima i željezom te drugim mineralima i vitaminima. Ovaj liječnik redovito jede leću s balzamičnim octom, ekstra djevičanskim maslinovim ulje i stisnutim sokom svježeg limuna.

Užina -
gotovo svaki dan pojede šaku orašastih plodova, a osobito su mu omiljeni orasi. Puni su omega-3 masnoća koji jačaju vaš mozak i imunološki sustav, a ujedno su sjajan izvor vitamina B i magnezija. Tamna čokolada je način na koji Li unosi nešto slatko u svoju prehranu. Tamna čokolada je super hrana, ali je vrlo važno konzumirati onu s 70 posto i više kakaa. 

Večera -
riba je jedna o omiljenih namirnica ovog liječnika u borbi protiv bolesti, a postoji li bolji način da se servira nego s tjesteninom? Li uživa u malim količinama ribe s tjesteninom od cjelovitog brašna, umakom od rajčice i češnjaka s kaparima i limunom. Li vjeruje da su ugljikohidrati važan dio borbe protiv različitih bolesti - samo morate potražiti prave! Odlučite se za cjelovite žitarice, voće, grah i kruh koji su pogodni za crijeva.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO