30.01.20 u 16:32

STVARNO?

7 zdravih namirnica koje to nisu

Šta ako se trudimo zdravo jesti, a nismo ni svjesni da u organizam unosimo štetne namirnice? Ovo je hrana za koju vjerujemo da je zdrava, no nije...

Zdrava prehrana jedan je od ključeva dugog i zdravog života, no što ako se trudimo zdravo jesti, a nismo ni svjesni da u organizam unosimo štetne namirnice? Ovo je hrana za koju vjerujemo da je zdrava, no nije...

Gazirana pića bez šećera -
u namjeri da i kod nezdravih proizvoda poput gaziranih pića izaberemo ipak malo bolju opciju, uzet ćemo niskokalorični gazirani sok bez šećera. No premalo se govori o utjecaju fosfata, kojima gazirani sokovi obiluju, na tijelo. Fosfati mogu poremetiti balans minerala u organizmu, ubrzati starenje i izazvati kronični umor. Zdravija alternativa su crna kava ili čaj bez šećera, a ako vam tijelo traži slatko pojedite voće ili komadić crne čokolade.

Granola pločice -
ovisno o načinu proizvodnje, granola može biti izuzetno zdrav, ali i izuzetno nezdrav obrok. S obzirom da ju je jednostavno pripremiti najbolje je da ju radite sami kod kuće. Tada ćete znati što ste sve stavili u nju i vodit ćete računa da su sastojci kvalitetni. Domaća granola neće imati skrivenih šećere niti će sadržavati med loše kvalitete.

Hljeb od cjelovitih žitarica -
pripazite kada kupujete ovu vrstu hljeba. Iako je na glasu kao zdrav hljeb, proizvođač nerijetko u njega dodaje šećer kako bi ublažio gorkasti okus brašna od cjelovitog zrna.

Losos -
odličan je izvor zdravih omega-3 masnih kiselina, no na naše stolove najčešće stiže onaj iz uzgoja, a takav umjesto hranjivim tvarima obiluje pesticidima i umjetnim bojama. Naravno, čast izuzecima. Želite li jesti losos provjerite mu porijeklo, odnosno potrudite se nabaviti ovu ukusnu ribu od uzgajivača koji drži do kvalitete.

Maslinovo ulje -
smatra se jednim od najzdravijih ulja na svijetu. No, nutrijenti koji ga čine najzdravijim uljem nalaze se samo u ekstra djevičanskom maslinovom ulju, dok se na policama dućana nerijetko prodaju lošije verzije ovog ulja.

Mlijeko i mliječni proizvodi -
odrasli smo u uvjerenu da je mlijeko zdravo jer sadrži puno kalcija i vitamina D. Novija saznanja ne idu u prilog mlijeku, najviše zbog toga jer se u industrijskoj proizvodnji mlijeka kravama daju antibiotici i hormoni. Pijući ga, unosimo ih i u organizam.  I dok odraslima mlijeko nije potrebno, djeci je. Trebalo bi voditi računa o tome da mališani piju domaće mlijeko. Isto vrijedi i za mliječne proizvode.

Tuna - zdrava je, ali ne za djecu i trudnice. Španjolske vlasti preporučuju roditeljima da djeci ispod deset godina ne daju tunu, a isto savjetuju trudnicama i dojiljama jer ova riba sadrži visok udio žive. Riječ je o toksičnom metalu koji može  uzrokovati probavne probleme, probleme sa živcima i autoimune bolesti.

Voćni sokovi i jogurti -
desetljećima su se voćni sokovi, uključujući sok od naranče, smoothieje i jogurte prodavali kao zdrava hrana, odnosno dobra alternativa običnom voću. Ali ne samo da sadrže puno šećera, već  obiluju i praznim ugljikohidratima, a vitamine ne sadrže. Umjesto voćnih sokova i jogurta jednostavno jedite voće.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO