17.08.19 u 12:13

SJAJNO!

Trik za smanjivanje unosa kalorija

Nakon ponovnog zagrijavanja, škrob u tjestenini se više ponaša kao onaj u grahoricama, bananama ili zobi.

Tjestenina je omiljena ljetna hrana, no ipak sadrži otprilike 390 kcal na 100 grama, što nije malo, a osim toga, većina tih kalorija čini škrob koji se u našem tijelu pretvara u šećer, odnosno skladišti kao salo.

No, znanstvenici imaju dobru vijest za sve ljubitelje tjestenine - postoji način da se smanji broj kalorija u njoj.

Recept je izuzetno jednostavan - ne jesti tjesteninu odmah nakon kuhanja, već ohladiti i ponovno zagrijati. To je otkriće zapravo slučajan nalazak u eksperimentu BBC-ove televizije u emisiji Trust Me, I'm a doctor.

U njoj su ispitanicima davali tjesteninu, a nakon toga im mjerili razinu šećera u krvi svakih 15 minuta. Oni koji su jeli svježe skuhanu tjesteninu imali su čak dvostruko veće razine šećera u krvi nego oni koji su jeli iste količine tjestenine koja je prvo bila ohlađena, a potom opet zagrijana.

"Nakon ponovnog zagrijavanja, škrob u tjestenini se više ponaša kao onaj u grahoricama, bananama ili zobi", rekao je dr. Chris van Tuelleken zaslužan za neobično, no važno otkriće.

Drugim riječima, grijani ostaci ručka ili večere, barem dok je riječ o tjestenini, zdravija su opcija. Naime, na taj se način smanjuje rizik od dijabetesa, kao i pretilosti.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO