19.05.20 u 13:45

ŽIVOT U IZOLACIJI

Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva

Online kupovina je nadmašila sve druge oblike potrošnje u proteklom mjesecu. Više od polovine evropskih kupaca (57%) izjavilo je da više nego ikada kupuju online, a primjetan je i rekordan broj prijava na virtuelna, online iskustva kao što su kućni fitnes, prijavljivanje na online stranice za filmove, TV i online učenje u karantinu.

Istaživanje kompanije Mastercard iz maja 2020. godine, a koje je sprovedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 osoba, otkrilo je da svaki treći Evropljanin (30%) troši više novaca na online virtuelna iskustva, dvije od tri osobe (58%) gledaju TV ili filmove preko online pretplata na stranicama, više od četvrtine (26%) prisustvuje virtuelnim vježbama, dok 24%  virtuelno obilazi muzeje i druge sadržaje.

Prema istraživanju, trenutni način života nas je učinio i velikodušnijima, jer više od četvrtine ispitanika (28%) je izvršilo online donaciju proteklog mjeseca, a 14% je po prvi put izvršilo donaciju u poređenju sa rezultatima od prošle godine.
 
Građani širom Evrope koriste dodatno vrijeme u karantinu
kao priliku da online nauče neke nove vještine. Dvije od pet osoba (37%) koriste online bankarstvo, više od četvrtine (28%) nabavlja svoje lijekove online, dok trećina (31%) uči kuhati uz pomoć online tutorijala.
Svaka deseta osoba (10%) uči da programira, 7% uči svirati muzički instrument online, a 14% prati online instrukcije za šišanje kose!

Pored povećanja od 36% u online kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od  najpopularnijih trendova su i porast online kupovine knjiga (32%), mašinica za kosu (19%) i opreme za vježbanje kao što su tegovi i podloge za vežbanje. (13%).

Istraživanje je također otkrilo da online kupovne navike oslikavaju ponašanja u stvarnom životu, pa četiri od pet korisnika (81%) su tipični detaljisti koji satima pretražuju različite stranice kako bi našli najbolju ponudu, dvije od tri osobe (66%) su “razgledači” koji kažu da redovno prave liste želja proizvoda, ali ih rijetko kada i kupuju.

Polovina novih online kupaca (51%) kaže da je ostala lojalna standardnom načinu kupovine.

Skoro svi (87%) vode računa o tome šta kupuju online, dok 65% brine da ne postane žrtva online prevara. U pokušaju da održi bezbjednost online kupovine, četiri od pet Evropljana (81%) teži da kupuje od poznatih trgovaca, 80% provjerava recenzije i sajt sa koga kupuju, a trećina (31%) konktaktira novog ili nepoznatog trgovca prije nego što izvrši kupovinu.

Mark Barnett, predsjednik Mastercard tržišta za Evropu izjavio je: “Svi se prilagođavamo novom načinu života i razumljivo je da više kupujemo online, ali ne radi se samo o osnovnim životnim namirnicama, već i virtuelnim iskustvima, od filmova do fitnesa. Teška vremena mogu izvući najbolje iz nas i možemo pronaći utjehu i zadovoljstvo u porastu online donacija i ogromnom broju osoba koje uče da online obavljaju svakodnevne aktivnosti. Sada je više nego ikada ljudima potrebano pristup digitalnoj ekonomiji i svi mi u kompaniji Mastercard neprekidno radimo na tome da online iskustvo kupovine učinimo jednostavnijim, sigurnim i besprijekornim u smislu korisničkog iskustva za svakoga, bez obzira da li kupuje osnovne namirnice ili virtuelna iskustava.”

10 najpopularnijih virtuelnih iskustava tokom izolacije:


1. 75% redovno obavlja video pozive sa porodicom, prijateljima i radnim kolegama
2. 58% se pretplatilo na online TV/ streaming stranice poput Netflix-a ili Amazon Prime Video
3. 36% gleda online komedije ili stand-up komedije
4. 32% posjećuje online svirke
5. 31% igra online video igrice
6. 30% pohađa časove kuhanja ili pretražuje online recepte
7. 26% pohađa virtuelne fitnes časove
8. 24% online obilazi muzeje i druga zanimljiva mjesta
9. 22% online uči novi jezik
10. 20% igra online kvizove sa prijateljima

10 NAJPOPULARNIJIH PROZVODA U IZOLACIJI:

1. Knjige (32%)
2. Kuhinjski pribor (22%)
3. Farbe za kosu (19%)

4. Društvene igre (18%)
5. Puzle (17%)
6. Mašinice za kosu (15%)
7. Kompjuteri/ kompjuterska oprema (13%)
8. Jastuci (13%)
9. Tegovi / Fitnes oprema (13%)
10. Umjetnost i hobi (12%)

Mastercard savjeti za sigurnu online kupovinu:

- Izaberite sigurne stranice: Plaćajte online samo putem sigurnih stranica. Sigurne stranice počinju sa ‘https’ i imaju prikazan simbol zaključanog lokota u pretraživaču.
- Čuvajte svoje bankovne podatke: Nikada ne dijelite svoje bankovne podatke ili detalje kredite kartice putem e-maila, SMS poruka, društvenih mreža ili u nepoznatim telefonskim pozivima.
- Redovno ažurirajte svoje sigurnosne postavke: Obavezno ažurirajte bezbjedonosnu zaštitu na svakom uređaju na kome planirate da izvršite online kupovinu, bilo da je u pitanju telefon, laptop ili tablet.
- Vjerujte svom instinktu: Ako vidite online ponudu koja je suviše dobra da bi bila istinita, vjerovatno je tako. Uvijek istražite ako niste sigurni.

Napomena:
Istraživanje je obavila nezavisna istraživačka agencija Fly research koja je na više od 15 tržišta sprovela online anketu u periodu 4-11.5.2020. godine. Učesnici su bili  muškarci i žene različitih godina, stariji od 18 godina.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO