22.08.19 u 13:18

DUGOGODIŠNJE PARTNERSTVO KOMPANIJE MASTERCARD SA SFF-OM

Pružamo ljudima jedinstvene povlastice i iskustva

Kino i film su jedna od devet strasti koje kompanija Mastercard podržava u svojoj marketinškoj strategiji, a Sarajevo Film Festival je prilika da svojim  korisnicima omoguće neprocjenjiva iskustva. O filmu, ali i o još nekim novitetima iz Mastercarda razgovarali smo sa Amirom Trokićem, Account Managerom u kompaniji Mastercard za tržište Bosne i Hercegovine.

Sarajevo Film Festival je već četvrtinu vijeka mjesto susreta. No, ne samo filmskih djelatnika i umjetnika, nego i poslovnih ljudi koji su prepoznali ovaj festival kao jedan od onih sa kojima mogu podijeliti svoju strast prema filmu i poslovnim inovacijama i jedinstvenim, neprocjenjivim iskustvima koje mogu pružiti svojim korisnicima.

Stoga smo iskoristili priliku da na festivalskom trgu porazgovaramo sa Amirom Trokićem, Account Managerom u kompaniji Mastercard za tržište Bosne i Hercegovine.

- Mastercard je već dugogodišnji sponzor SFF-a. Da li nam možete reći nešto više o toj saradnji i iskustvima koja imate?

„Mi u kompaniji Mastercard vjerujemo da su iskustva ta koja su najbitnija i posvećeni smo tome da korisnicima naših kartica širom svijeta pružimo jedinstvena iskustva. Već imamo veliki broj svjetski poznatih, dugogodišnjih partnerstava sa renomiranim događajima, kao što su filmski festivali u Kanu, Veneciji i Berlinu, muzičkim nagradama Brits i Grammy, Ligom prvaka, Roland Garros i Australian Open teniskim turnirima, a osim toga stalno uvodimo nove inovacije u našu neprocjenjivu porodicu partnerstva.
Ovo je peta godina od kada sponzoriramo Sarajevo Film Festival kao najveći i najvažniji regionalni filmski događaj. Izuzetno smo ponosni na ovaj mali jubilej. Značaj ovog događaja savršeno se uklapa u našu viziju o pružanju neprocjenjivih Iskustava korisnicima naših kartica u Bosni i Hercegovini i šire. Iskoristili smo ovu priliku da pružimo neke jedinstvene povlastice i iskustva i da inspirišemo ljude da i sami započnu nešto neprocjenjivo u svakodnevnom životu, te da im učinimo boravak na Festivalu još prijatnijim.“


- Šta je to što je bilo pripremljeno za vaše korisnike?

„Kao prvo, za vrijeme trajanja Festivala, u sklopu glavnog Box office-a, kao i ranijih godina, nalazila se Mastercard brza kasa, te su naši korisnici mogli jednostavno i brzo kupiti festivalske ulaznice.
Ispred kina Cinema City imali smo i naš Priceless Lounge, gdje su se posjetioci opuštali uz nastupe DJ-a, mogli su napuniti telefon ili iskoristiti besplatnu wi-fi konekciju. A ako ste bili u kupovini u gradu i platili Mastercard karticama, mogli ste odabrati i neki od poklona. Nismo zaboravili niti ljubitelje filma, jer na ulicama grada ili putem Mastercard Facebook stranice mogle su se osvojiti karte za projekcije učešćem u kratkom i jednostavnom kvizu.
U svakom slučaju, Mastercard korisnici su bili aktivni kao i svake godine, sigurno su iskoristili festivalske dane za uživanje u umjetnosti i ponovo otkrivanje Sarajeva, a Mastercard  im bio na raspolaganju kad god im to zatrebalo.
Ono što bih također želio spomenuti, jeste da smo na Festivalskom trgu održali Mastercard panel razgovor na kojem smo sa Amrom Bakšić Čamo, direktoricom Cinelinka, Pjerom Žalicom, poznatim bh. režiserom, te mladim režiserom Irfanom Avdićem, razgovarali o „pogledu na svijet iz drugačije perspektive.“


- Na tržištu BiH, Mastercard se sve više povezuje sa inovacijama, posebno beskontaktnim plaćanjima. Po čemu se beskontaktne kartice razlikuju od ostalih platnih kartica?


„Naša beskontaktna tehnologije plaćanja predstavlja jedan od najnovijih trendova plaćanja i omogućava korisnicima kartica da plate samo jednim prislanjanjem kartice na posebni čitač. Beskontaktna plaćanja su brza, sigurna i veoma praktična, tako da odgovaraju dinamičnom načinu života. Tokom beskontaktne transakcije, čip i terminal "komuniciraju" i razmjenjuju samo neophodne  podatke koji su zaštićeni višeslojnim zaštitnim mehanizmima, tako da su podaci šifrirani i za svaku transakciju se kreira jedinstveni kod koji se može primjeniti samo za tu jednu transakciju. Štaviše, podaci se prenose samo kada je terminal prethodno aktiviran, tako da ne postoji opasnost da će ista transakcija biti naplaćena više pita čak i ako se kartica prisloni nekoliko puta na čitač. Kartica nikada ne napušta ruke korisnika tokom kupovine što je dodatni element kontrole. Plaćanja do 30 KM ne zahtijevaju unošenje PIN koda, a plaćanja iznad tog iznosa zahtijevaju unošenje PIN koda za dodatnu sigurnost.“

- Spominjući inovacije i kartično plaćanje, upravo prije nekoliko dana je omogućena ova vrsta plaćanja  za taxi usluge u Sarajevu, zar ne?


„Da, u pravu ste. Sa početkom festivala, građani Sarajeva, ali i turisti od sada putem „mojTaxi“ aplikacije bezgotovinski mogu platiti uslugu vožnje taksi vozilima udruženja „Sarajevo Taksi“. Ova usluga je odgovor na sve veće potrebe građana za efikasnijim uslugama prevoza uz jednostavan način plaćanja, jer putem aplikacije brzo, jednostavno i sigurno naručujete vozilo i plaćate uslugu koristeći svoje Mastercard kartice.“

Sigurni smo da će kompanija Mastercard i naredne godine svojim korisnicima priuštiti nova iznenađenja i neprocjenjiva iskustva, jer su nas sve na to već navikli. Zato „gledajmo svijet iz drugačije perspektive“.