06.10.16 u 09:11

Predstavljamo novi Renault TREZOR - Električni izlog budućnosti

Električni coupe dvosjed TREZOR utjelovljuje evoluciju nove filozofije dizajna, koju je Renault 2010. godine uveo s konceptnim modelom De-Zir kao inspiraciju za sve nadolazeće serijeke modele počevši s četvrtom generacijom Clija. Konceptni TREZOR ide dalje i ulazi u novu fazu koja simbolizuje zrelost dizajna, što je od 2014. jedan od primarnih faktora pri kupovini Renault vozila.


Svježe ideje i prepoznatljivi detalji


Silueta novog Renaulta TREZOR pokazuje atribute klasičnog GT-a. Izduženi prednji poklopac sa naborima i promjenjiva geometrija usisnika za zrak stvaraju dojam da automobil diše. Na lijevoj bočnoj strani straga nema klasičnog poklopca od tanka za gorivo, već je ubačen analogni pokazivač razine napunjenosti baterije. Njegov metalizirani izgled objedinjuje dojam elegancije i štita. Pored inovativne karbonske karoserije sa kontrastnim oblikom površine, sportski temperament i napredna tehnologija, te familijarni C oblik dnevnih svjetala sastavni su dio svih aktuelnih Renault putničkih modela.


Dizajnerski kod budućnosti


Prateći eksterijer, kod konceptnog modela TREZOR je izražen snažan naglasak na razvoju dizajna interijera. Stil je topao i senzualan s crvenom dominantnom bojom. No, naglasak je na užitku u vožnji i temeljitoj upotrebi kvalitetnih materijala, uključujući drvo i kožu. Kokpit nudi osjećaj glatkoće i rafiniranosti, a to će biti odlika interijera budućih Renault modela. Jednodjelna vrata podsjećaju na poklopac kutije za nakit, a upotreba crvenog stakla osigurava svijetlu i toplu kabinu. Visina od samo 1,08 metara oslobađa ulaz u svijet čistokrvnih sportaša, a tamo čeka upravljač inspirisan stilom iz Formule 1 i zaobljena sjedišta po uzoru na stilski namještaj, te kontrolna tabla koja je razvijena sa francuskim proizvođačem premium bicikala po mjeri - KEIM. TREZOR ne staje sa iznenađenjima i putovanje pretvara u umjetnost, s obirom da nema klasični prtljažnik,  već dva kofera napravljena po mjeri pozicionirana ispred prednje armature. 


Trezor utire put električnih sportskih automobila


Kao lider u Evropi po prodaji električnih automobila i pionir električne mobilnosti, motor u TREZORU je inspirisan Renaultovoj sofisticiranosti i stručnosti. Tačnije, motor u TREZORU dolazi iz Formula E šampionata u kojem je Renault neprikosnoveni vladar sa dvije osvojene titule. Sa maksimalnom snagom od 350 KS i obrtnim momentom od 380 Nm, te pogonom na stražnje točkove TREZOR sa masom od 1.600 kg do 100 km/h ubrzava za manje od četiri sekunde. TREZOR ima dvije baterije i svaka ima svoj sistem hlađenja optimiziran prema promjenjivoj geometriji usisnika za zrak. Jedna baterija je pozicionirana naprijed, a druga straga, čime je optimizirana i raspodjela mase. Koristeći iskustvo iz motorsport šampionata, TREZOR uključuje i napredni sistem za obnovu kinetičke energije.  

Opremljen je po mjeri razvijenim Continental® gumama, postavljenim na 21 i 22-inčne felge.

Dio gazišta Continental guma ima uzorak dizajniran za optimiziranje klirensa površine vode, dok je ostatak potpuno gladak kako bi se povećalo prijanjanje.


Tehnologije budućnosti koje olakšavaju život


Multimedijski sistem koristi najnoviju OLED tehnologiju, dok je ‘’fronta’’ tankog i zakrivljenog ekrana sačinjena od Corning Gorilla® stakla. Za razliku od LED ekrana, OLED tehnologija ne zahtjeva pozadinsko osvjetljenje, a rezultat je superioran kontrast i reprodukcija boja, uz dublje nijanse crne boje. Ekran osjetljiv na dodir može se personalizovati, a aplikacije povezanog pametnog telefona su dostupne na ekranu, ali i upravljaču. Ovi moderni sistemi ilustruju Renaultovu predanost za stvaranjem vozila koja su intuitivna za korištenje i koja čine putovanja potpunim zadovoljstvom.

Zahvaljujući Renaultovom inovativnom sistemu Multi-SENSE, TREZOR nudi na izbor tri načina vožnje: neutralni, sportski i autonomni. Ovaj posljednji mod potvrđuje Renaultovu viziju kako autonomna vozila mogu ujedno biti udobna, sigurna i ugodna, ostavljajući prostor vozaču da drugačije iskoristi i organizuje vrijeme u vožnji. Za vrijeme autonomnog načina vožnje, putem drugačijeg svjetlosnog ''potpisa'' i indikatora u stražnjem logotipu, drugim sudionicima u saobraćaju se skreće pažnja da je u pitanju vozilo koje samostalno upravlja. Ovaj sveprisutniji pravac u korištenju vozila omogućava putnicima da kvalitetnije koriste svoje vrijeme na putu i pri tom ostanu povezani. Od 2020. godine Renault namjerava komercijalizovati potpuno funkcionalnu tehnologiju samovozećeg vozila po pristupačnoj cijeni, a TREZOR je jedan od pionira koji utiru taj put.  


KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana