28.02.17 u 10:46

PEUGEOT

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, proširena sloboda

Ko još nije sanjao o vozilu koje nudi potpunu smirenost, a pri tom ima potpunu kontrolu nad svojom okolinom? O vozilu koje nas razumije i poznaje do te mjere da može predvidjeti sve naše želje? O vozilu koje je produžetak nas samih? O vozilu koje briše sve prijelaze i brine da je sve tekuće i pregledno?

PEUGEOT ima odgovor na to s jednom ključnom riječju: sloboda. Sloboda izbora načina vožnje, sloboda izbora osjećaja. Sloboda kretanja. Naš prikaz naziva se PEUGEOT INSTINCT CONCEPT.


Vozilo PEUGEOT nudi nešto drugačije, nudi još jedan osjećaj više. To potvrđuju naši kupci i to dokazuje novi PEUGEOT 3008, a isto će se odnositi i na autonomno vozilo budućnosti. Taj se osjećaj zove sloboda!
Jean-Philippe Imparato, generalni direktor marke PEUGEOT

Dizajnirati autonomno vozilo je izuzetno privlačan izazov. To je spajanje suprotnosti - aktivne vožnje i autonomnog načina s jednim ciljem: biti uvijek izvor užitka, probuditi emocije. PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je prvi koncept autonomnog vozila kod kojeg automobilski užitak nije odgurnut na marginu.
Gilles Vidal, direktor dizajniranja marke PEUGEOT
 
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT ukratko

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je dizajniran oko jedne same ključne riječi: sloboda. Sloboda izbora načina vožnje, sloboda kretanja, sloboda zahvaljujući međusobnoj povezanosti. Ovaj koncept ispunjava želje i potrebe svojih korisnika.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT utjelovljuje neuništivu vezu koja ovu marku povezuje s pojmom užitka preko iskustva autonomnog vozila kao što ga je osmislio PEUGEOT.

Autonomna vožnja je sljedeća automobilska revolucija. Svi proizvođači će se posvetiti korištenju ove tehnologije. Odlučujuća razlika među markama bit će način na koji će to ostvariti.

Svjetsku premijeru je doživjela prva djelujuća platforma I.o.T , ugrađena u vozilu. U pitanju je platforma Samsung Artik Cloud koja vozilo dodaje u korisnikov oblak.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT djeluje u simbiozi sa svim povezanim uređajima i donosi novi način doživljavanja mobilnosti. Vozilo raspolaže podacima koje njegov korisnik želi dijeliti s njim: sa podacima iz pametnog telefona, povezanog sata i uređaja za automatizaciju kod kuće.

Od sada će se svakodnevne aktivnosti odvijati bez prekida, u kontinuitetu. Od kuće do posla i aktivnostima u slobodno vrijeme, PEUGEOT INSTINCT CONCEPT predstavlja novu paletu različitih korištenja s nesmetanim, glatkim prijelazima.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT nudi četiri načina pomicanja - dva za aktivnu vožnju (Drive Boost i Drive Relax) i dva autonomna načina vožnje (Autonomous Sharp i Autonomous Soft).

PEUGEOT Responsive i-Cockpit redefinira putnički prostor koji s njim postaje prilagođen načinu korištenja tokom autonomne vožnje. Sučelja se podese – prije, tokom i nakon upotrebe – u skladu sa izabranim načinom pomicanja i korisničkim profilom.

Vozač u svim okolnostima zadrži kontrolu nad vozilom PEUGEOT INSTINCT CONCEPT. U načinu Autonomous može izvršiti naredbu ili obaviti manevar preko uređaja i-Device koji se nalazi na središnjoj konzoli.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je shooting brake sa bezvremenskim stilom. Izuzetno pročišćeno dizajnirane siluete daju karakterističan izgled aktivnim aerodinamičnim elementima.


 PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, najbolje što može ponuditi internet stvari

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je opremljen savršenim povezivanjem.
 
Povezane usluge i predmeti postali su produžetak nas samih. PEUGEOT se odlučio da ih što jednostavnije ugradi u svoja vozila kako bi kupcima pružio bezbrižna, intenzivna i izuzetna iskustva. Iskustva s kojima naši kupci uz potpunu slobodu izbora postanu pravi akteri vlastite mobilnosti.
Aude Brille, odgovorni za strategiju marke PEUGEOT


Inspiraciju za PEUGEOT INSTINCT CONCEPT pronašli smo u prirodi, posebno u čovjeku. Upoznavanjem svoje okoline i učenjem o njoj čovjek je postajao sve više samostalniji. Na isti način koristi PEUGEOT INSTINCT CONCEPT duboko učenje, metoda s kojom upoznaje profil svog korisnika. U tu svrhu, platforma za internet stvari Samsung Artik Cloud poveže predmete iz njegovog svakodnevnog života i spoji sve podatke. Podatke dobiva iz povezanog sata, pametnog telefona, društvenih mreža. Tome doprinosi i kuća – preko automatiziranih uređaja kao što su povezana televizija, uređaj za puštanje muzike, elektronski kućni pomoćnik, osobno računalo itd. Također i samo vozilo je neusporediv izvor informacija. Naime, prati nas u svakodnevnom životu: tokom ustaljenih putovanja, na omiljenim mjestima, prati naše vozačke navike …
PEUGEOT i Sentiance, poduzeće za podatkovnu nauku, obrađuju podatke i pretvaraju ih u razumljiv oblik i određuju profil pojedinca. To je dinamična analiza koja se stalno dopunjuje. Njome se PEUGEOT INSTINCT CONCEPT može unaprijed podesiti ili prilagoditi svoju konstrukciju kako bi u potpunosti ugodio korisnikovim željama i potrebama.

Ponedjeljak, 7.45
Na sastanak u 8.30 sati krenite petnaest minuta prije nego obično. Navigacijski sistem vašeg vozila i vaš rokovnik su se uskladili na osnovu prometnih informacija i vremenske prognoze. Predlagali su vam da na put krenete petnaest minuta ranije, jer ćete ne taj način sigurno stići na vrijeme. Kada sjednete u vozilo, audio sistem visoke kvalitete reprodukcije FOCAL nastavlja sa puštanjem numere koju ste zadnji put slušali u dnevnoj sobi. Pri pokretanju motora zaključaju se vrata vaše kuće.

Utorak, 21. sati
Upravo ste završili sa svojim sportskim treningom i umorni ste. PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, kojeg je o tome obavijestio vaš ručni sat, će se sa sam podesiti u način vožnje Autonomous Soft. Na taj način možete se odmoriti već tokom vožnje kući. Kada se približavate kući, upalit će se spoljašnja rasvjeta i osvijetlit će vam parking mjesto.

Četvrtak, 8. sati
Sinoć niste bili dovoljno fizički aktivni, zato vam vozilo predlaže šetnju i parkira deset minut hoda od vašeg ureda.

Petak, 14. sati
Put za vožnju do sastanka odvija se na autocesti i razgibanoj regionalnoj cesti. Prvi dio puta vozilo vozi u načinu Autonomous Sharp. Budući da vozilo poznaje vaše oduševljenje nad dinamičnom vožnjom, sam se podesi u način Drive Boost kada dođe do regionalne ceste.

Za korisnika je korištenje tekuće kao nikada do sada. Okolina mu faktički pomaže i olakšava putovanja. Vozilo već unaprijed pripremi opremu: način vožnje, podešavanje sučelja i sjedala, osvjetljenje ambijenta, sistem Hi-Fi itd. Međutim, čovjek je još uvijek onaj koji odlučuje da li će voziti sam ili će se prepustiti vozilu i njegovom automatskom načinu vožnje.

Četiri načina omogućavaju veoma precizno upravljanje. Drive Boost se fokusira na dinamičnu vožnju. Drive Relax pomaže vozaču sa neposrednim sistemima za pomoć u vožnji (engl. skraćenica ADAS). To na primjer obuhvata automatsko prebacivanje sa dugih na kratka svjetla i aktivni tempomat.

U autonomnom načinu ima kod Autonomous Soft prednost udobnost. To znači da vožnja može biti nekoliko duža i pogodna za gledanje filma, čitanje ili odmor. U međuvremenu način Autonomous Sharp optimizira vrijeme putovanja, a ponašanje tokom vožnje je precizno i učinkovito.


PEUGEOT Responsive i-Cockpit, dijeljena revolucija

Do sada predstavljena konceptna vozila su možda stvorila elitistički izgled autonomnog vozila koje bi trebalo biti namijenjeno višem razredu i posebno vozaču. Međutim, PEUGEOT ima radikalno drugačiju viziju. Od autonomne vožnje moraju imati korist što više ljudi. To se odražava po prilagodljivoj i inovativnoj unutrašnjoj strukturi nazvanoj Responsive i-Cockpit.

Autonomno vozilo otvara novo područje stvaralaštva kojeg pokreću novi oblici korištenja.
Sa vozilom PEUGEOT INSTINCT CONCEPT i vozačevom radnom okolinom Responsive i-Cockpit gradimo na temelju uspjeha najnovijih modela naše marke. Stvaramo nove načine doživljavanja užitka sa vozilom – preko sučelja strukture, stila ... Nigdje ne piše da autonomno vozilo mora biti monotono na izgled i za korištenje.
Matthias Hossann, odgovorni za konceptna vozila marke PEUGEOT


Pri prelasku iz načina za aktivnu vožnju u autonomni način vozačeva radna okolina se preuredi uz lagane pokrete. Kompaktni volan i ploča s prekidačima se sakriju u armaturnu ploču. Istovremeno papučica gasa utone u pregradnu stijenu.

Bez obzira koji je način trenutno aktivan, vozač ima uvijek kontrolu nad vozilom. To je u načinu aktivne vožnje (Drive) inače potpuno razumljivo samo po sebi, a ta karakteristika PEUGEOTOVOG autonomnog vozila je zanimljiva u načinu Autonomous. Naime, uređaj i-Device uz 9,7-inčni ekran u središnjoj konzoli omogućava upravljanje određenim radnjama. Dovoljan je samo jedan pokret i vozilo će prestići vozilo koje vozi ispred ili će umjesto tipa vožnje Soft početi da koristi način Sharp.
U načinu Drive holografska instrument tabla prikazuje informacije o vožnju: brzina vozila, raspodjela među izvorima energije pogonskog sistema PHEV, napunjenost akumulatora ... Digitalni sistem za vidljivost unazad upozorava na prisutnost vozila u mrtvim uglovima.
U načinu Autonomous ovi elementi nude i nove informacije koje su potpuno na mjestu, jer je u tom načinu vožnje bitno samo vrijeme. Putnici mogu vidjeti sat, preostalo vrijeme vožnje do cilja i trenutnu lokaciju na putu.
Svaki način i svaki tip vožnje znači i drugačiji unutrašnji ambijent. Pored informacija koje vozilo nudi, to utječe i na položaj sjedala, osvjetljenje i zvukove.

Responsive i-Cockpit svakog putnika smjesti u okolinu posvećenu samo njemu koja je usprkos kompaktnim dimenzijama vozila samo njegova. Kako bi svaki putnik imao svoj prostor pobrinut će se i sjedala po uzoru na zrakoplovstvo. Okosnica je odvojena od elemenata koji su u kontaktu s tijelom - sjedala, nasloni i nasloni za glavu. Okosnica s dodacima od aluminija je nepomična. Ostali elementi su pomični i vrte se po osi Y, u poprečnom smjeru. Putnik sam odabere odgovarajuća podešavanja za svoje trenutne radnje: spušten naslon za odmor, uspravljen naslon za vožnju i međupoložaj za gledanje filma ili posao.
Putnici mogu komunicirati s vozilom preko chatbota, glasovnog osobnog pomoćnika koji nudi pristup beskonačnoj paleti usluga. Na prirodan način izrečene komande na primjer omogućavaju rezervaciju ulaznica za kino ili kupovinu putem interneta.

Materijali pozivaju putnike da iskoriste dodatno vrijeme koje im je zbog toga na raspolaganju. Na podu položen tanak betonski sloj, svilenkast na dodir, poziva putnike da se izuju i opuste. Pletivo 3D zagrli i podupire tijelo. Njime su presvučene stranice središnje konzole plohe uz vrata te sjedala i nasloni sjedala. Za udobnost vrata je naslon za glavu presvučen kožom i mekanim pletivom 3D.


 Shooting brake, bezvremenska silueta

Sa vozilom PEUGEOT INSTINCT CONCEPT autonomno vozilo postaje novi ekosistem namijenjen što većem broju ljudi. Pri tom kipi od bezvremenskog, čistog stila. Stila kojeg održavaju aerodinamične inovacije.

Vozilo tokom kretanja odguruje zrak koji na njega djeluje s otporom. Inženjeri sve vrijeme nastoje razviti aerodinamične oblike s kojima bi smanjili potrošnju goriva i poboljšali udobnost putnika. Sutra će ova zadnja karakteristika postati još važnija. S autonomnom vožnjom putnici u vozilu moći će se baviti novim aktivnostima. Otkrit će nova zadovoljstva.

Proporcije vozila PEUGEOT INSTINCT CONCEPT rezultat su tradicije dizajnera karoserije. Isklesane linije se tijesno prilagođavaju tehničkim elementima i putnicima. Dugačak poklopac motornog prostora ukazuje na 300 konjskih snaga koje razvija pogonski sklop PHEV. Veliki koševi blatobrana izražavaju dobro ponašanje na cesti i snagu ovog vozila sa pogonom na četiri točka.

Prednji dio ima vrlo izrazit pogled. U središtu farova LED su kao zenice namještena sočiva kamera. Ova optika gleda okolinu vozila i informacijama snabdijeva sisteme za pomoć u vožnji. Ukrasna maska je na različitim mjestima različito propustljiva. Ova djelomično šuplja struktura ukrašena je motivom lava u plavo-zelenoj boji, čiji se izgled mijenja pod različitim uglom gledanja. Pored toga, njegova podloga oživi u bijeloj boji kada su uključi način rada Autonomous.

Na obje strane farova su izrađena signaturna svjetla koja se protežu cijelom dužinom prednje ukrasne maske. Osim toga, pri brzini iznad 90 km/h se ta svjetla pomiču. Svjetlosni nizovi su u donjem dijelu povezani s letvicom koja se brine za dodatnu silu pritiska prednje osovine prema tlu.

Na drugoj strani ovo pomicanje otkriva otvor koji smanjuje pritisak na karoseriju tokom kretanja vozila. Na taj način vozilo uzima zrak ispred sebe i ispušta ga na površinu točkova.

Zajedno sa dorađenim petokrakim felgama takva aerodinamičnost pomaže poništiti smetnje koje inače nastaju na vješanjima. Aluminijske felge su pune sitnih utora i tako još lakša. Ova aerodinamična funkcija je prisutna i na zadnjem dijelu. Zračni tok ulazi kroz otvor u visini linije trupa kod prednjih vrata. Zatim teče prema difuzoru iznad kojeg su ugrađena 3D svjetla koja su međusobno povezana sa svjetlosnom letvicom.


U gornjem dijelu se izbočeni zastakljeni krov spušta sve do glava putnika. Dizajn naglašava duboka plava boja s troslojnim lakom kojim je obojena cijela karoserija.

U bliskoj budućnosti će automobilski užitak s PEUGEOTOM biti dvostruk. Pored dinamične vožnje ponudit će i vrijeme. Vrijeme za sebe, slobodno vrijeme, vrijeme za užitak. PEUGEOT INSTINCT CONCEPT je već prvi nagovjestitelj toga.


PEUGEOT
Stimulativna i raskošna vožnja, elegantan dizajn i beskompromisna kvaliteta čine obećanje koje je marka dala svojim klijentima i doprinose emocijama koje nudi svaki PEUGEOTOV automobil.
PEUGEOT je prisutan u skoro 160 država u kojima ima više od 10.000 prodajnih mjesta. U 2016. godini prodao je u cijelom svijetu1.919.460 vozila i time zabilježio rast od 12,3 %. PEUGEOT svuda spaja zahtjevnost, izgled i emocije te nastoji postati marka visokog segmenta za široki krug potrošača na globalnoj razini.
Automobilska historija marke, čiji počeci sežu još u 1889. godinu, od ove godine bogatija je za još jednu pobjedu na reliju Dakar sa tri nova trkaća automobila PEUGEOT 3008 DKR.


Tagovi: peugeot

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana