26.09.17 u 11:55

MASTERCARD

Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama

Nakon skoro cijele decenije izvještavanja o tome gdje ljudi putuju u inostranstvo i kako troše, kompanija Mastercard sa zadovoljstvom objavljuje da se Bangkok još jednom našao na prvom mjestu liste Mastercard Indeksa gradova destinacija (GDCI).
   


GDCI Index je više od top liste 132 najpopularnijih gradova destinacija u sadašnjosti i u budućnosti. Na osnovu broja posjetilaca i njihove potrošnje tokom 2016. godine, ova detaljna analiza također daje prognozu za rast u 2017. godini, uvid u listu gradova koji najbrže rastu, kao i bolje razumijevanje razloga zašto ljudi putuju i kako troše širom svijeta.

Top 10 gradova destinacija u svijetu
Broj međunarodnih putnika koji su proveli makar jednu noć u nekom od top 10 gradova se povećao u 2016. godini. Prognoze za dalji rast u 2017. su pozitivne za sve gradove  osim za Njujork, dok se najveći rast u broju posjetilaca očekuje u Tokiju.
   
Broj međunarodnih noćenja u 2016.    Prognoza za 2017.
Bangkok    19,41 miliona putnika    4,0%
London    19,06 miliona putnika    5,0%
Pariz    15,45 miliona putnika    4,4%
Dubai    14,87 miliona putnika    7,7%
Singapur    13,11 miliona putnika    2,6%
Njujork    12,70 miliona putnika    (-2,4%)
Seul    12,39 miliona putnika    0,4%
Kuala Lumpur    11,28 miliona putnika    7,2%
Tokio    11,15 miliona putnika    12,2%
Istanbul    9,16 miliona putnika    0,9%

 
Moć trošenja: Gradovi kao pokretači ekonomskog rasta
Realni BDP je na svjetskom nivou porastao za 21,8% od 2009. godine, dok se obim potrošnje međunarodnih putnika povećao za 41,1% u istom periodu. Od 2009. godine na ovamo, više od polovine gradova sa top liste prijavilo je povećanu potrošnju koja odgovara stopi rasta BDP-a ili čak veća od nje , i očekuje se da će ti gradovi biti pokretači opšteg ekonomskog rasta zemalja.

Potrošnja međunarodnih putnika u 2016. godini:    Prognoza za 2017.
Dubai    28,50 milijardi dolara    10,2%
Njujork    17,02 milijardi dolara    1,5%
London    16,09 milijardi dolara    (-4,6%)
Singapur    15,69 milijardi dolara    0,3%
Bangkok    14,08 milijardi dolara    10,9%
Pariz    12,03 milijardi dolara    4,9%
Tokio    11,28 milijardi dolara    3,7%
Taipei    9,91 milijardi dolara    6,9%
Seul    9,38 milijardi dolara    1,8%
Barselona    8,90 milijardi dolara    6,9%
 

Gradovi destinacije budućnosti
Rast broja međunarodnih putnika koji su prenoćili u svakom od 132 grada također je premašio stopu rasta BDP-a i iznosi 55,2% od 2009. godine. Razlika između top 10 najpopularnijih destinacija i top 10 destinacija sa najbržom stopom rasta ilustruje važnost koju će oblast Azije i Pacifika i Bliski Istok imati kao najpopularnije destinacije u budućnosti.

Rast broja posjetilaca 2009.-2016.
Osaka    24,0%   
Čengdu    22,7%
Kolumbo    20,3%
Abu Dabi    18,9%
Džakarta    18,2%
Tokio    17,7%
Hanoj    16,4%
Rijad    15,9%
Lima    15,2%
Tajpej    14,5%

Uvid u razloge za putovanje i lokalnu potrošnju
Većina putnika posjećuje top 20 gradova destinacija zbog odmora, osim Šangaja, gdje skoro polovina posjetilaca (48,4%) dolazi zbog posla. Nasuprot tome, Kuala Lumpur ima najveći procenat posjetilaca koji su tu na odmoru – čak 92,2% njih.

GDCI Index je izdvojio potrošačke kategorije koje ilustruju načine na koje ljudi troše kada posjete gradove sa liste top 20 gradova destinacija:
•    Na hranu se najviše troši u Seulu (47,0%), Istanbulu (33,6%) i Pragu (29,3%).
•    Ljudi više troše na kupovinu dok borave u Londonu (467%), Osaki (43,4%) i Tokiu (43,1%).
•    Smještaj može biti najskuplji dio putovanja kada ste u posjeti Parizu (44,8%), Milanu (40,4%) i Rimu (40,4%).
•    Uz efikasne sisteme javnog prevoza, manje novca se troši na prevoz u Londonu (4,3%), Singapuru (4,6%) i Hongkongu (4,6%).

„Vidimo da sve više ljudi posjećuje gradove zbog posla ili odmora i znamo da oni očekuju da njihova iskustva sa putovanja budu besprijekorna i lična“, izjavio je Karlos Menendez, predsjednik za strateška partnerstva u kompaniji Mastercard. „Poziv na akciju je jasan. Gradovi koji pružaju ova iskustva su u najboljoj poziciji da postanu prave destinacije i da iskoriste pogodnosti koje dolaze sa većim brojem posjetilaca i većom potrošnjom.“

Bez obzira na to da li ljudi posjećuju gradove zbog posla ili odmora, kompanija Mastercard unapređuje iskustvo putovanja tako što:

•    Sarađuje sa vladama i gradovima kako bi se olakšao pristup uslugama kao što je gradski prevoz;
•    Sarađuje sa izdavaocima kartica kako bi putovanja svojih korisnika učinila prijatnijim; i
•    Kreira Neprocjenjiva iskustva u gradovima za korisnike naših kartica.

O Mastercard Indeksu gradova destinacija
Mastercard Indeks gradova destinacija rangira gradove prema ukupnom broju posjeta međunarodnih putnika koji noće u tim gradovima, kao i prekograničnoj potrošnji u 2016. godini, a dodatno daje prognozu rasta broja posjetilaca i putnika za 2017. godinu.

Korišteni su javni podaci za izračunavanje ukupnog broja posjeta međunarodnih putnika i njihove potrošnje u svakoj od 132 gradske destinacije.

Ovaj Index i prateći izvještaji nisu bazirani na podacima o transakcijama kompanije Mastercard.



# # #

O kompaniji Mastercard
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka kompanija koja posluje u okviru svjetske platne industrije. Predstavljamo najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, prodavce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti - kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama - jednostavnijim, bezbjednijim i efikasnijim za sve. Pratite nas putem Twittera @MastercardNews, ili nam se priključite u razgovoru na našem blogu Beyond the Transaction Blog i prijavite se za najnovije vijesti na Engagement Bureau.




KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO