MASTERCARD
Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama
Nakon skoro cijele decenije izvještavanja o tome gdje ljudi putuju u
inostranstvo i kako troše, kompanija Mastercard sa zadovoljstvom
objavljuje da se Bangkok još jednom našao na prvom mjestu liste
Mastercard Indeksa gradova destinacija (GDCI).
GDCI Index je više od top liste 132 najpopularnijih gradova destinacija u sadašnjosti i u budućnosti. Na osnovu broja posjetilaca i njihove potrošnje tokom 2016. godine, ova detaljna analiza također daje prognozu za rast u 2017. godini, uvid u listu gradova koji najbrže rastu, kao i bolje razumijevanje razloga zašto ljudi putuju i kako troše širom svijeta.
Top 10 gradova destinacija u svijetu
Broj međunarodnih putnika koji su proveli makar jednu noć u nekom od top 10 gradova se povećao u 2016. godini. Prognoze za dalji rast u 2017. su pozitivne za sve gradove osim za Njujork, dok se najveći rast u broju posjetilaca očekuje u Tokiju.
Broj međunarodnih noćenja u 2016. Prognoza za 2017.
Bangkok 19,41 miliona putnika 4,0%
London 19,06 miliona putnika 5,0%
Pariz 15,45 miliona putnika 4,4%
Dubai 14,87 miliona putnika 7,7%
Singapur 13,11 miliona putnika 2,6%
Njujork 12,70 miliona putnika (-2,4%)
Seul 12,39 miliona putnika 0,4%
Kuala Lumpur 11,28 miliona putnika 7,2%
Tokio 11,15 miliona putnika 12,2%
Istanbul 9,16 miliona putnika 0,9%
Moć trošenja: Gradovi kao pokretači ekonomskog rasta
Realni BDP je na svjetskom nivou porastao za 21,8% od 2009. godine, dok se obim potrošnje međunarodnih putnika povećao za 41,1% u istom periodu. Od 2009. godine na ovamo, više od polovine gradova sa top liste prijavilo je povećanu potrošnju koja odgovara stopi rasta BDP-a ili čak veća od nje , i očekuje se da će ti gradovi biti pokretači opšteg ekonomskog rasta zemalja.
Potrošnja međunarodnih putnika u 2016. godini: Prognoza za 2017.
Dubai 28,50 milijardi dolara 10,2%
Njujork 17,02 milijardi dolara 1,5%
London 16,09 milijardi dolara (-4,6%)
Singapur 15,69 milijardi dolara 0,3%
Bangkok 14,08 milijardi dolara 10,9%
Pariz 12,03 milijardi dolara 4,9%
Tokio 11,28 milijardi dolara 3,7%
Taipei 9,91 milijardi dolara 6,9%
Seul 9,38 milijardi dolara 1,8%
Barselona 8,90 milijardi dolara 6,9%
Gradovi destinacije budućnosti
Rast broja međunarodnih putnika koji su prenoćili u svakom od 132 grada također je premašio stopu rasta BDP-a i iznosi 55,2% od 2009. godine. Razlika između top 10 najpopularnijih destinacija i top 10 destinacija sa najbržom stopom rasta ilustruje važnost koju će oblast Azije i Pacifika i Bliski Istok imati kao najpopularnije destinacije u budućnosti.
Rast broja posjetilaca 2009.-2016.
Osaka 24,0%
Čengdu 22,7%
Kolumbo 20,3%
Abu Dabi 18,9%
Džakarta 18,2%
Tokio 17,7%
Hanoj 16,4%
Rijad 15,9%
Lima 15,2%
Tajpej 14,5%
Uvid u razloge za putovanje i lokalnu potrošnju
Većina putnika posjećuje top 20 gradova destinacija zbog odmora, osim Šangaja, gdje skoro polovina posjetilaca (48,4%) dolazi zbog posla. Nasuprot tome, Kuala Lumpur ima najveći procenat posjetilaca koji su tu na odmoru – čak 92,2% njih.
GDCI Index je izdvojio potrošačke kategorije koje ilustruju načine na koje ljudi troše kada posjete gradove sa liste top 20 gradova destinacija:
• Na hranu se najviše troši u Seulu (47,0%), Istanbulu (33,6%) i Pragu (29,3%).
• Ljudi više troše na kupovinu dok borave u Londonu (467%), Osaki (43,4%) i Tokiu (43,1%).
• Smještaj može biti najskuplji dio putovanja kada ste u posjeti Parizu (44,8%), Milanu (40,4%) i Rimu (40,4%).
• Uz efikasne sisteme javnog prevoza, manje novca se troši na prevoz u Londonu (4,3%), Singapuru (4,6%) i Hongkongu (4,6%).
„Vidimo da sve više ljudi posjećuje gradove zbog posla ili odmora i znamo da oni očekuju da njihova iskustva sa putovanja budu besprijekorna i lična“, izjavio je Karlos Menendez, predsjednik za strateška partnerstva u kompaniji Mastercard. „Poziv na akciju je jasan. Gradovi koji pružaju ova iskustva su u najboljoj poziciji da postanu prave destinacije i da iskoriste pogodnosti koje dolaze sa većim brojem posjetilaca i većom potrošnjom.“
Bez obzira na to da li ljudi posjećuju gradove zbog posla ili odmora, kompanija Mastercard unapređuje iskustvo putovanja tako što:
• Sarađuje sa vladama i gradovima kako bi se olakšao pristup uslugama kao što je gradski prevoz;
• Sarađuje sa izdavaocima kartica kako bi putovanja svojih korisnika učinila prijatnijim; i
• Kreira Neprocjenjiva iskustva u gradovima za korisnike naših kartica.
O Mastercard Indeksu gradova destinacija
Mastercard Indeks gradova destinacija rangira gradove prema ukupnom broju posjeta međunarodnih putnika koji noće u tim gradovima, kao i prekograničnoj potrošnji u 2016. godini, a dodatno daje prognozu rasta broja posjetilaca i putnika za 2017. godinu.
Korišteni su javni podaci za izračunavanje ukupnog broja posjeta međunarodnih putnika i njihove potrošnje u svakoj od 132 gradske destinacije.
Ovaj Index i prateći izvještaji nisu bazirani na podacima o transakcijama kompanije Mastercard.
# # #
O kompaniji Mastercard
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka kompanija koja posluje u okviru svjetske platne industrije. Predstavljamo najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, prodavce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti - kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama - jednostavnijim, bezbjednijim i efikasnijim za sve. Pratite nas putem Twittera @MastercardNews, ili nam se priključite u razgovoru na našem blogu Beyond the Transaction Blog i prijavite se za najnovije vijesti na Engagement Bureau.
KOMENTARI NA ČLANAK
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
- 24 Sata
- 7 Dana
- 30 Dana
Najčitanije:
PROMO
-
MHP-u odobreno da preuzme PERUTNINU PTUJ
-
Multivita IMMUNO HOT DRINK
-
Inovacija na bh. tržištu
-
Niz poboljšanja, novi agregati i fantastična cijena
-
Nova generacija Renaultovog bestselera
-
Prilogodljiv svakoj situaciji
-
Pepsi se vraća
-
Istorijska pobjeda Toyote na dakaru 2019
-
BBI banka i Mastercard® nagradili 46 klijenata
-
Potpuno novi Rav4
-
70 godina postojanja i uspješnog rada
-
Užitak za djecu i odrasle
-
„HVALA VAM ŠTO SMO VAŠ PRVI IZBOR“
-
Novi standardni plaćanja stupaju na snagu u septembru 2019.
-
Nazovi Concierga za premium iskustvo
-
Titule ponijeli i Barcaffè Tradizione i Barcaffè Prestigio
-
Zimski praznici nikad uzbudljiviji
-
U fokusu su poduzetničke ideje
-
Osam od deset Evropljana kupuje telefonom - čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone
-
Ekologija prije svega
-
Izabrano sedam finalista
-
Luksuzni wellness break u Termama Tuhelj
-
Garancija za dalji razvoj
-
Inovativna medicinska riješenja u liječenju
-
Biran razumom
-
X-Trail "progovorio" ruski
-
Investicioni plan za Perutninu Ptuj u vrijednosti od oko 200 miliona eura
-
U posjeti Sportskoj akademiji Mali most iz Mostara
-
Odvedite svoje najmlađe na proslavu 90. rođendana Mickey Mouse
-
Atraktivni Renault Mégane u floti MUP-a KS
-
Novi 1.3 TCe motor za Daciu
-
Baš za nas dvoje
-
Renault u Parizu predstavio cjenovno pristupačni električni automobil
-
MHP kupuje Perutninu Ptuj
-
Veliki gradovi, veliki poslovi
-
Na putu za Tokio
-
Nova isporuka Dacia bestseller modela
-
Ikona High-Tech stila
-
Jesenske misterije za dobrobit vašeg tijela
-
Skoro svako drugo plaćanje u Evropi beskontaktno
-
79% ispitanika kupuje online, odjeća i dalje najpopularniji artikal
-
Za uživanje tokom posla
-
Elegantna, rafinirana i svestrana
-
Prirodnim elementima za čas se riješite jesenskog bluesa
-
Više informacija i interakcije
-
Uzbudljivo novo razdoblje za Corollu
-
Vrhunski tretman i fiksni troškovi
-
Budućnost plaćanja postaje realnost u BiH
-
Publika iz cijele regije sudjelovala u snimanju jedinstvenog videa
-
Dobra vijest za kupce Nissan automobila u BiH
-
Argeta uz doručak servira kreativnost
-
Anđeoski dodir vode u Termama Tuhelj
-
Pet razloga zbog čega je sauna zdrava i ljeti
-
Probudi kreativca u sebi
-
Dacia Duster ponosni partner GSS-a, vatrogasaca i CZ
-
Neodoljivi ljetni okusi u Dvorcu Mihanović
-
Zašto su hibridi toliko pouzdani?
-
Pet razloga zbog čega volimo ljeto
-
Selfness, posvetite se sebi
-
Domaća hrana i dobrodošlica gostima grada
-
Partnerstvo za bolje poslovne rezultate
-
Nezaboravno ljeto za čitavu obitelj
-
Zadovoljni klijenti su najvažniji
-
Priča o Argeti BiH
-
Kartice obavezan saputnik turista iz Bosne i Hercegovine
-
Šampionska humanost
-
BEKO uz „Srce za djecu“
-
Svaki treći građanin BiH svakodnevno koristi kartice
-
TEHNOLOŠKI OPREMLJEN PO VAŠOJ MJERI!
-
Kako odabrati pravu platnu karticu i šta sa njom?
-
Glamping Olimia Adria Village nositelj oznake World of Glamping
-
Camry se vraća na europsko tržište
-
Splashljeto nikad nije bilo zabavnije
-
Postani splash ambasador Terma Tuhelj
-
Uspješna prva decenija u BiH
-
Novi model zapošljavanja ljudi s Balkana
-
Stvoren za velike stvari
-
Radikalan karavan!
-
Četvrti put zaredom „motor godine“
-
Ključni su veće povjerenje i jednostavnost korištenja
-
Prvi obiteljski wellness u Sloveniji otvorio svoja vrata
-
Splash ljeto za cijelu obitelj
-
Logična alternativa dizelašima
-
Iznimno svestran SUV sa jedinstvenim karakterom
-
Lopte stigle i u Mostar
-
Unaprijeđenje mogućnosti industrije finansijskih tehnologija
-
U korak sa vremenom
-
Pokaži fudbalsku strast
-
IZNIMNO UDOBNA LIMUZINA
-
Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije
-
Novo ime starog znanca
-
Opasno dobri filmovi
-
Put ka boljem iskustvu online plaćanja počinje danas
-
Sinergija prirode i znanosti pretočena u novu liniju proizvoda
-
Novi sadržaji za još bolji odmor i opuštanje
-
Radikalna limuzina!
-
Volio bih... manija u BIH
-
Novi izgled, legendaran okus
-
„Supermarket“ - poluljubavna pjesma o neveselom tranzicionom poludruštvu
-
Mastercard Index otkriva koje zemlje napreduju u osnaživanju žena preduzetnica
-
Mastercard i Facebook digitalizuju mala preduzeća
-
Za savršeni osjećaj
-
Poslodavac za poželjeti
-
Još opremljeniji, još kvalitetniji, još poželjniji
-
Evropljani žele najmodernije platne tehnologije
-
Pogledajte “Film za djecu i odrasle”
-
Igman postaje svjetski paintball centar
-
Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću
-
Zaljubite se u Termama Tuhelj
-
Kompanija Mastercard postavlja biometrijsku tehnologiju za novi standard za sigurniju onlajn kupovinu
-
2018. je godina kada vaše stvari postaju vaš novčanik
-
SPA raj za klince i klinceze
-
Zimski praznici u Termama Tuhelj
-
Huawei Honor V10 - malo čudo
-
Pet razloga zašto se boravak u sauni isplati
-
1 od 5 građana želi koristiti platne kartice u javnom prijevozu
-
ROCKABILLY DOČEK NOVE GODINE u TERMAMA TUHELJ
-
Neprekidno napajanje i inteligentno upravljanje cloud uslugama
-
Dinamičan, emocionalan
-
Kupanje je zabavno uvijek
-
Pet razloga zašto odabrati odmor u tjednu
-
Otvorena nova poslovnica u Novom Sarajevu
-
Najskuplji obrok na svijetu
-
Tehnološka ofenziva
-
Vrijeme je da osmislite idealno novogodišnje slavlje
-
SUV u sasvim novom svjetlu
-
UPS-ovi sa litij-ionskim baterijama Schneider Electrica sve zastupljeniji
-
Mastercard predstavlja novi alat za banke za predviđanje prevara
-
Pravi konkurent u klasi
-
Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama
-
Jesenji odmor u glamuroznom svijetu termalnih voda
-
Snaga prirode u ljekovitom tuheljskom termalnom blatu
-
Evolucija na djelu
-
Korištenje platnih kartica u regionu: Bugarska, BiH, Hrvatska i Srbija debitna tržišta koja prelaze na bezgotovinska plaćanja
-
MINI predstavlja studiju dizajna čiste električne energije
-
Pregršt stila u gradskoj vožnji uz kul izgled SUV-a
-
Huawei P9 Lite i u Mini izdanju
-
Jugoton i Croatia Records kroz godine
-
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
-
Budite FIT - Terme Tuhelj
-
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, proširena sloboda
-
Vrhunski hrvatski hoteli zapošljavaju za sezonu 2017.
-
Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih
-
FOTO: Na bh. tržište stigla Renaultova elegantna kompaktna limuzina – Mégane GrandCoupe
-
FOTO: Novi dizelski snagator dCi 165 za Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour
-
LANACO prva kompanija iz BiH u ELITE programu Londonske berze
-
Posjetite SPARK Gadget Show i osvojite nagradu
-
Predstavljena savremena Volkswagen web stranica
-
ŠKODA u oktobru ostvarila rast od 10,6 %
-
FOTO: Vozili smo novi PEUGEOT 3008
-
'Najzdraviji namaz na svijetu' stigao i u BiH
-
Open Space Technology - Vaša prilika da zablistate
-
FOTO: Jesenski spa užitak uz velike popuste
-
Grand kafa Gold ne prestaje da iznenađuje svoje vjerne potrošače i nagrađuje njihovo povjerenje vrjednim i korisnim poklonima!
-
Audi BH i Porsche Sarajevo prijatelji 12. Wine Weekend-a Art of wine 2016
-
Novi SEAT Leon – Unaprijeđen dizajn, nove tehnologije više funkcionalnosti
-
Nova godina u Termama Olimia – First Minute BRZE REZERVACIJE = VELIKI POPUSTI
-
Čarobna Hyundai noć u Sarajevu
-
Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu
-
Predstavljamo novi Renault TREZOR - Električni izlog budućnosti