21.10.16 u 19:44

SEAT NASTAVLJA SVOJU NAJVEĆU MODELSKU OFANZIVU

Novi SEAT Leon – Unaprijeđen dizajn, nove tehnologije više funkcionalnosti

SEAT nastavlja svoju najveću modelsku ofanzivu sa novim Leonom koji predstavlja jedan od tri stuba ovog brenda. Novi model raspolaže svim potrebnim karakteristikama kao što su udobnost, napredna tehnologija i kvalitet. 

Također, ima i one emocionalne; dizajn, dinamičnost, zadovoljstvo vožnje i jednostavnost korištenja. 


Sve navedeno čini formulu  uspjeha za automobil koji je dio istorije SEAT-a, a to je formula bazirana na dizajnu i funkcionalnosti; tj. "Leon formula". Novosti koje dolaze uz SEAT Leon primarno su fokusirane na tehnologiju i dizajn. 


Novi SEAT Leon se očekuje u prodajnim salonima na samom početku 2017. godine, a zaprimanje naruđbi počinje krajem godine. SEAT Leon je danas najprodavaniji Seatov model.


"Sa novim SEAT Leon-om želimo da nastavimo priču o uspjehu jednog od najatraktivnijih  modela SEAT-a, uključujući nove  napredne tehnologije u smislu vožnje i sistema asistencije, sigurnosne sisteme i, naravno, sisteme multimedijalne povezivosti ", dodao je potpredsjednik za istraživanje i razvoj, Dr. Matthias Rabe.

 

Oštriji, harmoničniji dizajn


Iako je bez sumnje jedan od glavnih razloga za uspjeh Leona njegov kvalitetan dizajn, neke suptilne promjene su ipak napravljene. Prema riječima direktora dizajna u SEAT-u,  Alejandra Saluda, Leon je vrlo atraktivan model i nije potrebno mijenjati njegov imidž već samo dodatno ojačati i osvježiti ga. 


Paletu modela Leona odlikuje vrhunski dizajn što se svakako odrazilo na rezultate. Jedan od glavnih razloga je to što su izvedbe Leona usmjerene na različite kategorije kupaca. Primjer ovog uspjeha je izvedba ST koja danas čini 35% ukupne prodaje ovog modela.


Prednji i zadnji dio vozila  imaju oštrije, agresivnije linije od sadašnjeg modela sa naglašenim bočnim linijama koje se sad manje razlikuju u odnosu na prednje i zadnje. Namjera je bila da se naglasi oštra slika cjelokupnog vozila, odnosno koherentan izgled automobila. 


Navedeno se najviše očituje kroz novi dizajn branika. Drugi cilj je bio da se poveća utisak veličine automobila. Sa dodatnih 40mm kromiranih dijelova rešetke hladnjaka model  sve više daje utisak da pripada premium segmentu vozila. Kvaliteta vozila je jednako ojačana kako izvana  tako i unutar vozila. 


Važno je napomenuti da je novi Leon također i tiši nego ranije sa unaprijeđenom zvučnom izolacijom. U unutrašnjosti vozila intenzitet LED osvjetljenja može se podešavati prema želji vozača, a sve putem novodizajniranog 8-inčnog monitora koji eliminiše potrebu za mnogim tipkama koje su prisutne na konzoli sadašnjeg modela.


Posebno vrijedi spomenuti značajno poboljšana svjetla koja zahvaljujući novodizajniranim  stražnjim i prednjim svjetlima u kompletu sa Full-LED tehnologijom odgovaraju izazovima vožnje čak i u najgorim vremenskim uslovima.   LED tehnologija se također koristi u pokazivačima pravca  i svjetlima za maglu. Novi SEAT Leon će biti dostupan u sve tri postojeće modelske izvedbe: 5-vrata, kupe 3-vrata i porodična (karavanska) ST izvedba.


Najnovije tehnologije asistencije i povezivanja


Nakon lansiranja modela Ateca i niza naprednih sistema za asistenciju vozaču, došao je red da se modelu Leon podare najnovija tehnološka dostignuća. Na primjer Traffic Jam Assist, funkcija koja nudi veliku udobnost u saobraćaju sa čestim i povremenim zaustavljanjima. Zahvaljujući kombinaciji sistema “Lane Assist” i Adaptive Cruise Control”, u saobraćajnim gužvama automobil manevriše, ubrzava i automatski koči  u granicama sistema. Do brzine od 60 kilometara na sat, sistem pruža pomoć sa brzinom kretanja  zadržavajući automobil u ispravnoj traci.


Druga dodatna funkcija  “Adaptive Cruise Control” sistema  je  “Cruise radar” kontrola  koja može dati signal vozilu za automatsko kočenje u hitnim slučajevima i određenim intervalima brzine. Sistem zaštite pješaka prepoznaje vozila, kao i pješake i uvijek je aktivan  jer sigurnost je najvažnija, kako u gradskoj, tako u vangradskoj vožnji.


Novi SEAT Leon sa sobom donosi i  novu centralnu konzolu sa električnom parking kočnicom, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova i najnapredniju tehnologiju za pomoć pri parkiranju, sistem pomoći na putu, te asistent za kontrolu jačine snopa svjetlosti pri nočnim uslovima vožnje. Kamera i navigacioni sistem su poboljšani, te sada prepoznaju veći broj saobraćajnih znakova.


Novi SEAT Leon nudi najviši nivo povezivosti sa najnovijom generacijom Easy Connect infotainment sistema, SEAT Full Link i ekskluzivnom SEAT Connect aplikacijom koja dolazi s tehnologijom prepoznavanja glasa i kontrole pokreta, a omogućava da se funkcija aktivira samo  pokretom prsta u blizini zaslona osjetljivog na dodir. Media System plus, sa  8-inčnim monitorom vrhunac je  infotainment sistema nove generacije. Novi SEAT Leon ima po prvi put Connectivity Box u centralnoj konzoli koji omogućava bežično punjenje pametnog telefona. Ne zaboravljajući SEAT Full Link, koji otvara svijet povezivanja za korisnike gotovo svih pametnih telefona, pored MirrorLink, Full Link također uključuje funkcije Apple CarPlay i Android Auto. Za područja s niskim satelitskim prijemom također dolazi opremljen sa GSM pojačivačem signala.


Nova oprema


Novi SEAT Leon se nudi u u četiri linije opreme : Entry, Reference , Style i FR. Novi nivo opreme pored navedenih je XCELLENCE. Ova varijanta ima posebno prepoznatljive i udobne “look-and-feel” presvlake sjedišta (Alcantara i koža kao opcija), opsežni spisak dodatnih stavki opreme,  te ambijentalno unutrašnje osvjetljenje sa mnogobrojnim varijantama boja. Eksterijer kod ove izvedbe naglašava sjaj novokreirane rešetke hladnjaka kombinovan sa  novokreiranim prednjim i zadnjim branikom. Tu su i kromirani okviri prozora, a dolazi i sa zadnjim pokazivačima pravca u  LED izvedbi. Unutrašnjost novog SEAT Leona u XCELLENCE izvedbi počinje sa aluminijumskim natpisom XCELLENCE na pragu vrata uz kompletno unutrašnje LED osvjetljenje, te sistem pokretanja i otključavanja bez upotrebe ključa “Keyless Entry System”.


FR i XCELLENCE izvedbe će biti u ponudi po jednakoj cijeni kako bi ponudili najbolje moguće opcije za različite tipove vozača. FR je za iskusnije vozače koji traže sportski automobil, dok je XCELLENCE fokusiran na udobnost, eleganciju i najnovije tehnologije. CUPRA će biti peta verzija, a njeno lansiranje se očekuje u skorijoj budućnosti.


Novi motori za  SEAT Leon


Novi raspon motora za SEAT  Leon zadovoljava širok spektar potreba, a uključuju dizel, benzin i CNG (komprimirani prirodni plin). Raspon dizel motora uključuje novi 1.6 TDI motor sa 85kW / 115 KS, a za Leon ST, trenutni 4Drive 2.0 TDI 110 kW / 150 KS sada je dostupan sa 7-brzina DSG mjenjačem. Opseg TDI motora počinje sa 1,6 litarskim 90-KS TDI, a završava ga 2,0 litarski motor sa 184 KS. 


Što se tiče benzinskih motora, snaga se  kreće  između 110-180 konjskih snaga, uključujući  1.0 TSI trocilindrični agregat sa 115 konjskih snaga kao  posljednji napredni tehnološki dragulj. Ne treba zaboraviti naravno 1.4 litarsku TGI verziju koja može raditi sa uptrebom CNG-a.

Kada su u pitanju mjenjači, opseg obuhvata jedinice sa pet ili šest brzina, kao i one sa dvostrukim kvačilom,  tj. automatski DSG sa šest ili sedam brzina. Osim toga, pored prednjeg pogona na raspolaganju je i  4Drive pogon na svim točkovima  i  petom generacijom Haldex spojki.


Ukratko, sve verzije Leona dolaze s vrlo učinkovitim i efikasnim motorima  uz najnovije tehnologije, kao što je 1,4 TSI litarska verzija sa ACT sistemom (sistem deaktivacije rada cilindara u vožnji). Svi ovi navedeni motori  su bez sumnje sa izuzetnim performansama  visoke kvalitete često viđene samo u sportskim verzijama.


Novi SEAT Leon čini drugi korak u najvećoj  ikad modelskoj ofanzivi SEAT-a. Nakon SEAT Ateca i Novog  SEAT Leon-a, SEAT će predstaviti dva nova modela u narednim mjesecima - petu generaciju modela Ibiza, te novi SUV crossover SEAT Arona.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO