09.03.18 u 14:31

COCKTA ZAUVIJEK

Novi izgled, legendaran okus

Legendarno piće, koje je tokom desetljeća mijenjalo stil, ali sačuvalo prepoznatljiv okus, u povodu 65. godišnjice modernim izgledom i novim sloganom odaje počast svima koji svijetu znaju pokazati svoje pravo ja!

Cockta je robna marka koja je već davno prešla granice i još uvijek zadržava ugled jedne od najsnažnijih robnih marki u regiji. Sve to uspijeva zahvaljujući tome što uprkos neprestanim i sve bržim promjenama koje diktira suvremen život, ostaje jedinstvena. Prati trendove i osvježava svoj izgled, a istovremeno zadržava svoju bit, prepoznatljiv okus koji je 1953. godine osmislio izumitelj i tehnolog Emerik Zélinka. Originalnu recepturu koju čini mješavina jedanaest odabranih biljnih ekstrakata sad smo dodatno nadogradili prirodnim aromama. Ne sadržava ortofosfornu kiselinu i kofein, stoga može biti pravi užitak i osvježenje i za djecu i trudnice. Šipak, karamel, čista voda s prirodnim ugljikovim dioksidom i originalan koktel odabranih biljnih ekstrakata stvaraju legendaran okus koji sad predstavljamo u novom, modernom izdanju za koje smo inspiraciju pronašli u korijenima pića koje je postalo simbol vaše i naše mladosti.


Cockta će tako svoj 65. rođendan ovog marta proslaviti u novom ruhu! Nakon svih promjena došao je trenutak da se vrati na početak jer je plava boja njenu promociju pratila već 1953. godine, kad je prvi put plasirana na tržište. Budući da poštujemo tradiciju, u nov cjelovit izgled uključili smo i kolaž svih dosadašnjih izgleda putem kojih se Cockta obraćala potrošačima, a svaki od njih u svoje je vrijeme bio napredan i ostavio je svoj pečat. Tako se Cockta povezuje s onima koji su, kao i ona, sačuvali autentičnost. U svijetu u kojem je sve što se nekad smatralo „kul“ zastarjelo, a sve što je nekad bilo bizarno sad je „super kul“, u kojem je televizija zamijenjena pametnim telefonom, dječje igralište internetom, a slatke riječi „emotikonima“. Novim sloganom „Tvoja Cockta. Tvoja stvar“ odaje se počast svima koji žive za svoju stvar i svijetu hrabro pokazuju ko su! 


PRIČA O COCKTI


Cockta Original


Emerik Zelinka, otac Cockte, početkom 50-ih godina prošlog stoljeća u firmi Slovenijavino stvorio je Cocktu.

Upotrijebio je plodove šipka, ugodno kiselkast vitamin C, različito bilje, čistu izvorsku vodu i karamelizirani šećer.

Naziv Cockta izveo je od riječi „cocktail“ koja znači „mješavina bilja“ i tako stvorio prvo gazirano bezalkoholno piće u Jugoslaviji. Prvo predstavljanje Cockte bilo je 8. marta 1953. u Planici, gdje je posjetitelje na svakom koraku pratio plakat simpatične djevojčice koja pije Cocktu. Plakat je bio rad dizajnera i slikara Uroša Vagaje.


1953.


Prva bočica


Cockta se prvi put predstavila javnosti u zaobljenoj bočici od četvrt litre sa smeđom pjenastom tekućinom i ilustrirala je zapadnjački stil života. Bočicu i natpis na njoj kreirao je dizajner Sergej Pavlin.

Iste je godine proizveden prvi milion litara Cockte. Njime je napunjeno 4,5 miliona bočica.


1953.


Prva reklama za Cocktu


U prvih 14 godina postojanja Cockta se mogla pohvaliti godišnjim rastom prodaje od 25 %. Godine 1967. godišnja prodaja iznosila je 80 miliona boca. Cockta je predstavljala jedan od najboljih slovenskih (tada jugoslavenskih) izvoznih proizvoda te se dvije godine izvozila čak i u Holandiju. Krajem 60-ih na tržište je ušla prva inozemna konkurencija. Želja za proizvodima sa Zapada zaustavila je potražnju za Cocktom i okrenula krivulju prodaje prema dolje.


1954. – 1964.


Reklama: Jupi i Cockta

Kreirana je kampanja za Cocktu i Jupi koja se obraćala djeci i roditeljima. Cockta je sa svojim prirodnim sastojcima bila popularna i kod djece.


1965. – 1970.
1971. – 1975.


Reklama: Sastojci


Godine 1975. Cocktu su počeli puniti i u boce od litre. Tom je prilikom osmišljena kampanja kojom se isticala jedinstvena Cocktina receptura. Ona se sastoji od mješavine bilja, bez ortofosforne kiseline i kofeina, a recept je ostao isti još od dolaska Cockte na tržište 1953. godine.


1976.


Kampanja: Žedan sam


Krajem 70-ih provedena je regionalna kampanja kojom se Cockta pozicionirala kao bezalkoholno osvježenje kojim se gasi žeđ u svakoj prilici.


1980.


Reklama: Planica


Krajem 70-ih Cockta je postala porodično piće i alternativa mineralnoj vodi, a početkom 80-ih, kao što je opisana u legendarnoj reklami u povodu 30. godišnjice predstavljanja Cockte u Planici, postala je „Piće naše i vaše mladosti“. Ta kampanja pokrenula je snažan rast prodaje do najviše točke od 37 miliona litara. U povodu tridesete godišnjice Cockta je dobila i prvu

plastičnu ambalažu.


1983. – 1994.


Još uvijek najbolja


Sredinom 80-ih godina Cockta bilježi pad prodaje. Uzroci su bili različiti: raspad jugoslavenskog tržišta, pojavljivanje plagijata na području nekadašnje Jugoslavije i raspad Slovina. Trideset i pet godina nakon prvog predstavljanja u Planici Cockta se vratila na tu scenu u novoj ambalaži – limenci.


1996.


Nova bočica


Sredinom 90-ih punjenje Cockte preuzela je tvrtka Slovenijavino i prodaja je ponovo počela rasti. Istodobno je na police stigla i nova staklena boca s novom etiketom.


2000.


Nov izgled


Godine 2000. vlasnicom robne marke Cockta postala je Kolinska. Uslijedila je obnova cjelokupnog vizualnog identiteta i nova komunikacija.

Nastao je novi logotip, a time i nova etiketa i novi oblik staklene bočice. Međutim, i novi izgled ostao je snažno povezan s legendarnim originalnim izgledom – počast mu je odana i u sloganu „Prvu nikada ne zaboravljaš“.


2001.


Prvu nikada ne zaboravljaš


Cockta je nakon 2001. godine ponovo oživjela pomoću različitih kampanja, na primjer, nestašnim spotom „Prvu nikada ne zaboravljaš“. Tako je postala prepoznatljivija i popularnija među mladima.


2002.


Reklama Zlatko


Godine 2002. Kolinska je bila pokroviteljica slovenske nogometne reprezentacije, a sponzorstvo se odražavalo i u Cocktinoj kampanji sa Zlatkom Zahovićem i Srečkom Katancem.


2003.


Jumbo plakat


Nova, svježa kampanja za mlade (Soulmates).


2004.


Reklama: Dobra Cockta


Nastala je televizijska reklama „Dobra Cockta“ s priličnom dozom „otkačenosti“, koja je bila upućena mladim potrošačima.


2005.


Cockta Light


Cockta je svoje obožavatelje iznenadila novim proizvodom, Cocktom Light, koja je ukorak s novim trendom ponudila pravu alternativu svima koji su tražili „laganije“ osvježenje s jednako legendarnim okusom.


2005.


Reklama: Sastojci

Od 1953. godine do danas Cocktina receptura ostala je nepromijenjena. Zasniva se na kvalitetnim sastojcima: bilju, šipku, karamelu, limunu i čistoj izvorskoj vodi. To je isticala i kampanja u Srbiji.


2006.


Reklama: Pingvin


U novoj kampanji vjerni pratitelji Cockte postali su jednostavni i zabavni likovi iz stripova: patkica, otvarač, žirafa, krava...


2007.


Reklama: Posvajanje


TV reklame za kampanju „Bez šale“ nastavile su kreativnu Cocktinu priču iz prethodne godine uvođenjem zabavnih likova iz stripova i šala na njihov račun.


2008.


Reklama: Patka i žirafa


Ljubitelji legendarnog pića sukreirali su sadržaje u Cocktastripu i Cocktafilmu. Prema pobjedničkom stripu, čiji je

autor Saša Oblak, snimljena je i TV reklama.


2009.


Bez šale: Cockta Limeta


Cocktina obitelj dobila je novu članicu: Cocktu Limetu. Prepoznatljiv okus šipka i karamela ostao je nepromijenjen, a svježina limete  dala je notu koja je bila kao stvorena za osvježenje u vrućim ljetnim danima.


2009.


Cockta – uvijek pravi odgovor


Potrošači su glasanjjem putem SMS-a birali završetak reklame „Cockta – uvijek pravi odgovor“. Završetak je mogao biti vruć ili hladan.


2011.


Nevergreen


Regionalna kampanja Nevergreen bila je priča o Cockti i vampirima. Putem audicija po cijeloj regiji izabrali smo mlade talente za glavne uloge u internetskoj seriji Nevergreen, koja je snimljena i u 10 nastavaka emitirana na internetu.


2012.


Osvježi život


Kampanja je istovremeno isticala Cocktinu legendarnost i savremenost. Muzika u reklami remiks je legendarne pjesme „Program tvog kompjutera“, koju je posebno za Cocktu kreirao Cazzafura.


2012.


Cockta Rossa. Divlje svježa.


Cockta je dobila novu sestru, Cocktu Rossu, koja se pobrinula za odvažno i bogato ljeto 2012. godine. Divlje i strasno osvježavajuće piće zasnovano je na prirodnim aromama mandarine, naranče i limuna te crnog ribiza koji joj daje slasnu crvenu boju.


2013.


60. godišnjica: Stvorena drugačija


Godina 2013. bila je u znaku 60. godišnjice Cockte. Okrugla obljetnica bila je povod za kampanju „Stvorena drugačija“.


U odabranim ugostiteljskim lokalima i trgovinama Cockta je ponovo bila na raspolaganju u originalnoj staklenoj boci iz 1953. godine.

Te je godine na Facebooku postavljen i 3D virtualni muzej Cockte s grafikama legendarnih naljepnica, staklenih boca, reklama i drugih materijala iz Cocktine prošlosti.


2013.


Cockta Chinotto. Okus ljeta.


Cocktina linija dobila je nov proizvod s dozom egzotike. Prevladavajući okus Cockti Chinotto daje chinotto – verzija gorkaste mediteranske naranče. Svojim blagim gorkastim okusom i kiselkastom svježinom brzo je postala ljetni hit.


2013.


Cockta 0,33 l u „sleeve“ ambalaži


U povodu 60. godišnjice Cockta je dobila novu masku: jubilarno izdanje Cockte 0,33 l u „sleeve“ ambalaži, na kojoj je karikaturist i ilustrator Matej de Cecco nacrtao prošlost Cockte. Tako je na ambalaži portretirao izumitelja Cockte, doktora Zelinku, a dodao je i neke elemente iz prvih Cocktinih reklama: primjerice kabriolet i skijaša skakača.


2014.


Cockta Original


Legendarna robna marka predstavlja se unikatnim ilustracijama. Lica koja ilustriraju Cocktine okuse djelo su dizajnerice Tine Dužič i ilustratorice Mojce Krajnc.


2014.


Cockta+


Godine 2014. lansirani su novi okusi: Cockta + Limeta & Đumbir te Cockta + Mandarina.


2015.


Cockta Easy


Cockta Easy Bez šećera i energijske vrijednosti. Zaslađena je sukralozom i prirodnim sladilom stevijom. Stvorena je ukorak s vremenom, za sve koji zbog zdravstvenih ili osobnih razloga izbjegavaju pića s dodanim šećerom ili fruktozno-glukoznim sirupom.


2015.


Cockta Black Tonic


Cockta Black Tonic - kombinacija hrabrosti i perfekcije donosi potpuno osvježenje! Novi revolucionarni okus objedinjuje laganu gorčinu tonika s legendarnom recepturom Cockte i dodatkom kofeina.


2016.


Black Tonic bejba


Black Tonic džentlmenu u komunikaciji se 2016. godine pridružila Black Tonic bejba – hrabra i „stylish“ trendseterica koja, kao i njezin džentlmen, unosi u život kombinaciju smjelosti i perfekcije.


2016.


#Insta Cockta


Ulaskom u ljeto 2016. godine Cockta je stvorila #Insta svijet s #Insta likovima, u kojem su sudionici u tri države (Slovenija, Hrvatska, Srbija) putem interaktivnih citylightova ili tableta mogli snimiti #Insta selfie i takmičiti se za nagrade i #Insta slavu.


2017.


(P)ostani original


Stiglo je ljeto smjelih trendsetera, strastvenih čudaka i vječnih buntovnika! Uvijek legendarna Cockta sa svježom kampanjom poziva mlade, kao i one koji se još sjećaju njezine prve bočice, da (P)ostanu original. Ljubitelje muzike vodi na festivale, kreativce nagrađuje na svojim društvenim profilima, a gradske ulice, web-stranice i printane vijesti osvježuje originalnim motivima.


2018.


2018. NOVI IZGLED, LEGENDARNI OKUS!

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO