27.04.16 u 09:56

NOVO MJERILO DIZAJNA I PERFORMANSI U SEGMENTU PICK-UP VOZILA

Nova Nissan NP300 Navara stigla u BiH

Potpuno nova Nissan NP300 Navara novo je mjerilo u klasi pick-upova nosivosti jedne tone i donosi najbolje od Nissanovog iskustva kao vodećeg proizvođača crossovera i osamdesetgodišnjeg iskustva u razvoju i proizvodnji robusnih i pametno konstruiranih pick-upova.

Vozne karakteristike i upravljanje


Povećanje uglađenosti i pružanje vozačkog iskustva poput onog u crossoverima je bio jedan od najvažnijih zadataka inženjera koji su radili na razvoju NP300 Navare. Kako bi se to postiglo bez ugrožavanja hvaljenih terenskih sposobnosti vozila, Nissan je za izvedbu sa dvostrukom kabinom razvio potpuno novi sistem zadnjeg ovjesa sa pet prihvatnih tačaka, što je znatno poboljšalo udobnost u vožnji i vozne sposobnosti, a i 20 kg je lakši od ovjesa sa lisnatim oprugama, korištenog na prethodnoj generaciji. 


Tehnologija


U skladu sa Nissanovom težnjom inovacijama, nova NP300 Navara je opremljena širokom paletom novih tehnologija. U klasi koja je oduvijek sporo pratila napredak u pogledu udobnosti i sigurnosti, NP300 Navara postaje novo mjerilo ponude vrhunske tehnologije po povoljnim cijenama. Panoramski Around View Monitor i sistem za kočenje u nuždi (Forward Emergency Braking – FEB) – nagrađivani sigurnosni sistemi Nissanovih crossovera – jedinstvena su ponuda u segmentu pick-upova, a vozačima nude najviši nivo tehnologije viđen u toj klasi. Oprema za sigurnost i udobnost uključuje i regulator brzine, sistem za nadzor brzine na nizbrdici (Hill Descent Control – HDC) i sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici (Hill Start Assist – HSA), posebno razvijene kako bi ispunili zahtjeve kupaca NP300 Navare, te ulazak i pokretanje vozila bez ključa, kameru za vožnju unazad i parkirne senzore.


Motori i pogoni


Novi 2,3-litreni dizelski dCi motor modela NP300 Navara je 24 posto efikasniji od prethodnika te je najčišći i najštedljiviji motor u klasi. Dostupan je u dva nivoa snage, 118 kW ili 140 kW, a snažnija verzija u tu klasu uvodi tehnologiju dvostrukog turbopunjača i garantuje izuzetno niske troškove održavanja sa znatno manjim emisijama CO2. Odlični motori zahtijevaju odlične prijenosne sisteme, a NP300 Navara se ističe i u tom pogledu. Najnoviji model od samog početka prodaje na izbor nudi pogon na prednje ili na sva četiri točka te šesterobrzinski ručni ili sedmerobrzinski automatski mjenjač.


U skladu sa očekivanjima kupaca, nova NP300 Navara je jednako sposobna i na cesti i na terenu. Sistem pogona na četiri točka je razvijen na temelju pogona prethodne generacije i garant je sigurne vuče i na najzahtjevnijim terenima.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO