10.07.17 u 18:42

MASTERCARD

Nova Mastercard studija o digitalnom bankarstvu u Evropi pokazuje da je praktičnost najveća prednost digitalnih bankarskih rješenja

Mastercard je prvi izbor za saradnju za više od 30 digitalnih banaka u Evropi čija nova bankarska rješenja podstiču lojalnost potrošača


Novo Mastercard istraživanje koje je danas objavljeno* obuhvatilo je ispitanike iz 11 zemalja u Evropi koji su iskazali svoje stavove o važnosti digitalnih inovacija i rješenja za budućnost finansijskih usluga, trgovine i maloprodaje. Ispitivanje o evropskim korisnicima bankarskih usluga pokazuje da je praktičnost najznačajnija prednost digitalnih bankarskih rješenja, a da su ušteda u vremenu i jednostavnost korištenja najveći pokretači za 70%, odnosno 59% ispitanika. Oko 60% Evropljana podržava digitalna rješenja i vjeruje da je digitalizacija bankarske industrije faktor koji čini život jednostavnijim i sigurnijim.
Kompanija Mastercard je trenutno ključni pokretač inovacija i partner za pružanje digitalnih rješenja, te sarađuje sa više od 30 novih digitalnih banaka u Evropi ukjučujući i N26, Holvi i Monzo, ali i mnoge druge širom svijeta. Kao vodeća globalna tehnološka kompanija, Mastercard pomaže svim svojim partnerima da razviju praktična i sigurna rješenja koja su fokusirana na iskustvo korisnika.

Pružajući poznavanje tehnologija, globalnu infrastrukturu, proizvode i mrežu finansijskih institucija, Mastercard se nalazi na odličnoj poziciji da pruži podršku svim bankama i igračima u finansijsko tehnološkoj industriji, bilo da su novi u toj oblasti ili da imaju iskustvo.
Havijer Perez, predsjednik kompanije Mastercard za Evropu, rekao je: „Kao tehnološka kompanija koja posluje u platnoj industriji, mi već dugo imamo u fokusu svog poslovanja podsticanje inovacija, njihovo ubrzavanje i široku implementaciju. Nama je važno da ne uvodimo inovacije tek da bismo to činili. Već da razumijemo šta je našim partnerima i njihovim klijentima potrebno kako bi nastavili da koriste digitalna plaćanja putem svih uređaja. Ova studija potvrđuje da potrošači žele jednostavna i sigurna rješenja za svoje bankarske potrebe i da su otvoreni za digitalne proizvode ukoliko im oni poboljšavaju korisničko iskustvo. Mi prihvatamo ovu promjenu i ponosni smo što nas nova generacija banaka u Evropi vidi kao prvi izbor za partnera.“

Inovacije donose nove klijente
Ova studija također pokazuje da je lojalnost korisnika u pogledu njihove trenutne banke na relativno niskom nivou – skoro polovina potrošača u Evropi (49%) kaže da bi razmislilo o prelasku u digitalnu banku. Njemački korisnici prednjače u tome – 27% njih razmišlja o promjeni banke u narednih 12 mjeseci, dok su sa druge strane, Holanđani najlojalniji – samo 7% njih razmišlja o promjeni banke, dok 52% njih želi da ostane tu gdje je sada.
Pored toga, evropski potrošači vjeruju da će proces digitalizacije bankarske industrije uticati i na poslovnice banaka. Dvije trećine ispitanika vjeruje da će poslovnice postojati i za 10 godina, ali da će ih biti manje, dok je samo 6% ubjeđeno da će poslovnice u potpunosti nestati za 10 godina.

Drugi rezultati ove studije su:
•    Na pitanje šta bi promijenili kod svoje sadašnje banke, potrošači na prvo mjesto stavljaju „praktičnost“ i želju da proizvodi njihove banke budu „dostupni uvijek i da budu jednostavni za korištenje“ (42%).
•    Drugi najčešći odgovor je fleksibilnost i dostupnost podrške non-stop (27%).
•    Preko 85% ispitanika koristi digitalne bankarske servise, putem računara ili mobilnog telefona, makar jednom mjesečno, a 38% to radi na dnevnom ili sedmičnom nivou.
•    Najaktivniji korisnici su Britanci (54%), a za njima slijede Holanđani (51%) i Šveđani (37%), koji koriste digitalne bankarske usluge na dnevnom ili sedmičnom nivou, za razliku od 26% Švajcaraca i 27% Mađara koji su na dnu liste ispitanih tržišta.

Mastercard je vodeći partner za digitalne banke u Evropi

Proces digitalizacije finansijskog sektora oslanja se na partnerstva, pokazalo je Istraživanje o digitalnom bankarstvu. Preko 75% ispitanika je reklo da vide Mastercard kao pravog partnera za banke.

Jedan od najvećih partnera kompanije Mastercard u oblasti mobilnog bankarstva je N26. kompanija koja je otpočela sa poslovanjem u Njemačkoj, sada postoji na 17 tržišta i predstavlja vodeću mobilnu banku u Evropi. „Sve što mi radimo vrti se oko vrhunskog korisničkog iskustva. Tehnologija igra ključnu ulogu u postizanju tog cilja“, izjavio je Valentin Stalf, ko-osnivač i direktor kompanije N26. „Bilo je izazovno naći partnere koji imaju digitalnu i fleksibilnu infrastrukturu koja kreira jedinstveno i jednostavno korisničko iskustvo. Prepoznali smo da je Mastercard dinamičan igrač, otvoren za nove proizvode i tehnologije. Kada imate takve kvalitete od renomiranog brenda koji ide u korak sa najnovijim tehnologijama, a koji ima i globalnu mrežu, to je kao da ste dobili na lutriji. Mastercard je najbolji partner kome smo se i mogli nadati kada smo počeli da gradimo prvu evropsku mobilnu banku.“ Kompanija Mastercard pruža rješenja za izdavanje i obradu kartica kompaniji N26 koja su neophodna za pružanje proizvoda klijentima, a pored toga, Mastercard pruža i tehničku podršku u pogledu platnih usluga. Kao jedan od pionira u ovoj oblasti, N26 ima za cilj digitalizaciju svih proizvoda i servisa koje nude tradicionalne banke.
###

O kompaniji Mastercard
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka kompanija koja posluje u okviru svjetske platne industrije. Predstavljamo najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, prodavce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti - kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama - jednostavnijim, bezbjednijim i efikasnijim za sve. Pratite nas putem Twittera @MastercardNews, ili nam se priključite u razgovoru na našem blogu Beyond the Transaction Blog i prijavite se za najnovije vijesti na Engagement Bureau.



KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana