09.04.15 u 23:28

NAJBOLJI UZ NAJBOLJE

Nova arhitektura Škoda salona u cilju pružanja bolje usluge kupcima

Ljubitelji Škode razgovaraju o svakom novom modelu i njegovom dizajnu puno prije nego bude i službeno predstavljen. 

Nakon što se uvede na tržište, oni ubrzo nađu svoj put do svojih ovlaštenih trgovaca kako bi se divili lijepom izgledu i vrhunskim parametarima vozila.

Sasvim logično, oni očekuju i atraktivan dizajn salona. Potpuni rebranding, tj. vizualna promjena prodajne i servisne mreže, dio je ŠKODA distribucione strategije čiji je cilj uspostaviti stabilnu i profitabilnu mrežu trgovaca koja će ponuditi korisnicima odgovarajuće uslove za kupovinu novih automobila, uključujući i vrlo stručno osoblje i vrhunski kvalitet usluge.

Ambicija tima arhitekata i dizajnera odgovornih za pripremu novog dizajna salona bila je da stvore novo iskustvo za korisnike koji se temelji na sofisticiranom i logičnom rasporedu svih ključnih elemenata, poslovnih područja i zona opuštanja, kao i korištenje najsavremenijih tehnologija, kao što su jedinstveni 3D Configurator koji omogućava kupcima da konfigurišu svoje vozilo pomoću 3D softvera, koji je nenadmašan po pitanju detalja i sveobuhvatnosti.

Koristeći ovaj softverski alat, prodavači će biti u mogućnosti da predstave i Škoda dodatne usluge, kao što su finansijski proizvodi, paketi usluga, dodatna oprema, itd. Novina je i integracija servisnog i izložbenog prostora - ovaj aranžman će omogućiti osoblju da pokaže i predstavi nove proizvode branda također i
klijentima servisa. 

Novi dizajn je svjež i moderan. Ono što se posebno ističe je kombinacija bijele fasade, tipične zelene linije i poseban zid koji se koristi za aktuelnu komunikaciju i predstavljanje novih modela kako za posjetioce salona tako i za slučajne prolaznike.

Ovaj zid za komunikaciju predstavlja jedinstveni način korištenja izložbenog salona kao marketinškog alata branda. Elegantan izgled cijelog prostora je naglašen sofisticiranom rasvjetom koja je, baš kao i na novom Superbu, važan dio cjelokupnog dizajnerskog koncepta.

Najveći broj moderniziranih salona trenutno je u Kini, Njemačkoj, Češkoj i Velikoj Britaniji. I u BiH je započeo proces rebrandinga, pa očekujemo da ćemo već u 2016. imati prve ŠKODA salone u skladu s novim korporativnim identitetom.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO