31.05.15 u 10:05

Nabildani razjareni bik po imenu Ursus

Eto razloga da svi zajedno zapjevamo staru narodnu pod nazivom „Saudis in Audis“.

Lamborghini Urus bit će apsolutni presedan u dosadašnjem portfelju ove kompanije, jer je za početak riječ o obliku karoserije kakav nikad prije nije ni približno bio zanimljiv glavnim i odgovornim ljudima iste. No otkako je Audi preuzeo veći dio vlasništva nad tvrtkom, tako su se (očito) promijenila vremena.

To naravno nije nimalo čudno, jer se Audi tijekom posljednjih godina doslovce razbacao po tržištu i praktički da i nema segmenta u sklopu kojeg se proizvodi iz Ingolstadta ne nalaze. Za neke su to izuzetno dobre vijesti, no s obzirom na način pristupanja na tržište unutar pojedinih kategorija, nekako i nisam sklon blagonaklono gledati na sve to – tim više što ispada da se mnogi od modela u smislu dizajna zapravo ne crtaju, već izgledaju poput međusobnih fotokopija.

No taj dio priče je vezan uz obavezno proširivanje ponude, kako bi svatko imao izbora, te kako bi pojedine tvrtke mogle zaraditi što je više moguće novaca. U prijevodu bi se s one ekonomske strane reklo da je to zapravo zdrav pristup, no s one druge strane i gledano očima auto-entuzijasta, ipak postoje stvari koje se ne bi trebale raditi, jer u protivnom neće proći još puno vremena do momenta kada bi npr. Ferrari mogao na tržište izbaciti Diesel-verziju nekog od svojih modela.

Uglavnom, ako niste pratili ovu trakavicu vezanu uz Lamborghinijev SUV-model Urus, ukratko se radi o ovećem automobilu koji kao glavnu okosnicu svog postojanja nudi „unikatan dizajn“ i apsolutan luksuz. Dakle, u prijevodu, performanse padaju u drugi plan, što pak nije nimalo čudno s obzirom na klasu u kojoj će Urus postojati, te klijentelu kojoj će se ovaj automobil nuditi na tržištu.
Tome u prilog ide oveća količina elektroničkih sklopova i poduži popis (Audijeve) opreme, no uz sve to se za osiguravanje postojanja ovog modela moraju napraviti i oveći infrastrukturni pomaci.
Tako je za početak potrebno povećati proizvodni prostor u Sant´Agati Bolognese s postojećih 80,000 na čak 150,000 četvornih metara, te zaposliti petstotinjak novih ljudi koji bi se istog momenta bacili u vatru proizvodnje ovog SUV-a.
Zatim je potrebno investirati u nove odjele, te povećati postojeće koji su za izradu ovog modela od saveznog značaja, a „šuška“ se i o novoj proizvodnoj traci, gdje bi se isključivo Urus trebao sklapati.

To u prijevodu znači da će sve gore navedene tvrtke i institucije trebati ubaciti stotine milijuna eura, kako bi se osigurala nesmetana proizvodnja ovog glomaznog Lamborghinijevog modela u (prema inicijalnim planovima) 3,000 primjeraka godišnje.
Time bi se višestruko premašila sadašnja proizvodnja aktualnih modela, te bi Lamborghini mogao doživjeti preobražaj iz tvornice želja u jednu od onih tvrtki koje će se za svoju poziciju na tržištu natjecati u sklopu konkurencije koja proizvodi tzv. „premium“ SUV-automobile.

Planirana tržišta prvenstveno se svode na zemlje bliskog istoka (što je otprilike čudno kao i nerad naših saborskih zastupnika), no u planu je opako pogurati ovaj model i u Kini, te zatim i na tržištu SAD-a i Europe, s time da bi na europskom bojnom polju primat trebale dobiti zemlje poput Rusije, Velike Britanije i Njemačke.

Dakle ne može se reći da je Lamborghini Urus plod nečijeg hira, već je ispravno zaključiti kako se radi o pomno planiranom projektu koji precizni Nijemci i stilski-orijentirani Talijani jednostavno ne žele propustiti.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO