26.09.15 u 08:00

SAJAM AUTOMOBILA U FRANKFURTU 2015.

Mansory - specijalista za snagu i luksuz

Ohrabreni uspjehom koji je Mansory doživo sa fascinantnim modelom Carbonado, kompanija se odlučila da lepezu svojih modela proširi sa još jednim nevjerovatnim automobilom također porijeklom iz Lambove garaže. 

Naime riječ je o aktuelnom modelu Huracan koji kao agresivna i radikalna obrada fabričkog modela poprima novi identite “Lamborghini TOROFEO”.


Promjene načinjene na motoru, karoseriji i unutrasnjosti su malog Lamba pretvorile u auto vrijedan MANSORY-evog imena. Kao što se dalo očekivati od Mansorya, nije se ni u najmanjoj mjeri štedilo na karbonskim vlaknima, tako da se mogu pohvalit ultra laganom i izrazito čvrsitom krajnjom izvedbom ovog malog remek djela.


Najočitiji primjer genijalnosti njihove kreacije je upotpunosti novo dizajnirana karbonska karoserija, koja sa agresivnim prednjim ususnicima zraka  ne samo da automobilu poboljšavaju izgled, već i vozne karakteristike automobila radi boljeg protoka zraka.


Samim tim poboljšava se downforce i automobil biva lakše upravljiv i više zaljepljen za cestu kada se testriaju krajnje granice samog vozila.


Za poboljšavanje pasivne sigurnosti vozila zadužena su potpuno nova dnevna svijetla kristalne izvedbe, koja se mogu pohvaliti naročitom svjetlinom. Prednji kraj proširen je za 30 mm, dok je zadnji dio TOROFEA proširen za čak 40 mm.


Da su funkcionalnost i izgled usko povezani pokazuje činjenica da karbonska karoserija čini automobil lakšim od standardne izvedbe. Na zadnjem kraju automobil krase difuzor i energični spojler koji omogućavaju perfektno proticanje zraka ispod samog vozila.


Sve promjene na šasiji i karoseriji  bile su potrebena da se ukroti zvijer koja se krije ispod poklopca motora. U principu Mansory je rekonstruisao atomosferski 5.2-litreni V10  motor, fabrički ugrađen u Huracana i iz njega izvukao brutalnih 1.250 KS.


Da bi postigli ovu količinu snage, Mansory biva primoran motor “ukrasiti” sa dvije turbine koje su serijskih 610 KS dovele do gore navedene brojke. Odlukom Mansoryevih inžinjera okretni moment biva elektronski ograničen na 1000 Nm.


Sve ovo dovelo je do toga da se brizina od 0 do 100 km/h razvije za zapanjujućih 2.7 sekundi, dok vozilo sa ubrzavanjem prestaje tek na “skromnih” 340 km/h.


Da bi ova količina čiste snage bila uspješno prenesena na cestu, sprijeda su zadužene 20 inčne felge u kombinaciji sa 245/30ZR20 gumama dok na zadnjem dijelu kontakt sa zemljom predstavljaju 21 inčne felge uparene sa gumama 325/25ZR21.


Kada je riječ o enterijeru, riječi su nedovoljne za opisivanje rapsodije unutar cockpita. Svaki pojedinačni dio unutrašnjosti dizajniran je i proizveden od strane samog Mansorya, koji po ko zna koji put pokazuje da nema namjeru štediti kad su prefinjeni materijali u igri.


Unutrašnjost u potpunosti opšivena kožom, koja ukolopljena sa redizajniranim volanom, aluminiumskim papučicama gasa i nebrojenim karbonskim dotacima predstavlja harmoniju na svom vrhunucu. Detalj vrijedan pažnje jest Start dugme koje pomjereno sa centralne konzole, a svoje mjesto pronašlo je na krovu kao u zrakoplovnim cockpitima.


Da Mansory i dalje nastavlja da fascinira svojim kreacijama neosporna je činjenica, ali također i činjenica da će samo nekolicina ljudi imati prilike iskusiti te čari ostavlja naša lica tužnima.


Svota novac koja je potrebna da se izbroji za ovaj automobil je vrtoglava, pa još ako u obzir uzmemo da će proizvodna serija biti u maloj, ograničenoj količini, onda nam preostaje samo da se zadovoljimo posterom zaljepljenim na zid sobe, koji će nam svako jutro i večer izmamiti osmjeh i radost na lice.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO