13.02.17 u 13:52

„MASTERCARD LOVE INDEX“

Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih

Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“ pokazuje da novac ne predstavlja problem za kreiranje posebnih iskustava


Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih

Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“ pokazuje da novac ne predstavlja problem za kreiranje posebnih iskustava

Podijelite ovu vijest koristeći oznaku #LoveIndex
13. februar, 2017. – Bilo da su u pitanju male, romantične geste ili ekstravagantna iznenađenja za posebnu osobu, čini se da se potrošači širom svijeta osjećaju voljenima i da troše više novca na najromantičniji dan u godini, nego što su to ranije činili.

Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“, istraživanje kartičarskih plaćanja u periodu od tri godine, otkrilo je da je potrošnja u vezi sa iskazivanjem osjećanja porasla za 49%. Dok se većina kupovina i dalje obavlja uživo, ljubav je najnovija stvar koja je prešla na digitalnu platformu, te je zabilježen porast od 39% u broju on-line transakcija.

Ukoliko i dalje niste odabrali nešto posebno za svoju voljenu osobu, ne brinite jer niste sami. Podaci pokazuju da se većina kupovina za Dan zaljubljenih obavi u posljednjem trenutku 13. februara, a da je na taj dan u prethodne tri godine obavljeno 47,4 miliona transakcija.

U skorije vrijeme se pokazalo da put do nečijeg srca vodi preko stomaka, te je potrošnja u restoranima skočila za 102% od 2014. godine.

„Iako se način na koji izražavamo ljubav promijenio prethodnih godina, iskazivanje naklonosti ka nekome 14. februara je popularnije nego ikada. Istraživanje Mastercard Love Index ukazuje na ključne globalne i regionalne trendove kako bi trgovcima moglo da ponudi neke neprocjenjive uvide u način na koji potrošači žele da provedu najromantičniji dan u godini“, izjavila je Jelena Ristić, direktorica prodaje u kompaniji Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

Ovo istraživanje je analiziralo ponašanja potrošača u više od 200 teritorija širom svijeta i identifikovalo je dodatne potrošačke trendove.

Lični pečat je i dalje važan: Uprkos stalnom rastu on-line kupovine, 95% kupovina oko Dana zaljubljenih se i dalje obavlja uživo. Potrošači u Latinskoj Americi najviše prelaze na on-line kupovinu, te je zabilježen rast od 250% od 2014. do 2016. godine, a za njima slijede područja Bliskog istoka i Afrike sa porastom od 56%.


REGIONALNI TRENDOVI
Azijsko-pacifička regija    •    Najviše se troši na hotele/ motele – 37%, što je rast od 33% od 2014. godine
•    85% kupovine za Dan zaljubljenih obavljaju uživo, ali on-line prodaja je porasla za 81% u posljednje tri godine

 
Kanada    •    Najviše troše u restoranima i na obroke van kuće – 34%
•    59% kupovine se obavlja uživo (najniži postotak u ovom segmentu na cijelom svijetu)

Evropa    •    Najveći dio potrošnje oko Dana zaljubljenih odlazi na hotele/ motele– 35%, što je porast od 50% tokom tri godine
•    Evropljani više troše na internetu od svih ostalih regiona - 19% njihove kupovine za Dan zaljubljenih se obavlja na web stranicama za e-trgovinu
•    Najveći segment rasta u Evropi su restorani sa 67% u prethodne tri godine
Latinska Amerika    •    Najveći rast u pogledu on-line potrošnje, za čak 250% u posljednje tri godine
•    Trend poklanjanja cvijeća je i dalje aktuelan, uz ogroman rast od 271% od 2014. do 2016.
•    Također, najveći rast u pogledu kupovine nakita - rast od 66%
SAD    •    Vole da troše na hranu. 44% potrošača ide u restorane i sa 130%, to je najveći rast u ovom segmentu među svim regionima
•    90% kupovine se i dalje obavlja uživo
•    Potrošnja na hotele/ motele je također porasla za 57% tokom tri godine
Bliski istok i Afrika    •    Troše najveći dio svog budžeta za Dan zaljubljenih na hotele/ motele (43%) i nakit (22%)
•    Obavljaju tri četvrtine (75%) kupovina uživo
•    Kupovina cvijeća je i dalje aktuelan trend, sa rastom od 22% tokom perioda od tri godine


###
O kompaniji Mastercard
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka kompanija koja posluje u okviru svjetske platne industrije. Predstavljamo najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, prodavce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti - kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama - jednostavnijim, bezbjednijim i efikasnijim za sve. Pratite nas putem Twittera @MastercardNews, ili nam se priključite u razgovoru na našem blogu Beyond the Transaction Blog i prijavite se za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana