04.06.18 u 13:10

MASTERCARD STUDIJA - KONVERZACIJSKA TRGOVINA

Ključni su veće povjerenje i jednostavnost korištenja

Kompanija Mastercard predstavila je danas rezultate istraživanja o mogućnostima i izazovima konverzacijske kupovine.

U izvještaju „Ima li nekoga tamo? Davanje glasa konverzacijskoj kupovini“, Mastercard otkriva da potrošači iznad svega vrjednuju praktičnost, a ispunjavanje njihovih očekivanja je ključno za masovno usvajanje konverzacijske trgovine.


Kada govorimo o konverzacijskoj trgovini, potrošači imaju kontakt sa ljudima, četbotovima ili kombinacijom ove dvije opcije kako bi dobili personalizovanu uslugu. Kompanije koriste četbotove da pošalju potvrde o porudžbini, slanju i obavještenja o isporuci i rješavaju problema u korisničkom servisu.


Kako glas postaje dominantno sredstvo interakcije unutar ove nove digitalne zone trgovine, očekuje se da će konverzacijska trgovina nastaviti da se razvija dalje.


Istraživanje koje je za Mastercard sprovela agencija Future Agenda, pokazuje da je 87% američkih potrošača upoznato sa glasovnim i tekstualnim agentima, a 66% ih je koristilo u prošlosti. U EU, petina potrošača je već kupovala pomoću glasovnih ili tekstualnih agenata (21% je kupovalo, 16% je obavilo neko plaćanje, a 7% je koristilo ove agente u okviru bankarskih usluga).


Međutim, studija takođe otkriva da uprkos činjenici da na tržištu već postoje govorni asistenti i pametni govornici, glasovna i komunikacijska trgovina još uvijek nije dostigla svoj puni potencijal. Mnogi potrošači su nepovjerljivi u pogledu opšte sigurnosti glasa, posebno kada je riječ o elektronskoj trgovini. Nedostatak vidljivih sigurnosnih faktora prvi je razlog zbog kojeg potrošači odustaju od transakcija u e-trgovini , pokazala je nedavna studija.


Međutim, to je tržišna prilika koja će eksponencijalno rasti u narednih nekoliko godina. Konsultantska firma OC&C procjenjuje da će vrijednost transakcija obavljenih preko konverzacijske trgovine iznositi 40 milijardi dolara do 2022. godine (u isto vrijeme će potrošnja preko konverzacijske trgovine u Ujedinjenom kraljevstvu iznositi 5 milijardi dolara), što predstavlja 6% i 3% ukupne potrošnje na internetu.


Kako bi se maksimalno iskoristila prilika za povećanje povjerenja u konverzacijsku trgovinu, uspostavljanje većeg stepena povjerenja, praktičnosti i jednostavnosti korištenja, biti će od ključne važnosti za šire usvajanje ovog rješenja. Partnerstva su takođe važna jer šire okruženje za plaćanja može da unaprijedi ili da uništi cijelu platformu. Kompanija i trgovci moraju da sarađuju na integraciji novih proizvoda i usluga, a koji su zasnovani na sigurnim tehnologijama, kako bi se stvorilo okruženje u kojem će rasti povjerenje u korištenje glasa kao kanala za kupovinu.


Komentarišući studiju, En Kerns, podpredsjednica kompanije Mastercard, rekla je: „Brzi rast i inovacije u govornim tehnologijama imaju stvarni potencijal da na bolje promjene način života i poslovanja. Glas nudi jedinstvenu priliku firmama da isporuče brža, lakša i praktična iskustva, ali se takva tehnologija mora odgovorno skalirati. Uloga glasovne tehnologije je da pokrene sigurno i pouzdano iskustvo koje korisnicima pruža opipljivu korist.“


Kompletan izvještaj možete preuzeti ovde.


KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO