14.05.12 u 11:32

VRIJEDNA PAŽNJE

KIA Rio Sport Sedan

U zemlji kakva je naša od automobila se traže sve sami kopromisi. Treba biti dostatan za minimalno četveročlanu obitelj i pripadajuću prtljagu, biti solidno brz i ne previše rastrošan, povoljan za održavanje uz što dulju garanciju i, naravno, nikako ne smije biti preskup. Takvu „nemoguću misiju” uspješno je prošla KIA Rio Sport Sedan.

KIA Rio Sport Sedan dugačak je čak 4365 mm, odnosno 320 milimetra više od peterovratnog modela. Rio Sport Sedan još je udobniji i prostraniji od peterovratne izvedbe zbog 315 mm dužeg stražnjeg prevjesa i posljedično tome, veće ukupne dužine. Sport Sedan ima prtljažnik obujma 389 litara, a koji je za čak 99 litara veći od prtljažnika iz peterovratne izvedbe. Prijevozu dužih predmeta namijenjena je djeljiva i sklopiva stražnja klupa u omjeru 60/40. Naravno, tu su i manji pretinci koji dodatno ističu praktičnost prtljažnika. U skladu s najnovijim smjernicama s područja dizajna i ergonomije, unutrašnjost Rio Sport Sedana slijedi oblikovanje peterovratne izvedbe. Obruč upravljača podesiv je po dubini i visini što omogućava optimalno namještanje. Uz minimalno pomicanje prstiju i ruku, vozač u Riu upravlja većinom sustava i uređaja bez potrebe za odmicanjem pogleda s ceste. U putničkoj kabini nalaze se i pretinac ispred suvozača obujma 15 litara, veća armaturna ploča s 3 litre zapremnine, držači pića od 1,5 litre u prednjim vratima i držači od 0,5 litre u stražnjim vratima. Bogati izbor opreme dostupne u novom Riu Sport Sedanu podsjeća na one iz viših automobilskih segmenata te obuhvaća LED dnevna svjetla, senzore za kišu i automatsko grijanje stakala, Key & Button Start (sustav pokretanja vozila bez ključa), radio, CD, MP3 audio sustav, iPod, USB + AUX priključak za audio sustav, Bluetooth hands-free priključak, navigacijski sustav, tempomat, grijana prednja sjedala i grijani obruč upravljača,... Rio Sport Sedan u ponudi ima dva benzinska motora. Benzinski 1.2-litreni Kappa motor tako postiže snagu od 85 KS i 120,7 Nm okretnog momenta. Tako motorizirani Rio ponosi se prosječnim ispustom CO2 od samo 114 g/km uz umjerenu prosječnu kombiniranu potrošnju od 5,0 l/100 km. U izvedbi s ISG sustavom, ta motorna izvedba još je ekonomičnija s CO2  od 109 g/km i prosječnom potrošnjom od samo 4,8 l/100 km. Benzinski 1.2-litreni Kappa motor postiže najveću brzinu od 173 km/h uz ubrzanje od 0 do 100 km/h u 13,1 sekundi. Više snage i elastičnosti nudi 1,4 litreni Gamma benzinski motor kakav smo i mi imali ispod haube testnog modela. Tehnički poboljšani 1.4 litreni Gamma motor ima smanjeno trenje i dual CVVT kako bi postigao dobar odaziv i skromnu potrošnju goriva. Najveća snaga motora od 109 KS uz 137 Nm okretnog momenta omogućava ubrzanje do 100 km/h za 11,5 sekundi te najveću brzinu 185 km/h. Njegova prosječna emisija CO2 iznosi 124 g/km (u izvedbi s ISG sustavom iznosi 119 g/km) dok je prosječna potrošnja 5,3 l/100 km, odnosno 5,1 l/100 km u ISG izvedbi. Jači benzinski motor dolazi s mjenjačem sa 6-stupanjskom transmisijom, dok je u 1.2-litrenom 5-stupanjski mjenjač s dodatno uglađenim djelovanjem. Za potpunu bezbrižnost u svim vremenskim uvjetima Rio Sport Sedan opremljen je s brojnim aktivnim i pasivnim sigurnosnim tehnologijama. Standardna sigurnosna oprema uključuje šest sigurnosnih zračnih jastuka (prednji, bočni i bočne zračne zavjese), ESC (sustav za elektronski nadzor stabilnosti vozila), VSM (sustav za upravljanje stabilnosti vozila), HAC (sustav za pomoć pri kretanju vozila na uzbrdici) i sigurnosne pojaseve s limitatorom zatezne sile podesivim u tri točke za pet putnika. Za dodatnu sigurnost, u standardnoj je opremi i Emergency Stop Signal (ESS) sustav. Pri naglom kočenju uključuju se stražnja stop svjetla i tri puta zasvijetle kako bi ostale vozače u prometu upozorila na naglo zaustavljanje. Noćna vožnja ugodnija je u novom Riu pomoću projekcijskih svjetala, novih svjetala za maglu, LED dnevnih svjetala i LED stražnjih svjetala. Rio Sport Sedan u potpunosti je preuzeo sigurnosni koncept peterovratnog modela koji je na Euro NCAP testiranjima osvojio maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost. Sve navedeno Rio Sport Sedan nadopunjuje s pet paketa opreme i dobro poznatim, za konkurenciju nedostižnim, 7-godišnjim jamstvom. Kada uz sve to dodamo činjenicu da se slabiji model može nabaviti već za 21.990 KM po akcijskoj cijeni, a snažniji za 24.990 KM, onda je svima jasno zašto je ova limuzina vrijedna svake pažnje. Redovna cijena inače iznosi 28.490 KM, ali smo sigurni da će tokom ovog proljeća i ljeta biti još mnogo raznih akcija kako bi model Rio Sport Sedan bio što bolje prihvaćen na našem tržištu. Mi svakako možemo svim zainteresiranim poručiti da se požure u prvi, najbliži KIA prodajni salon. Tehnički podaci: 1,4 CVVT: benzinski motor, 4 cilindra, 1396 ccm, 80kW (109KS) pri 6300 o/min, 137 Nm pri 4200 o/min, mjenjač ručni 6 stupnjeva prijenosa, kočnice samoventilirajući disk/disk, gume 185/65x15, dužina 4365 mm, širina 1720 mm, visina 1455 mm, međuosovinski razmak 2570 mm, težina 1149 kg, prtljažnik 389 litara, spremnik goriva 43 litre, krug okretanja 10,52 metara, potrošnja goriva otvoreno 4,3 l/100km, kombinirano 5,3 l/100km, grad 7,0 l/100km, ubrzanje 0-100km/h za 12,5 sekundi, najveća brzina 185 km/h. Cijena: 28.490 KM, Akcijska cijena: 24.990 KM.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO