USPJEŠNA GODINA IZA ARGETE
„HVALA VAM ŠTO SMO VAŠ PRVI IZBOR“
Danas je u ARGETA tvornici u Hadžićima održan susret sa medijima i poslovnim partnerima, jer je iza ovog brenda još jedna uspješna godina u kojoj je dodatno učvršćena liderska pozicija na tržištu i to uz respektabilne rezultate. Sve to, naravno, ne bi bilo moguće bez vjernih potrošača od čijih želja uvijek polazimo.
„Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljujući visokom kvalitetu proizvodnje, opredjeljenju za korištenje isključivo prirodnih sastojaka i aktivnog uključivanja u život potrošača, Argeta je napravila novu formulu čiji su rezultat proizvodi BEZ konzervansa, BEZ vještačkih boja, BEZ aditiva i BEZ glutena. Pomno odabrani komadi mesa, potpuno prirodni začini, biljna ulja su neki od sastojaka koji čine Argetu dobrom stranom hljeba“ – rekao je okupljenima Enzo Smrekar, generalni direktor SPP Delikatesni namazi u Atlantic Grupi.
„Danas Argeta u svojoj fabrici u Hadžićima proizvodi mesne okuse kojima se, pored tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE. Zahvaljujući naporima 118 radnika uposlenih u Argeti BiH, ove godine smo ostvarili rekordnu proizvodnju – 7.000 t gotovog proizvoda sa preko 70 različitih proizvoda. Također, u 2017. godini smo zakoraćili i na tržište Sjeverne Amerike - pokrenuli smo proizvodnju paštete Argete u Pennsylvaniji! Argeta je sa svojim proizvodima prisutna već u 28 zemalja, na četiri kontinenta, a najjača je upravo u Europi. Argeta je postala „Pašteta broj jedan u Europi“, što je podatcima potvrdila istraživačka kuća Nielsen. Nielsenovi certifikati smatraju se jednima od najcjenjenijih jer poduzeće provodi svoja istraživanja izravno s trgovcima, aktivno je u više od 100 država i obuhvaća 90% svjetske populacije. Usmjerenost na izvoz u Argeti je prisutan od samoga početka, a posebno je potaknula osvajanje stranih tržišta nakon proširenja tvornice u Izoli 2001. godine. Do tog prijelomnog uspjeha bila je broj jedan u Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, na Kosovu te u Hrvatskoj. Velik tržišni udio i prepoznatljivost drži i u Njemačkoj, Srbiji i Švedskoj. Tako se svake sekunde negdje u svijetu prodaju 4,3 paštete Argeta.“ – dodao je Smrekar.***
Argeta ne zaboravlja ni svoje domaće tržište
Svim svojim uspjesima dodala je još jedan. U 2018. godini na tržište BiH plasirano je preko 3000t pašteta, a ARGETA je 1. izbor potrošača u BiH.
Da bi se zahvalili zajednici i potrošačima, u ARGETI su odlučili da pomogu one kojima je to najpotrebnije, te su dodijelili donacije od po 3.000 KM: Školi za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje u Sarajevu, Udruženju roditelja djece oboljele od malignih bolesti "Iskra" u Banja Luci te Dječijem domu u Mostaru.
Također, Argeta misli i na svoje najmlađe korisnike, te je tako nedavno linija Argeta delikatesnih namaza obogaćena novim okusima iz linije Argeta Junior. Junior KokoKrem pašteta je najinovativniji proizvod u kategoriji pašteta jer u jednom proizvodu objedinjuje dva omiljenija namaza za djecu, zabavan i hranjiv obrok sa prirodnim, pažljivo odabranim sastojcima i recepturi posebno prilagođenoj zahtjevnom dečijem ukusu.
Argeta je izabrala i svoje ambasadore, a to su Amel Rizvo, radnik u proizvodnji, Amir Krdžalić, radnik u tehničkom održavanju i Adisa Šehić, radnica u proizvodnji. Nagradu za uspješnu i kvalitetnu distribuciju ARGETA proizvoda dobio je Ataco d.o.o.
I za kraj, ali ništa manje bitno, iz Argete BiH obećavaju da će nastaviti biti transparentni prema svojim potrošačima, koji su dobrodošli u proizvodne pogone u kojima se na licu mjesta mogu uvjeriti u najviše standarde kvalitete i proizvodnje, te im je stoga uvijek otvoren poziv za posjetu kojom će obradovati svoje domaćine.
KOMENTARI NA ČLANAK
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
- 24 Sata
- 7 Dana
- 30 Dana
Najčitanije:
PROMO
-
MHP-u odobreno da preuzme PERUTNINU PTUJ
-
Multivita IMMUNO HOT DRINK
-
Inovacija na bh. tržištu
-
Niz poboljšanja, novi agregati i fantastična cijena
-
Nova generacija Renaultovog bestselera
-
Prilogodljiv svakoj situaciji
-
Pepsi se vraća
-
Istorijska pobjeda Toyote na dakaru 2019
-
BBI banka i Mastercard® nagradili 46 klijenata
-
Potpuno novi Rav4
-
70 godina postojanja i uspješnog rada
-
Užitak za djecu i odrasle
-
„HVALA VAM ŠTO SMO VAŠ PRVI IZBOR“
-
Novi standardni plaćanja stupaju na snagu u septembru 2019.
-
Nazovi Concierga za premium iskustvo
-
Titule ponijeli i Barcaffè Tradizione i Barcaffè Prestigio
-
Zimski praznici nikad uzbudljiviji
-
U fokusu su poduzetničke ideje
-
Osam od deset Evropljana kupuje telefonom - čak se i praznična kupovina seli na mobilne telefone
-
Ekologija prije svega
-
Izabrano sedam finalista
-
Luksuzni wellness break u Termama Tuhelj
-
Garancija za dalji razvoj
-
Inovativna medicinska riješenja u liječenju
-
Biran razumom
-
X-Trail "progovorio" ruski
-
Investicioni plan za Perutninu Ptuj u vrijednosti od oko 200 miliona eura
-
U posjeti Sportskoj akademiji Mali most iz Mostara
-
Odvedite svoje najmlađe na proslavu 90. rođendana Mickey Mouse
-
Atraktivni Renault Mégane u floti MUP-a KS
-
Novi 1.3 TCe motor za Daciu
-
Baš za nas dvoje
-
Renault u Parizu predstavio cjenovno pristupačni električni automobil
-
MHP kupuje Perutninu Ptuj
-
Veliki gradovi, veliki poslovi
-
Na putu za Tokio
-
Nova isporuka Dacia bestseller modela
-
Ikona High-Tech stila
-
Jesenske misterije za dobrobit vašeg tijela
-
Skoro svako drugo plaćanje u Evropi beskontaktno
-
79% ispitanika kupuje online, odjeća i dalje najpopularniji artikal
-
Za uživanje tokom posla
-
Elegantna, rafinirana i svestrana
-
Prirodnim elementima za čas se riješite jesenskog bluesa
-
Više informacija i interakcije
-
Uzbudljivo novo razdoblje za Corollu
-
Vrhunski tretman i fiksni troškovi
-
Budućnost plaćanja postaje realnost u BiH
-
Publika iz cijele regije sudjelovala u snimanju jedinstvenog videa
-
Dobra vijest za kupce Nissan automobila u BiH
-
Argeta uz doručak servira kreativnost
-
Anđeoski dodir vode u Termama Tuhelj
-
Pet razloga zbog čega je sauna zdrava i ljeti
-
Probudi kreativca u sebi
-
Dacia Duster ponosni partner GSS-a, vatrogasaca i CZ
-
Neodoljivi ljetni okusi u Dvorcu Mihanović
-
Zašto su hibridi toliko pouzdani?
-
Pet razloga zbog čega volimo ljeto
-
Selfness, posvetite se sebi
-
Domaća hrana i dobrodošlica gostima grada
-
Partnerstvo za bolje poslovne rezultate
-
Nezaboravno ljeto za čitavu obitelj
-
Zadovoljni klijenti su najvažniji
-
Priča o Argeti BiH
-
Kartice obavezan saputnik turista iz Bosne i Hercegovine
-
Šampionska humanost
-
BEKO uz „Srce za djecu“
-
Svaki treći građanin BiH svakodnevno koristi kartice
-
TEHNOLOŠKI OPREMLJEN PO VAŠOJ MJERI!
-
Kako odabrati pravu platnu karticu i šta sa njom?
-
Glamping Olimia Adria Village nositelj oznake World of Glamping
-
Camry se vraća na europsko tržište
-
Splashljeto nikad nije bilo zabavnije
-
Postani splash ambasador Terma Tuhelj
-
Uspješna prva decenija u BiH
-
Novi model zapošljavanja ljudi s Balkana
-
Stvoren za velike stvari
-
Radikalan karavan!
-
Četvrti put zaredom „motor godine“
-
Ključni su veće povjerenje i jednostavnost korištenja
-
Prvi obiteljski wellness u Sloveniji otvorio svoja vrata
-
Splash ljeto za cijelu obitelj
-
Logična alternativa dizelašima
-
Iznimno svestran SUV sa jedinstvenim karakterom
-
Lopte stigle i u Mostar
-
Unaprijeđenje mogućnosti industrije finansijskih tehnologija
-
U korak sa vremenom
-
Pokaži fudbalsku strast
-
IZNIMNO UDOBNA LIMUZINA
-
Orhidelia devetu godinu naj wellness Slovenije
-
Novo ime starog znanca
-
Opasno dobri filmovi
-
Put ka boljem iskustvu online plaćanja počinje danas
-
Sinergija prirode i znanosti pretočena u novu liniju proizvoda
-
Novi sadržaji za još bolji odmor i opuštanje
-
Radikalna limuzina!
-
Volio bih... manija u BIH
-
Novi izgled, legendaran okus
-
„Supermarket“ - poluljubavna pjesma o neveselom tranzicionom poludruštvu
-
Mastercard Index otkriva koje zemlje napreduju u osnaživanju žena preduzetnica
-
Mastercard i Facebook digitalizuju mala preduzeća
-
Za savršeni osjećaj
-
Poslodavac za poželjeti
-
Još opremljeniji, još kvalitetniji, još poželjniji
-
Evropljani žele najmodernije platne tehnologije
-
Pogledajte “Film za djecu i odrasle”
-
Igman postaje svjetski paintball centar
-
Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću
-
Zaljubite se u Termama Tuhelj
-
Kompanija Mastercard postavlja biometrijsku tehnologiju za novi standard za sigurniju onlajn kupovinu
-
2018. je godina kada vaše stvari postaju vaš novčanik
-
SPA raj za klince i klinceze
-
Zimski praznici u Termama Tuhelj
-
Huawei Honor V10 - malo čudo
-
Pet razloga zašto se boravak u sauni isplati
-
1 od 5 građana želi koristiti platne kartice u javnom prijevozu
-
ROCKABILLY DOČEK NOVE GODINE u TERMAMA TUHELJ
-
Neprekidno napajanje i inteligentno upravljanje cloud uslugama
-
Dinamičan, emocionalan
-
Kupanje je zabavno uvijek
-
Pet razloga zašto odabrati odmor u tjednu
-
Otvorena nova poslovnica u Novom Sarajevu
-
Najskuplji obrok na svijetu
-
Tehnološka ofenziva
-
Vrijeme je da osmislite idealno novogodišnje slavlje
-
SUV u sasvim novom svjetlu
-
UPS-ovi sa litij-ionskim baterijama Schneider Electrica sve zastupljeniji
-
Mastercard predstavlja novi alat za banke za predviđanje prevara
-
Pravi konkurent u klasi
-
Novo GDCI istraživanje: Mastercard zna šta gradove čini atraktivnim destinacijama
-
Jesenji odmor u glamuroznom svijetu termalnih voda
-
Snaga prirode u ljekovitom tuheljskom termalnom blatu
-
Evolucija na djelu
-
Korištenje platnih kartica u regionu: Bugarska, BiH, Hrvatska i Srbija debitna tržišta koja prelaze na bezgotovinska plaćanja
-
MINI predstavlja studiju dizajna čiste električne energije
-
Pregršt stila u gradskoj vožnji uz kul izgled SUV-a
-
Huawei P9 Lite i u Mini izdanju
-
Jugoton i Croatia Records kroz godine
-
Rekordne narudžbe i prihodi u Tesli
-
Budite FIT - Terme Tuhelj
-
PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, proširena sloboda
-
Vrhunski hrvatski hoteli zapošljavaju za sezonu 2017.
-
Ljubav nema cijenu, naročito na Dan zaljubljenih
-
FOTO: Na bh. tržište stigla Renaultova elegantna kompaktna limuzina – Mégane GrandCoupe
-
FOTO: Novi dizelski snagator dCi 165 za Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour
-
LANACO prva kompanija iz BiH u ELITE programu Londonske berze
-
Posjetite SPARK Gadget Show i osvojite nagradu
-
Predstavljena savremena Volkswagen web stranica
-
ŠKODA u oktobru ostvarila rast od 10,6 %
-
FOTO: Vozili smo novi PEUGEOT 3008
-
'Najzdraviji namaz na svijetu' stigao i u BiH
-
Open Space Technology - Vaša prilika da zablistate
-
FOTO: Jesenski spa užitak uz velike popuste
-
Grand kafa Gold ne prestaje da iznenađuje svoje vjerne potrošače i nagrađuje njihovo povjerenje vrjednim i korisnim poklonima!
-
Audi BH i Porsche Sarajevo prijatelji 12. Wine Weekend-a Art of wine 2016
-
Novi SEAT Leon – Unaprijeđen dizajn, nove tehnologije više funkcionalnosti
-
Nova godina u Termama Olimia – First Minute BRZE REZERVACIJE = VELIKI POPUSTI
-
Čarobna Hyundai noć u Sarajevu
-
Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu
-
Predstavljamo novi Renault TREZOR - Električni izlog budućnosti
Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !