12.10.20 u 14:09

ISTRAŽIVANJE MASTERCARDA

Evropljani ponovo otkrivaju radnje u susjedstvu

Troje od četvero (tačnije, 74%) kupaca u Evropi će vjerovatnije kupovati u svojim lokalnim zajednicama nego prije godinu dana, pokazalo je istraživanje koje je objavio Mastercard.

Poslovanje malih preduzeća ove godine je ozbiljno narušila koronakriza. Mastercardovo istraživanje, međutim, pokazuje da ljudi diljem Evrope sada više troše lokalno nego prošle godine.

Kao razlog za takvu odluku najčešće navode želju da pomognu lokalnim zajednicama da se oporave (49%), a u druge popularne razloge spadaju i novoizgrađeni odnosni s lokalnim trgovcima i nezavisnim trgovinama (28%) te pouzdanje u preporuke ljudi iz zajednice (26%).

Tri četvrtine ljudi kupuje od poznatih


Dvije trećine Evropljana izjavilo je da su od početka pandemije COVID-19 nanovo shvatili važnost zajednice i lokalnih trgovina, a u tri glavna razloga zbog kojih su ljudi ponovno otkrili kvartovske dućane spadaju praktičnost, izbjegavanje redova u supermarketima te nametnuta im ograničenja kretanja.

Osnovne vrijednosti lokalne zajednice i zajedništva također su u porastu – tako 58% ljudi će vjerovatnije pozdraviti svoje susjede nego prije godinu dana. Svaki peti ispitanik čuva rezervni ključ od svog susjeda, 44% preuzima online dostavu u ime susjeda, a 18% njih je član WhatsApp grupe sa svojim susjedima.

Istraživanje je također otkrilo da su lokalni poštanski ured, kafić, škola, park i kvartovski dućan pet glavnih stupova moderne zajednice. U ostale spadaju poštanski ured, slastičarnica, crkva, knjižnica i mesnica.

Oporavak ekonomije započinje na našem pragu, a lokalne trgovine i zajednice igraju ogromnu ulogu u oporavku i stvaranju rasta, izjavio je Mark Barnett, predsjednik Mastercarda u Evropi.


KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO