08.10.18 u 21:45

NAČIN ŽIVLJENJA, NE PUTOVANJE

Čelična volja i kvalitetan rad su dobitna kombinacija

Razgovarali smo sa Amarom Čizmićem, personalnim trenerom koji se bavi fitnessom, bodybuildingom i funkcionalnom hipertrofijom iz Sarajeva, koji ekskluzivno za čitatelje našeg portala govori o svijetu fitnessa, opisuje svoje početke, govori o trenutnom stanju sporta kod nas, ali i daje savjete koji će sigurno biti korisni u Vašem svakodnevnom životu.

Kao što Amar kaže, fitness nije put kojim se ide do nekog odredišta, nego stil života koji poboljšava kako fizičko, tako i mentalno zdravlje vježbača. Amar primjerom pokazuje da čelična volja i kvalitetan rad na sebi moraju dati rezultate. 



-Kada i kako si se počeo baviti fitnessom?


Fitnessom sam se poceo baviti prije 12 godina,dok sam išao u gimnaziju. Dugo sam trenirao košarku i nedugo nakon prestanka počela mi je nedostajati tjelesna aktivnost,a odlazak u teretanu je bio za mene odličan novi izazov.

-Koliko je fitness popularan u BiH, a koliko u svijetu, pratimo li trendove?

Fitness u BiH tek postaje popularan unazad par godina, a u svijetu je vođenje računa o tijelu i zdravlju popularno već decenijama.

-Šta vlasti mogu da urade da pomognu razvoju sporta?


Za početak bi i samo malo više interesovanja bio bi odličan podstrek, a naravno i finansijska potpora onima koji se profesionalno bave bilo kojim sportom.

-Par savjeta za početnike?


Savjetujem da prvo nauče pravilno izvoditi vjezbe,da se hrane nutritivno bogatim namirnicama i odmaraju dovoljno. Fitness je prije svega rad na zdravlju i svakodnevnoj životnoj energiji, a dobar izgled i svi ostali benefiti neminovno dođu.


Za kraj, Amar čitateljima sutra.ba pokazuje 3 vježbe koje će Vam popraviti držanje, ojačati muskulaturu te  dati više energije na kraju napornog radnog dana! Amar kaže da iako smatra da se do ozbiljnijih rezultata, kako zdravstvenih tako i estetskih, može doći samo s radom u teretani, neke vježbe se mogu raditi i u kancelariji ili kod kuće, te Vam predstavlja par vježbi koje će Vam pomoći da ojačate core, gluteus i leđa i tako popravite svoju posturu. Vježbe možete  izvoditi kod kuće ili na poslu,a da pri tome ne oduzimaju puno vremena niti zahtjevaju tegove ili drugu opremu."


Bird dog

Vježba za jačanje core-a i stabilizaciju kičmenog stuba. Raditi 3 serije po 12-15 ponavljanja svaka strana.






Glute Bridge

Vježba za jačanje mišića gluteusa (stražnjice). Raditi 3 serije od 12 do 15 ponavljanja sa zadrškom od 3 sekunde u gornjoj poziciji.






Ekstenzija

Leđna ekstenzija na podu. Raditi 3 serije od 12 do 15 ponavljanja sa kratkom zadrškom u gornjoj poziciji.






Više o Amaru, njegovom mišljenju o treningu, prehrani i zdravom životu možete pronaći na njegovom instagram profilu amar.fitness.junkies.sa ili FB stranici Fitness Junkies.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

Komentarisanje na ovu vijest nije dozvoljeno !

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO