15.05.17 u 14:47

PEPSICO&MARBO

DVA FIAT-a 500, OSVOJENA UZ OSMIJEH ODLAZE U KONJIC I KOTORSKO

Ključevi automobila Fiat 500 svečano su uručeni Fadili Tinjak iz Konjica i Saneli Fehrić iz Kotorskog,  koje su imale najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“ brenda Chipsy. Na svečanom uručenju nagrada, pored glavne nagrade dodjeljene su i nedeljne nagrade - telefoni iPhone 7, a sretni dobitnici su po svoje uređaje došli iz Zenice, Banjaluke, Bugojna, Stoca i Trebinja.

„Chipsy kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“,  pokrenuta je sa  ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmjeha na milione lica. Zato je Chipsy dizajnirao specijalno pakovanje sa osmjehom koje podstiče i širi pozitivnu energiju. Ovom nagradnom igrom, osmjeh je stigao na brojna lica i velika je radost što su naši potrošači svoje osmijehe podijelili sa svima nama putem heštega #podijeliosmjeh. Ispred kompanije Marbo d.o.o. želio bih da čestitam sretnim dobitnicim, i pozivam ih da nastave da uživaju u Chipsy-u“, rekao je Igor Grbić, zamjenik direktora kompanije Marbo d.o.o. Laktaši.

Uručenje glavnih i nedjeljnih nagrada najsretnijim dobitnicima održano je u salonu kompanije Marketauto u Laktašima, gdje je svim gostima dobrodošlicu poželio jedan od menadžera kompanije, Mladen Borković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model sa osmijehom, po čemu je i svojstven.

Nagradna igra „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“ počela je 01. februara i završena je 30.marta, a  realizovala se postavljanjem fotografija uz oznaku #podijeliosmijeh kroz društvene mreže Instagram, Twitter, kao i putem Chipsy Facebook stranice. Pored mobilnih telefona i automobila Fiat 500, svakog dana je dodjeljen i po jedan bicikl.

Dijeleći svoje fotografije potrošači su, pored toga što su se kvalifikovali za osvajanje mnogobrojnih nagrada, doprinijeli i da smjehometar na sajtu www.chipsy.ba  prebroji što više osmjeha, čime su doprinijeli da studentski domovi u Banjaluci i Sarajevu dobiju svoje Chipsy zone.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2015. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspjeh naše kompanije neraskidivo povezan sa održivošću svijeta koji nas okružuje. Mi vjerujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom svijeta, čime PepsiCo kao uspješna globalna kompanija stvara dugoročnu vrijednost za društvo i akcionare. Za više informacija posjetite www.pepsico.com.


KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana