24.03.15 u 19:09

AUTOMOBILI I MODA IDU ZAJEDNO

Dokazan glamurozan stil nove Opel Corse

Proteklog petka, na pretposljednjoj večeri ovogodišnjeg Fashion.hr-a, najvažnijeg regionalnog modnog događanja, svoju novu kolekciju ekskluzivno je predstavila najpoznatija hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović. 

I ove godine, šesti puta zaredom, Aleksandra je na Fashion.hr-u nastupila zajedno s Opelom, ovaj put pod pokroviteljstvom nove Opel Corse.


Aleksandra Dojčinović, koja je Opelovo zaštitno lice za Hrvatsku i BiH, predstavila je još jednu prepoznatljivu priču svojeg branda Lei Lou, ali i ovaj put s malim pomakom.


Uz to što su ovogodišnji Lei Lou modeli napravljeni s puno čipke, u divnim nijansama svijetlo plave, boje vina i neizostavnim puderastim tonovima, neizostavnim u proljeće, sada se Lei Lou žena vratila stilom i u sedamdesete godine prošlog stoljeća.

 

A uoči same revije spektakularno je predstavljena i nova Opel Corsa. Svi prisutni uzvanici i Opelovi gosti, uključujući predstavnike medija, urednice i urednike najvažnijih lifestyle i modnih magazina, osobe iz javnog života te predstavnike mnogih domaćih i međunarodnih kompanija, uživali su u dinamičnom i atraktivnom predstavljanju ovog velikog malog automobila.


Plesačice i plesači plesnog studija Escape te najbolji hrvatski parkurovci, Parkour HR Team, oduševili su sve prisutne vještinom plesa i lakoćom pokreta kojim su idealno predstavili lakoću upravljivosti nove Corse i premium tehnologiju dostupnu u ovom automobilu.

 

A da je Opel inspiriran modom i podržava je na globalnoj razini, svojim dolaskom na zagrebački Fashion.hr potvrdio je i Kurt Beyer, glavni dizajner interijera Opela (Chief Designer Interior), koji je izazvao veliki interes hrvatskih medija.

 

Nakon revije i zajedničkog nastupa s Opelom, Aleksandra Dojčinović izjavila je:


- Velika mi je čast to što sam, osim što nas, istina, veže lijepa i dugogodišnja poslovna suradnja, kao ambasadorica Opela za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu stala uz bok Claudiji Schiffer i Karlu Lagerfeldu, koji te uloge obnašaju na svjetskoj razini. Zanimljivo je da nam je moda svima poveznica, što je samo još jedan dokaz da je Opel tvrtka sa stilom koja podjednako pažnje posvećuje dizajnerskim detaljima, ali i kvaliteti materijala.

 

- Automobili i moda idu zajedno i iznimno smo ponosni što je Opel to prepoznao među prvima – naša suradnja najdugovječnija je takve vrste otkad Fashion.hr postoji. Ove godine ta povezanost ima i dodatni element jer je cjelokupna kampanja za novu Opel Corsu vezana uz lifestyle segment i modne ikone. Iznimno cijenimo suradnju s Opelom jer nam uvijek daje svježe ideje i nove poticaje za dodatne hrabre iskorake - rekao je direktor Fashion.hr-a Vinko Filipić.


Ekipa portala Sutra.ba također je bila dio ovog glamuroznog događaja koji nikoga nije ostavio ravnodušnim. Kako bi osjetili dio atmosfere koji je vladao za vrijeme revije, donosimo vam fotografije u kojima ćete istinski uživati.

KOMENTARI NA ČLANAK

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina SUTRA.BA. Online magazin SUTRA.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara SUTRA.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.

    Najčitanije:

  • 24 Sata
  • 7 Dana
  • 30 Dana

PROMO